mja ik weeg ook maar +-60 kilo hoor, maar overt algemeen wordt je dan wle vlugger zat.. soms een voordeel sosm ene nadeelBobG zei:Hmmm, dan schaam ik me best wel...
Na 5-8 biertjes ben ik helemaal de weg kwijt(of is dat juist een voordeel?)
Sja ik ben maar +-55 kilo.
daar kan ik nie tegen.Mr.jiho zei:het is beter om te smoren voor je veeeeeel gaat drinken dan dat je gaat smoren nadat je veeeel hebt gedronken
Vind je het heel gek? Die zooi is gruwelijk..BobG zei:Vrijdag was ik van de kaart na 5 shotjes tequila.

Elektronik_dynamite zei:wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn
het wil mij vanavond maar niet lukken
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken

ik begin nu toch wel een beetje dronken te worden :Pflash kieke zei:Elektronik_dynamite zei:wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn
het wil mij vanavond maar niet lukken
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Dan ben ik K.O.![]()

ja inmiddels wel zo goed als :PMetaalKonijn zei:De fles is zowat al op dus?![]()
Je moet dan maar controle leren krijgen over de drug en niet de controle laten overnemenSpacingBen zei:stomme alcohol... Alcohol leid bij mij altijd tot overmatig drank (ja en vooral ook drugs gebruik...)
Same here, van 4 cristal pintjes ben ik nog niet eens zat, maar ik kan perfect daarna nen dikke toeter van hasj of wiet smoren zonder te kotsen en dannog eens een paar pilsjesMr.jiho zei:na 4 blikjes bier (jupiler!!!! en als ik weinig geld heb carapils!!!!) voel ik het toch wel al
en als ik er nog 4 drink ben ik lekker tipsy/zat
maar meestal combineer ik alles door elkaar, sterke drank, wijn,bier, weed,... alles wat ik kan krijgen
en nog nooit gekotst van drank in m'n leven!![]()
![]()
![]()
Nezir zei:ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker