Hoeveel voor je dronken ben?

cunt

Wijs gebruiker
ligt aan veel factoren, maar tussen bij de 8 begin ik hem goed te voelen. en bij de 12-15 ben ik dronken.

Jeller

Badass junkie
BobG zei:
Hmmm, dan schaam ik me best wel...
Na 5-8 biertjes ben ik helemaal de weg kwijt(of is dat juist een voordeel?)
Sja ik ben maar +-55 kilo.
mja ik weeg ook maar +-60 kilo hoor, maar overt algemeen wordt je dan wle vlugger zat.. soms een voordeel sosm ene nadeel

matthijs

Badass junkie
Als ik het, puur, bij bier houdt en flink in beweging blijf denk ik dat ik er inderdaad wel 20 op kan als ik wil...
De vraag is, of ik dat wil... :rolleyes:
Meestal zo'n 10-15 biertjes en het liefst daarna een joint.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
het is beter om te smoren voor je veeeeeel gaat drinken dan dat je gaat smoren nadat je veeeel hebt gedronken

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
het is beter om te smoren voor je veeeeeel gaat drinken dan dat je gaat smoren nadat je veeeel hebt gedronken
daar kan ik nie tegen.
als ik een joint rook als ik gedronken heb dan draait alles veel te hard.

Jeller

Badass junkie
mja hangt er van af he.. als je op ene fuif bnet en je dans geeft dat zo niet, maar als je ergens zit en het houdt niet op kan dat wel ambetant zijn en dan draai je ook veel harder..

het is beetje zoals matthijs zegt, als je in beweging bent dan kan je meer drinken.. dan heb je ook meer dorst.. als ik bijvoorbeeld op ene goa of dnb fuif ben dan dans ik altidj vele ne dan gana die pintne er bijgevolg ok vele vlugger in

Freezing

Bewuste gebruiker
Als ik een redelijk lege maag heb en dan 2 flugel + een kwart van een grote fles apfelkorn, heb je mij al dronken

ben dan wel pas 14 haha

minn

Badass junkie
Zaterdag was ik dronken na 4 glazen passie, en dat werd alleen maar versterkt door de hasj. T sloeg in als een bom leek het wel

Jeller

Badass junkie
eigenlijk lang geleden dat ik nog eens zat ben geweest.. kdenk 2 maand ofzo :confused:

wel goed maar nu blow ik vrij veel

Lana

Wijs gebruiker
Ik weet het van mezelf niet. Ik drink ook altijd sterke drank, meestal wodka. Maar ik hou het nooit bij eigenlijk.
Ik weet altijd alles altijd nog wel de volgende dag. Maar ben wel altijd alles kwijt. Ik hoef geen ketting om de doen ofzo of andere dingen, want gerarandeerd, ik ben ´m kwijt de andere dag.
En zeker als we gaan zuipen op een bankje. Dan haal ik al m´n zakken leeg en dat stal ik dan uit. En vergeet de halve zooi weer terug te stoppen als we weg gaan.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Haha dat uitstallen heb ik ook altijd last van, ik leg altijd alles op een hoop en dan heb ik er goed zicht op, anders zit altijd in elke zak wat bijv een pakje peuken aansteker mobiel portomonee dat is k*t. dus vandaar :P

Icequeen

Bewuste gebruiker
tegenwoordig drink ik niet meer zo heel veel, maar ik zat toch gemiddeld op zo'n 60 eenheden per week. na 8 (engelse) pints ben ik dronken of twee flessen wijn. maar ik kan doorzuipen totdat ik in slaap val. heb wel eens een hele fles whiskey in mijn eentje gedronken. maar ook al wordt ik niet straalbezopen, dan mis ik vaak hele stukken van de nacht of dag.

Rain

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Vrijdag was ik van de kaart na 5 shotjes tequila.
Vind je het heel gek? Die zooi is gruwelijk..

Bij mij light het eraan. Als ik de dag ervoor veel heb gedronken word ik niet zo gauw drunken. Maar laten we uitgaan van een nuchtere week en vervolgens 10 bier.. ?? flesjes? blikjes? .. Ik ga hieruit van vaasjes.. 0,2 liter.

dus na 1,3 liter bier zie ik em vaak wel zitten.. na 2 liter kan je me als half dronken opgeven.. Na 4 liter bezopen.. Maargoed het light erook aan hoeveel je tussendoor eet en hoeveel tijd er tussen je pilsies zit. :)

Haze

Bewuste gebruiker
Tegenwoordig van een 3kwart tot heel kratje bavaria(8tot12 flesjes). Vroeger zoop ik echt veel en had ik wel een hoge tolerantie.

