Hahahaha, ik heb echt flink gelachen om sommige reacties hier! Heb zelf ook iets wat ik wil delen..
Er was een feestje hier in de stad, en iedereen was natuurlijk dronken, ikzelf ook. Besloot toen om met m'n vriendin maar naar huis te gaan, en daar nog wat MDMA te nemen, niet wetend dat alcohol & MDMA niet samengaan... Kwartiertje later naar de wc gegaan, en daar zo'n half uur boven gehangen, alles er uit.. Wat heb ík me slecht gevoeld de volgende dag.
Grootste blunder allertijden:
Ik gaf thuis een feestje, en was zelf natuurlijk ook FLINK aangeschoten. Je mag het ook wel dronken noemen.
Toen bedacht ik me in een zwak moment dat het leuk zou zijn, om een stukje auto te gaan rijden. Dus, ik pak de sleutels van de auto van m'n moeder (ouders waren niet thuis), en wil een stukje rond rijden. Eerste kilometer gaat goed, tot ik een bocht te ruim neem.. Bijstuur.. En met de auto in een schutting beland. KUT! Wegrijden, dacht ik. Maar nee, stuurstang van de rechter voorband was geknapt, waardoor hij niet meer vooruit te branden was. Ik in alle paniek m'n broer opgebeld die ook thuis was (hij sliep, had geen idee dat ik weg was met de auto), en samen besloten de politie te bellen...
Ik heb nog steeds m'n rijbewijs niet terug, en heb een schuld van zo'n €7000 euro (verzekering vergoedt niets, boete, cursussen etc.).
Nog 'n andere "blunder".
Ik was een weekendje alleen thuis, samen met m'n vriendin. Het was zaterdagavond, en m'n ouders zouden zondagavond weer terugkomen, dus we besloten om flink te gaan trippen op MDMA. Zo gezegd, zo gedaan. Ik weet niet meer hoeveel we precies gehad hebben, maar ik schat op zo'n beide ongeveer 500mg over de hele avond. Te veel voor haar, dat sowieso. Voor mij ook niet al te prettig. De trip zelf was geweldig, ging allemaal goed. Rond 9 uur 's ochtends (denk ik) besloten naar bed te gaan, en de rommel beneden later maar op gaan ruimen (meerdere lege capsules, en hier en daar een klein kristalletje nog).
Rond 12 uur schrik ik wakker door m'n ouders die thuiskomen (ik had de wekker om 1 uur gezet zodat we tijd zat hadden om op te ruimen)... Ik ben nog nooit zó angstig geweest... Ik gelijk m'n vriendin wakker maken: "KUT! M'n ouders zijn thuis!" "Ja, en?" "Capsules en alles liggen nog beneden!" "Kijk eens naast je?" Had m'n vriendin dus de capsules nog meegenomen, voor het geval dat. Ohhhhhh wat was ik opgelucht!
Dus, ik sta op om hallo tegen m'n ouders te zeggen, maar val direct weer om, zo licht in m'n hoofd. Na even zitten, toch maar naar beneden gegaan.. Loop van de trap af, en voel me weer heel erg licht worden. Strompel de kamer binnen en ga DIRECT zitten, ik stond op het puntje om flauw te vallen. Ouders me natuurlijk raar aankijken (enorme pupillen), ik zei dat ik slecht geslapen had en me niet zo goed voelde, en ben weer naar bed gegaan.
Uurtje of twee later liep m'n vriendin naar de badkamer toe om te gaan douchen, wanneer ik opeens een plof hoor. Ligt ze bewusteloos op de grond, VLAK naast de trap. Ik kreeg nóg een keer de schrik van m'n leven. 2 minuutjes later was ze weer bij, en heb ik haar op bed gelegd.
Uurtje later toch maar douchen. Na 10 minuutjes douchen stapt m'n vriendin onder de douche vandaan en blijft met haar hoofd en armen tegen de muur aanstaan, ik denk ik laat haar even met rust. 5 minuten later staat ze er nog en staat ze te trillen als 'n gek, dus ik uit de douche naar haar toe, zie ik dat ze huilt. Ik snel m'n badjas om haar heen, en haar op bed neergelegd. Daar heeft ze toen ongeveer 'n uur gelegen te huilen, shaken en doen, waarna ze wel wat rustiger werd. Wat te drinken gegeven en heeft ze toch maar geprobeerd om te gaan slapen, wat uiteindelijk lukte. Beide hebben we ons zo'n 5 dagen nog ellendig en licht in onze hoofden gevoeld.
MDMA is een prachtig goedje, maar NOOIT een keer, dat ik weer zó veel ga nemen!