Je ergste drugsblunder

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?

Kan wel maar dat word net zo lelijk :P
Sowieso ziet het er niet uit als een tattoo gelaserd word. Want ze halen het pigment gewoon uit dat stuk huid, krijg je mooie witte vlekken :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
funky_skunk_junky zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?

Kan wel maar dat word net zo lelijk :P
Sowieso ziet het er niet uit als een tattoo gelaserd word. Want ze halen het pigment gewoon uit dat stuk huid, krijg je mooie witte vlekken :grin:

Haha. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Sowieso is een tattoëerder die in het gezicht tattoëert al moeilijk te vinden, en dan ook nog eens iemand vinden die het in het gezicht van een dronkelap doet.. Klasse! :tearsofjoy:

De tattoëerder was waarschijnlijk zelf een dronkelap :grin:

seth

Gast
funky_skunk_junky zei:
seth zei:
pff leg het uit als een huidziekte en je krijgt nog overal voorang uit medelijden...

"Ik ben geboren met het gezicht van een clown" :(

weet dat het gemeen is, maar lig strijk als ik me voorstel hoe dat gaat als je ergens in de rij staat. en praatte over de witte vlekken, niet de tattoo

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Praten tegen een meisje, wat je een heel tijd aan het bekijken is, in een club..
en op dat moment slaat de (meerdere) LSD-blotters +de ketamine, die je alvorens je begon te praten, in als een bom...

Waarbij ik het meisje niet meer kon verstaan (distortions tot en met :grin: ) , en zei "K'moet sorry zeggen van die kerel"...

Meisje kijkt me aan, en steekt haar armen langs haar. ->("HUH? wat zegt gij nu"-gebaar)
Ik doe net hetzelfde gebaar... wegens ..lompheid op dat moment ?

Meisje kijkt raar op, en wandelt weg... en ik ben blij dat er een dikke steunpaal achter me staat om tegen te leunen... :rolleyes:

... En Toen zag ik eens dat het meisje met mij op school zat.. lol :grin:

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Hele glas over je heen. :sunglasses:

true...
Omwille van een 'iets' te veel GHB (ik weet mijn dosering), had ik per-ongeluk mijn heel flesje 7UP over mijn schouder gegoten (0.5liter), omdat ik jeuk had aan mijn oor... :grin:

kzal er wel eens een tekening bij maken (zoals ze bij de kindjes zeggen :tearsofjoy: )

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Scopolamine zei:
Sublimo zei:

true...
Omwille van een 'iets' te veel GHB (ik weet mijn dosering), had ik per-ongeluk mijn heel flesje 7UP over mijn schouder gegoten (0.5liter), omdat ik jeuk had aan mijn oor... :grin:

kzal er wel eens een tekening bij maken (zoals ze bij de kindjes zeggen :tearsofjoy: )

Ik blijf het grappig vinden, zo jammer dat ik het niet gezien heb ! :tearsofjoy:

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
Sublimo zei:

true...

Ik blijf het grappig vinden, zo jammer dat ik het niet gezien heb ! :tearsofjoy:

keta en typen = ge moet echt 10minuten reserveren of ge hebt echt totale wartaal getypt anders.. :openmouth:

M'n bedje is toch droog, en ik ga er in kruipen ! :grin: :hearteyes:
sleepy sleepy doen :)

Ik heb wel een keer XTC gepakt met een vriend op een feest, en we hadden 2 meisjes uit onze klas gevraagd of ze ook kwamen. Ze zijn uiteindelijk gekomen en ze hebben ons de HELE avond uitgelachen omdat we in ons zelf waren aan het spacen. Ik deed dan om de 10 minuten mijn ogen open en dan lagen ze allebei op de grond van het lachen... Dezelfde week in de klas moest dus ook iedereen uit mijn klas horen hoe wij erbij liepen en hoe we waren aan het doen. Tot op de dag van vandaag weet niemand wat we nou precies hebben gehad. Ze denken gewoon jointjes want die hebben we er die avond ook bij gedaan. We staan allebei nog steeds doodsangsten uit dat ze erachter komen....

Morningweedzor

Belezen gebruiker
HA @ Gainsbourg. Dit heb ik dus ook een keer gehad :wink: Alleen ik weet dus zelf niet wat de rest van mij heeft gezien, omdat ik het gebruik voor mij zelf hield.

