Leuk om te lezen, al die blunders
Kheb er zelf eigenlijk maar 1, op het gewoonlijke gek doen met alcohol op na.
De eerste week op mijn nieuwe school (mbo), klas had 3 vaste blowers, dus dan weet je al wat we gingen doen toen we 2 tussenuren hadden op de eerste dag les. Shopje opgezocht, 7 euro zakje gehaald en uiteindelijk heb ik tijdens die 2 tussenuren met 4 joints meegedaan. Niet zo veel zou je zeggen, maar daarvoor had ik pas een half jaar lang ervaring met wiet, waarvan het meeste wat ik ooit op had een halve voorgerolde joint was. Terwijl we in de stad waren, eerste 3 joints gedaan en die gingen heerlijk, een van de blowers vertelde nog dat je bad gaat als je begint te zweten, weet niet meer hoe we daar op zijn gekomen.
Toen we terug naar school liepen was ik degene die vroeg of een van de blowers nog een vierde wou rollen

Ging ook prima tot ik mijn laatste hijs nam, weet niet waarom maar hij was best flink en ik was in een keer knetterstoned. Toen was het dus tijd om naar de laatste les te gaan, waar we nog even op de leraar moesten wachten voor het lokaal. Ik was nog echt onwijs duizelig en mijn visie deed fucked up. Ga ik zitten, kan ik niet normaal rechtuit kijken zonder dat ik er gek van word

stuurde op msn op mijn mobiel nog naar een vriend dat ik kk stoned was, en daarna kon ik niet meer normaal denken. Vond het kut worden, en begon dus te zweten, hetgene waar ik dus bang voor was. Werd helemaal bleek en nu moest ik dus de les in, om vervolgens 2 en half uur lang in deze toestand te moeten overleven! Heb na een half uur maar gezegd dat ik me niet goed voelde en ben naar de afdelingsleider gebracht om wat te rusten, gezegd dat ik naar de wc moest en wat lopen kotsen. Hele gang had het dus gehoord. Van daar maar naar huis gegaan, tijdens mijn treinrit gehoopt dat ik geen bekende zou tegenkomen of dat iemand wat aan me zou merken, bij thuiskomt gezegd dat ik me ziek voelde en in bed gaan liggen. Weet nog goed hoe fucked up mijn visie toen was.
Dus nu telkens als het warm is en ik zweet ofzo, zeggen ze uit mijn klas "hey heb je lopen blowen?"

Achja, ik kan er mee leven
Sindsdien nog aardig wat geblowt in tussenuren enzo, of gewoon tijdens de pauze, maar nooit meer zo veel, nog steeds bang dat ik weer bad ga.