Toen kwam dame Cannabis :smoke:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn :(
het wil mij vanavond maar niet lukken :confused:
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
stomme alcohol... Alcohol leid bij mij altijd tot overmatig drank (ja en vooral ook drugs gebruik...)
Je moet dan maar controle leren krijgen over de drug en niet de controle laten overnemen :wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
na 4 blikjes bier (jupiler!!!! en als ik weinig geld heb carapils!!!!) voel ik het toch wel al
en als ik er nog 4 drink ben ik lekker tipsy/zat
maar meestal combineer ik alles door elkaar, sterke drank, wijn,bier, weed,... alles wat ik kan krijgen
en nog nooit gekotst van drank in m'n leven! :wink: :mrgreen: :wave:
Same here, van 4 cristal pintjes ben ik nog niet eens zat, maar ik kan perfect daarna nen dikke toeter van hasj of wiet smoren zonder te kotsen en dannog eens een paar pilsjes :grin:

Zo laatste keer op nen zaterdag, nen halve fles vodka gedronken en de rest van de fles in een bong gedaan met nen putje vol met santa maria weed en ik was zo dronken, kon mijne bong niet meer tegoei vastpakken en in m'n mond stoppe en zag alles dubbel enal, en dan deraan zuigen, en nog eens en nog eens (20x aan getrokken) en toen naar buiten :')

Zalig toch :grin: En neffe keer gekotst!

Rain

Bewuste gebruiker
Soms lukt het mij niet eens om dronken te worden, aangezien me maag af en toe opstandig is, en dat het er liever uit wil dan erin. :(

Tommetjah

Belezen gebruiker
Ik ben ook erg snel dronken, na 2 sterke biertjes(8,5%) op de nuchtere maag voel ik 'm ook al zitten! En als ik stoned ben gaat het ook altijd wel snel!

Jeller

Badass junkie
als ik stoned ben dan wordt ik gelijk minder vlug zat, ma ist gewoon en te scheve samensmelting van de 2..

wel goede combi want ze heffen elkaars negatieve kanten een beetje op vind ik

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens met een vriend van me samen een literfles whiskey (40 %) opgedronken, allebei ongeveer de helft. Dan ben ik best dronken! Dit kan ik best hebben maar als ik bij een halve liter sterke drank ook nog ga blowen heb je grote kans dat ik lig te kotsen..
Een paar jaar geleden dronk ik eigenlijk alleen bier en ging ik met een vriend van me vaak op dezelfde plek uit. We dronken echt altijd 20+ bier en dat is niet overdreven.. na een tijd ben ik daarmee gestopt want je wordt eerder misselijk van al dat geklots in je maag dan dat je dronken wordt. Daarna heb ik ook eigenlijk whiskey pas echt 'ontdekt', heerlijk ^^

caatje

Badass junkie
Ik ben 2 weken gelden nog dronken geweest (boswandeling mmm) Maar zoals verwacht was ik de volgende dag aardig beroerd en de dag daarna nog weeïg in mn maag. Bleh kwist gelijk waarom ik nooit meer dronk.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik drink eigelijk alleen bier.. die sterke drank vind ik goor :P
(komt misschien doordat ik eens een hele fles pisang ambon heb leeggedronken en dat smaakt CHEMISCH)

Maargoed, om echt dronken te worden moet ik wel 12 bier in me mik gooien... ben er een beetje immuun voor geworden, alhoewel ik de laatste maand niet meer zo extreem heb gedaan dus misschien is het nu rond de 8 tot 10 ofzo

Kim

Wijs gebruiker
aangeschoten
4 glazen wijn
x aantal glazen bier dat drink ik nooit.

drank die zoet is ongeveer 3 glazen

shotjes meestal na 1 of 2 al

sterke alcohol houdnedne dranken ook vrij snel

Tommetjah

Belezen gebruiker
ik ben volgens mij nog nooit echt dronken geweest, omdat ik lees dat jullie ( de meeste ) pas goed dronken worden na een x aantal liters sterke drank :grin:
ik ben wel vaak flink aangeschoten geweest van 3 sterke ( westmalle trippel ) biertjes op een lege maag, maar ik drink zelden.

Don Casanova

Belezen gebruiker
ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker

Tommetjah

Belezen gebruiker
Nezir zei:
ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker

kater heb ik ook nooit, misschien wel als ik écht dronken ben geweest de vorige avond

Bovenaan