Beste wat je kan doen is alles ontkennen tot op het bot.
Niemand weet het behalve jij zelf :wink:

Morningweedzor zei:
HA @ Gainsbourg. Dit heb ik dus ook een keer gehad :wink: Alleen ik weet dus zelf niet wat de rest van mij heeft gezien, omdat ik het gebruik voor mij zelf hield.

Beste wat je kan doen is alles ontkennen tot op het bot.
Niemand weet het behalve jij zelf :wink:

Haha precies! Ze hebben me zelfs wel eens gevraagd of ik al eens 'meer dan wiet' heb gebruikt...

Ik heb hartelijk gelachen en keihard ontkend!

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Goed zo :wink: Als het beter is dat ze het niet weten, dan moet je er ook heel niet over beginnen.
Wel zal ik je aanraden om in het vervolg of minder te nemen of niet te gebruiken waar zij bijzijn.

Want naar mijn idee hebben mensen het niet heel snel door als alleen je pupillen een beetje verwijd zijn.

urtinriZ

Belezen gebruiker
Leuk om te lezen, al die blunders :grin:

Kheb er zelf eigenlijk maar 1, op het gewoonlijke gek doen met alcohol op na.

De eerste week op mijn nieuwe school (mbo), klas had 3 vaste blowers, dus dan weet je al wat we gingen doen toen we 2 tussenuren hadden op de eerste dag les. Shopje opgezocht, 7 euro zakje gehaald en uiteindelijk heb ik tijdens die 2 tussenuren met 4 joints meegedaan. Niet zo veel zou je zeggen, maar daarvoor had ik pas een half jaar lang ervaring met wiet, waarvan het meeste wat ik ooit op had een halve voorgerolde joint was. Terwijl we in de stad waren, eerste 3 joints gedaan en die gingen heerlijk, een van de blowers vertelde nog dat je bad gaat als je begint te zweten, weet niet meer hoe we daar op zijn gekomen.

Toen we terug naar school liepen was ik degene die vroeg of een van de blowers nog een vierde wou rollen :flushed: Ging ook prima tot ik mijn laatste hijs nam, weet niet waarom maar hij was best flink en ik was in een keer knetterstoned. Toen was het dus tijd om naar de laatste les te gaan, waar we nog even op de leraar moesten wachten voor het lokaal. Ik was nog echt onwijs duizelig en mijn visie deed fucked up. Ga ik zitten, kan ik niet normaal rechtuit kijken zonder dat ik er gek van word :tearsofjoy: stuurde op msn op mijn mobiel nog naar een vriend dat ik kk stoned was, en daarna kon ik niet meer normaal denken. Vond het kut worden, en begon dus te zweten, hetgene waar ik dus bang voor was. Werd helemaal bleek en nu moest ik dus de les in, om vervolgens 2 en half uur lang in deze toestand te moeten overleven! Heb na een half uur maar gezegd dat ik me niet goed voelde en ben naar de afdelingsleider gebracht om wat te rusten, gezegd dat ik naar de wc moest en wat lopen kotsen. Hele gang had het dus gehoord. Van daar maar naar huis gegaan, tijdens mijn treinrit gehoopt dat ik geen bekende zou tegenkomen of dat iemand wat aan me zou merken, bij thuiskomt gezegd dat ik me ziek voelde en in bed gaan liggen. Weet nog goed hoe fucked up mijn visie toen was.

Dus nu telkens als het warm is en ik zweet ofzo, zeggen ze uit mijn klas "hey heb je lopen blowen?" :tearsofjoy: Achja, ik kan er mee leven :)

Sindsdien nog aardig wat geblowt in tussenuren enzo, of gewoon tijdens de pauze, maar nooit meer zo veel, nog steeds bang dat ik weer bad ga.

sinslord

Belezen gebruiker
Mijn eerste lijn Coke, ik was al stoned dus dan is mijn ademhaling altijd harder, en toen ik dus wou snuiven, blies ik met mijn neus door it briefje alles over de tafel en het was niet eens mijn coke :(

Kwalvis

Newbie
Echte drugs blunders heb ik niet gehad, nooit moeten overgeven *afkloppen* wel paar keer met alcohol over me nek gegaan, kan mezelf redelijk goed in de hand houden wat dat betreft.

Een voorkomende drugsblunder is dat tijdens de comedown (met xtc), ik meestal mensen maar half versta of niet snap wat ze zeggen, en dan vormen er nogal vage gesprekken :P

@urtinriZ die zal ik nooit meer vergeten! :tearsofjoy:

edblok2

Bewuste gebruiker
dr is bij mij in de stad een heel klein eilandje ergens in de stadsgracht, en je moet ongeveer 2 meter springen om erop te komen. Daar gingen we wel eens blowen. Een keer was ik echt knetter de knetter en durfde niet meer te springen. Toch deed ik dat en ik haalde met een been de overkant, die was modderig, dus mijn been gleed uit en mijn andere been belandde in het water waarna ik alsnog tot mijn middel in het water belandde :grin: Dat was wel een blundertje.

urtinriZ

Belezen gebruiker
Dood topic omhoog hijsen, maar heb een wijze les geleerd na een stevig schranzfeestje zaterdag:

Als je je hand onder een sleutelpuntje speed wilt houden die je aan iemand anders geeft, doe dan eerst het sealtje wat je vast had dicht. Mieter ik dus zonder het door te hebben een gram speed op straat :( 2 weken op zitten wachten en dan heb ik weer niks :tearsofjoy:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
heb vroeger eens een pilletje geslikt, toen ik thuis kwam waren me ouders er ook dus was ik ff de badkamer ingevlucht.
toen ik daar in de spiegel keek zag ik dat mijn pupillen onwijs groot waren. me vader klopte op de deur omdat ie ook in de badkamer moest zijn. paniek dat ik had omdat ik er echt doorgepakt uitzag ging ik in het felle licht kijken om me pupillen te verkleinen. nu heb ik de deur losgedaan en me vader begon allerlei vragen te stellen, ik zag niets anders dan gekleurde ballen door in het licht te kijken ik zag zelfs me vader niet staan nu verdenkte hij me nog harder van drugggebruik omdat ik de verkeerde kant opkeek wanneer hij tege me praat met als gevolg de dag erna een drugtest moeten ondergaan.

ukkie

Newbie
mijn ergste en domste blunder is een tijd geleden geweest jaartje geleden ongeveer..
Ik was die avond super extreem moe en ik had eerst xtc en daarna afgewisseld xtc -speedpille ik was zo stom niet te kijken wat ik kreeg.
t sloeg eig laat in.. blunder 1 ->en dacht dat t niet werkte dus pakte steeds meer ik ging kk hard blunder 2-> ik trok me broek omlaag :confused: en toen bijna iedreen naar bed ging kreeg ik weer een slag.. ik lag op de grond en wou me nie bewege ik kreeg de hele tijd maagzuur in me keel en voelde me echttt slegggtt op een gegeven moment zag ik kevers op het plafond en kreeg ik overal jeuk daardoor.. ik bleef ma lulle en lulle en ik irriteerde mezelf maar kon niet meer stoppen ik wou ook tv kijken maar alles was me te hevtig ik had helemaal niets meer geslapen iedereen ging weg rond 2 -3 uur die middag en ik had nog steeds ogen als een Bratz Pop en ik voelde me eg slecht tegen 8 uur die avond werd ik een beetje moe maar slapen lukte nog steeds niet ik was echt al veel te lang wakker..ik ging me douchen maar t was eg kut t leek alsof ik steeds stemmen hoorden fluisteren en werd er para van.. op de wc was t ook al zo kut t leek net alsof er iemand steeds voor de deur liep want ik zag schaduwen onder de deur.. ik heb die avond ong 8 pille gehad zo slecht als dit heb ik me nog nooit gevoeld!!! ik ben maar een ukkie en deze hoeveelheid heeft me echt een opdonder gegeven ik ben ong 2 weken extreem down en depri geweest.. ik zag t niet meer zitten gelukkig is het uiteindelijk wel weer goed gekomen maar 1 ding weet ik ckr dit NOOIT meer!!! Ciaooo

Derrrp

Experimenterende gebruiker
Hahahaha, ik heb echt flink gelachen om sommige reacties hier! Heb zelf ook iets wat ik wil delen..

Er was een feestje hier in de stad, en iedereen was natuurlijk dronken, ikzelf ook. Besloot toen om met m'n vriendin maar naar huis te gaan, en daar nog wat MDMA te nemen, niet wetend dat alcohol & MDMA niet samengaan... Kwartiertje later naar de wc gegaan, en daar zo'n half uur boven gehangen, alles er uit.. Wat heb ík me slecht gevoeld de volgende dag.

Grootste blunder allertijden:
Ik gaf thuis een feestje, en was zelf natuurlijk ook FLINK aangeschoten. Je mag het ook wel dronken noemen.
Toen bedacht ik me in een zwak moment dat het leuk zou zijn, om een stukje auto te gaan rijden. Dus, ik pak de sleutels van de auto van m'n moeder (ouders waren niet thuis), en wil een stukje rond rijden. Eerste kilometer gaat goed, tot ik een bocht te ruim neem.. Bijstuur.. En met de auto in een schutting beland. KUT! Wegrijden, dacht ik. Maar nee, stuurstang van de rechter voorband was geknapt, waardoor hij niet meer vooruit te branden was. Ik in alle paniek m'n broer opgebeld die ook thuis was (hij sliep, had geen idee dat ik weg was met de auto), en samen besloten de politie te bellen...
Ik heb nog steeds m'n rijbewijs niet terug, en heb een schuld van zo'n €7000 euro (verzekering vergoedt niets, boete, cursussen etc.).

Nog 'n andere "blunder".
Ik was een weekendje alleen thuis, samen met m'n vriendin. Het was zaterdagavond, en m'n ouders zouden zondagavond weer terugkomen, dus we besloten om flink te gaan trippen op MDMA. Zo gezegd, zo gedaan. Ik weet niet meer hoeveel we precies gehad hebben, maar ik schat op zo'n beide ongeveer 500mg over de hele avond. Te veel voor haar, dat sowieso. Voor mij ook niet al te prettig. De trip zelf was geweldig, ging allemaal goed. Rond 9 uur 's ochtends (denk ik) besloten naar bed te gaan, en de rommel beneden later maar op gaan ruimen (meerdere lege capsules, en hier en daar een klein kristalletje nog).

Rond 12 uur schrik ik wakker door m'n ouders die thuiskomen (ik had de wekker om 1 uur gezet zodat we tijd zat hadden om op te ruimen)... Ik ben nog nooit zó angstig geweest... Ik gelijk m'n vriendin wakker maken: "KUT! M'n ouders zijn thuis!" "Ja, en?" "Capsules en alles liggen nog beneden!" "Kijk eens naast je?" Had m'n vriendin dus de capsules nog meegenomen, voor het geval dat. Ohhhhhh wat was ik opgelucht!

Dus, ik sta op om hallo tegen m'n ouders te zeggen, maar val direct weer om, zo licht in m'n hoofd. Na even zitten, toch maar naar beneden gegaan.. Loop van de trap af, en voel me weer heel erg licht worden. Strompel de kamer binnen en ga DIRECT zitten, ik stond op het puntje om flauw te vallen. Ouders me natuurlijk raar aankijken (enorme pupillen), ik zei dat ik slecht geslapen had en me niet zo goed voelde, en ben weer naar bed gegaan.

Uurtje of twee later liep m'n vriendin naar de badkamer toe om te gaan douchen, wanneer ik opeens een plof hoor. Ligt ze bewusteloos op de grond, VLAK naast de trap. Ik kreeg nóg een keer de schrik van m'n leven. 2 minuutjes later was ze weer bij, en heb ik haar op bed gelegd.
Uurtje later toch maar douchen. Na 10 minuutjes douchen stapt m'n vriendin onder de douche vandaan en blijft met haar hoofd en armen tegen de muur aanstaan, ik denk ik laat haar even met rust. 5 minuten later staat ze er nog en staat ze te trillen als 'n gek, dus ik uit de douche naar haar toe, zie ik dat ze huilt. Ik snel m'n badjas om haar heen, en haar op bed neergelegd. Daar heeft ze toen ongeveer 'n uur gelegen te huilen, shaken en doen, waarna ze wel wat rustiger werd. Wat te drinken gegeven en heeft ze toch maar geprobeerd om te gaan slapen, wat uiteindelijk lukte. Beide hebben we ons zo'n 5 dagen nog ellendig en licht in onze hoofden gevoeld.

MDMA is een prachtig goedje, maar NOOIT een keer, dat ik weer zó veel ga nemen!

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Maak eigenlijk alleen blunders als ik dronken ben. Ik heb me op vakantie in Spanje met vrienden nogal misdragen. Ik scheen heel goed te kunnen paaldansen, dit heb ik ook een uur lang gedaan, terwijl de bewaking constant maar zei: 'get off it, it's only for girls.' waarop ik met mijn dronken kop telkens weer zei: 'but I am a girl!' Uiteindelijk de club uitgezet. En eenmaal buiten ging ik met een groep Duitsers mee die ik aanzag voor mijn vriendengroep. Ik kan namelijk redelijk goed Duits en had dus niet eens door dat ik Duits praatte. Het volgende moment (wat ik me kan herinneren) was ik opeens op mijn kamer. Toen ben ik op zoek gegaan naar mijn kamergenootje, die dus onder de douche in slaap was gevallen. Dus ik hem wakker gemaakt, met de vraag wat the fuck ik gedaan had. Maar hij wist niet eens meer DAT we uit waren gegaan. Vanaf dit moment ging ik alles filmen met mijn mobiel (vandaar dat ik het weet). Mijn kamergenoot en ik vonden het wel leuk om geintjes uit te halen, dus ik ging naakt op de gang op deuren kloppen. Maar toen ik weer bij mijn kamer aan kwam had de bastaard de deur dicht gedaan. Dus moest ik naar de receptie gaan om de extra sleutel te halen... Ben uiteindelijk met mijn pet (die ik op had) voor mijn kleine japie naar de receptie gegaan. Heb hun gezichten nog op film, hilarisch!

mmhja

Zo'n 7jaar geleden , Ik met twee maten zaten bij mij ouderlijk huis op de bank mijn ouders waren op een feestje. Dus ik en 1maat lekker aan de paddo thee die andere maat had geen zin en hield het bij bier. Tijds besef was er niet we zaten flink in de trip totdat de voordeur open gaat . En met paddo's op kan gezichtsuitdrukking zo maf zijn ik schrok zo erg werd lijkwit ik en me maat wisten niet hoe we deze situatie aan moesten pakken. Me ouders maakte een praatje over alles en nog wat , terwijl me andere maat die aan het bier zat terug babbelde , zei ik tussendoor we gaan naar het cafe me ouders ok . We lopen naar de hal van de voordeur om onze jassen aan te trekken me maat die ook aan het trippen was zegt hey waar is me jas waar is me jas , heb ik die bij jou in de auto laten liggen , ik zeg nee man we zijn helemaal niet met de auto weggeweest dus kan helemaal niet en hey je jas hangt hier . Het gesprek ging zo verward dat me ouders een beetje argwaan kregen want ze wisten dat ik weleens paddo's gebruikte had ik uit mezelf jaren daarvoor al verteld wat ze half accepteerde.
Dus we komen buiten in een keer ziet alles er zo anders uit bomen super hoog en recht de straat eindeloos lang diepte en ik maar denken hoe lul ik me eigen morgen eruit :confused: . We fietsten naar het industrie gebied waar ook een park met vijver was zaten nog meer vrienden te chillen. Een paar uur later , fietsen ik en me tripmaatje naar een andere hangplek en vervolgens raken we de weg kwijt en dachten echt dat we in een ander dorp zaten en dat het al bijna ochtend is . We vinden de route naar de ander hangplek , ondertussen keken we elkaar aan zo van zou er iemand nog zitten. We komen op onze bestemming aan iedereen was aanwezig en er was sinds ons vertrek naar deze hangplek 1u verstreken en hun vroegen waar bleven jullie.
De volgende ochtend zit ik aan het ontbijt met het idee zo meteen krijg ik een preek van pa en ma, maar nee hoor alles verliep normaal . had de wekker al uren voor het ontbijt af laten gaan om een kutsmoes te verzinnen wat achteraf niet nodig bleek te zijn

Derrrp

Hahaha oei!
Wat was je kutsmoes dan? Voor het geval dat ik zelf ook 'n keer zoiets nodig ben :tearsofjoy:

waver

Newbie
Een klasgenoot en ik hadden geen zin in les dus we besloten maar om eens naar de bioscoop gaan. Vlak voor het binnengaan stak ik vlug nog een joint op maar in het begin voelde ik er niets van. We gingen dus maar naar binnen waar het tamelijk warm is. Plots voel ik het inslaan terwijl we aan het aanschuiven zijn. Alles wordt zwart voor men ogen en ik ga KO voor een paar seconden. Ik wordt wakker op de grond met wat mensen rond mij. Ze vroegen hoe het kwam maar ik heb maar niets over die joint verteld ;D. Ik weet eigenlijk zelf niet hoe het echt kwam...

Jamess

Newbie
Tijdje geleden naar een discotheek gegaan waar een Dj Headhunterz optrad, afijn samen met 2 vrienden gingen we pillen vreten. Ik had samen met mijn andere vriend 3 groene mercedesjes tot onze beschikking ( 3 pillen p/p ) en mijn andere vriend had 2 oranje vraagtekens ( 180mg per pil ). Wij gingen dus ff naar de schijt-wc en omstebeurte onze pillen daar gedropt. Ik een hele, mijn andere vriend die ook merc's had een halve ( waarom weet ik niet ) , en die andere vriend zn pille waren geknapt dus had ie vloeibommetjes gemaakt. Na de pil gepopt te hebben wij een beete op de muziek dansen roken en wachten. Ik voel dus helemaal niks op het feit dat ik me wel rete strak voel ( geen euforie of iets dergelijks ) Ik was een echte kees klapperkaak op dat moment. Iets later die avond kreeg ik toch wel ff zin om op die hardstyle los te gaan maar het enigste wat ik kon doen is slappe bewegingen maken ( ik snap dat nog steeds niet ) .

En toen gebeurde het, 1 meter voor mijn ogen ging het stroboscoop licht aan. na 2 seconden werd het zwart voor mijn ogen en ik kon niks, niet nadenken , bewegen , gewoon niks. en 5 seconden later wordt ik weer wakker ( ik gok dat het 5 seconden waren ) en ik lig op de dansvloer. Snel opkrabbelen natuurlijk en weglopen. Jezelf afvragen wat er gebeurt was. Toen we uiteindelijk terugliepen naar huis had ik deze black out nog 1 maar dan zonder intensief licht e.d. Uiteindelijk is dit ook het enigste wat ik me kan herinneren van die avond want de andere 3/4e van de avond is dus ook totaal weg. Ik vind dit toch best een drugs blunder maar dan meer in opzicht van mezelf , hoe fout ik ben gegaan ( na totaal 2.5 pillen ), ik heb ze niet getest ( dom dom dom dom ) , maar omdat ik de vorige keer van een halve er lekker op ging dacht ik nu dat ik nu ook wel lekker ging, niet dus. het enigste leuke waren de hallu's . voor de rest een kloten avond/pillen.

Gr.

knalkaak

Newbie
Jamess zei:
En toen gebeurde het, 1 meter voor mijn ogen ging het stroboscoop licht aan. na 2 seconden werd het zwart voor mijn ogen en ik kon niks, niet nadenken , bewegen , gewoon niks. en 5 seconden later wordt ik weer wakker ( ik gok dat het 5 seconden waren ) en ik lig op de dansvloer. Gr.

Ik heb dit al meerdere malen gelezen over stroboscoop licht en deze black out, ligt dus volgens mij niet aan je pillen

Maddog

Bewuste gebruiker
stroboscoop met verhoogde serotonine kan een temporele epilepsie veroorzaken. soms ook onzichtbaar, je staat dan een beetje daas met een lege blik. en voor jou gevoel niets gebeurt. maar voor de omgeving heb je dan 10 minuten staan "zombieën"

arie_b

Newbie
Een tijd terug toen ik nog thuis woonde. Me ouders zouden een hele dag weg zijn dus we hadden het gewelde idee om een space cake bij mij thuis te maken. Alles klaargemaakt, ding in de oven. Na 20 minuten hing er in het hele huis een gigantisch sterke wietlucht. Op hetzelfde moment zie ik de auto van me ouders de oprit opkomen. Was me broertje onderweg ziek geworden en waren ze gelijk weer terug gereden. :( Was een erg gezellige middag...

Bovenaan