Keta verslaving

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Hey allereerst ik ben een jongen van 19 jaar en gebruik eigenlijk pas sinds kort ketamine maar dit is erg uit de hand gelopen ben nu 1.5dag clean ik heb ongeveer 4 weken dagelijks gebruikt 0.5g-1g per dag met soms uitschietsers van 2g Max hier heb ik soms is wat maagkrampen gehad maar verder niks om me zorgen om te maken maar sinds 5 dagen geleden heb ik ineens een enorme pijn in me urinebuis niet in me blaas maar echt in me urinebuis en heb ik ook 2 keer bloed geplast wat een beetje slijmerig was ik ben toen direct gestopt met keta maar heb na 1 dag toch weer wat keta gesnoven Ong 0.3Gr 2 dagen oprij. Maar de pijn bleef aanhouden nu ben ik 1.5dag nuchter en ik blijf volhouden want ik wil er echt vanaf…. Als ik andere topics lees zie ik dat ik volgensmij nog redelijk optijd erbij ben en hopelijk hersteld het zijn er nog mensen die mij kunnen helpen met de pijn te verzachten en eventueel tips hebben wil er echt vanaf is echt een brandend gevoel in me hele urinebuis hopelijk kom ik er vanaf

Handhaving

Newbie
Ik hoop dat je het volhoudt want de gevolgen kunnen heel ernstig zijn.
Geen medisch advies maar als het binnen een paar dagen iets beter wordt zou ik gewoon afwachten.

Kibo3

Bewuste gebruiker
Hey allereerst ik ben een jongen van 19 jaar en gebruik eigenlijk pas sinds kort ketamine maar dit is erg uit de hand gelopen ben nu 1.5dag clean ik heb ongeveer 4 weken dagelijks gebruikt 0.5g-1g per dag met soms uitschietsers van 2g Max hier heb ik soms is wat maagkrampen gehad maar verder niks om me zorgen om te maken maar sinds 5 dagen geleden heb ik ineens een enorme pijn in me urinebuis niet in me blaas maar echt in me urinebuis en heb ik ook 2 keer bloed geplast wat een beetje slijmerig was ik ben toen direct gestopt met keta maar heb na 1 dag toch weer wat keta gesnoven Ong 0.3Gr 2 dagen oprij. Maar de pijn bleef aanhouden nu ben ik 1.5dag nuchter en ik blijf volhouden want ik wil er echt vanaf…. Als ik andere topics lees zie ik dat ik volgensmij nog redelijk optijd erbij ben en hopelijk hersteld het zijn er nog mensen die mij kunnen helpen met de pijn te verzachten en eventueel tips hebben wil er echt vanaf is echt een brandend gevoel in me hele urinebuis hopelijk kom ik er vanaf
Zoals je zegt genoeg topics om te lezen. Ik heb er zelf een maar raad je ook aan topics te lezen met veel reacties.

Bloed en weefsel plassen is een rode vlag. Het stop als jezelf ook stopt. Gebruiken tijdens stelt de pijn alleen maar uit. Je bent er voor nu wellicht aan de tijdige kant bij inderdaad. Hou wel in gedachte dat het snel kan gaan. Niet alleen dat door intensief gebruik je klachten krijgt, maar ook de hele lol van het middel haalt.

Drink voor nu voldoende water, groente thee en als je morgen nog last hebt kun je wat cranberry sap halen.

succes kerel!

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Had echt niet verwacht dat er zo snel al problemen optreden door keta gebruik… was er wel al van op de hoogte wat het met de blaas kon doen maar al na 4 weken dagelijks gebruik had ik niet aan zien komen het is ook echt opeens gekomen uit het niets had hiervoor helemaal geen last het is ook niet in de blaas maar echt alleen in de urinebuis kan makkelijk om de 2 uur naar de wc maar dan doet het echt zeer als ik naar de wc ga… maar goed Nogsteeds nuchter en dat zal ik ook zeker blijven pff wat een hel

Kibo3

Bewuste gebruiker
Had echt niet verwacht dat er zo snel al problemen optreden door keta gebruik… was er wel al van op de hoogte wat het met de blaas kon doen maar al na 4 weken dagelijks gebruik had ik niet aan zien komen het is ook echt opeens gekomen uit het niets had hiervoor helemaal geen last het is ook niet in de blaas maar echt alleen in de urinebuis kan makkelijk om de 2 uur naar de wc maar dan doet het echt zeer als ik naar de wc ga… maar goed Nogsteeds nuchter en dat zal ik ook zeker blijven pff wat een hel
Ik kan zeker niet oordelen gezien mijn historie met keta. Je zegt “al” na 4 weken dagelijks gebruik. Dat is een hele maand elke dag gebruiken. Hoe kijk je daar naar? En ja het is er vaak ineens en dat is het uitzitten.

Je hebt er in principe geen afkick van. Wel kan je het wat gaan missen de dagen kort na je laatste keer gebruiken.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Vandaag dag 3 nuchter voel me al stukken beter heb eigenlijk ook geen aandrang meer naar de keta, vannacht 9 uur geslapen zonder wakker te worden om naar de wc te gaan hopelijk verdwijnt de pijn met plassen ook snel…. Pff wat een ellende kan die keta veroorzaken kan me niet voorstellen hoe erg andere forumleden het hebben /gehad hebben gun deze pijn niemand…

De Zandman

DF-koning
De verschijnselen die je aangeeft, duiden iig op een urineweginfectie.
Je zou voor de zekerheid een beetje urine bij de huisarts kunnen inleveren, ter controle op leukocyten.
Dan weet je zeker dat het om of een blaasontsteking gaat, of een keta bijwerking.
Altijd goed om zeker te weten, nietwaar....

Spyro

DF-koning
Stuur mij een DM.

Heb een heel blaas traject in het ziekenhuis gehad door een jarenlange Ket verslaving. Mijn blaas is weer helemaal geheeld, ik kan je genoeg tips geven! Of een luisterend oor bieden als je het moeilijk hebt.

❤️

Mckomerrr

Belezen gebruiker
De verschijnselen die je aangeeft, duiden iig op een urineweginfectie.
Je zou voor de zekerheid een beetje urine bij de huisarts kunnen inleveren, ter controle op leukocyten.
Dan weet je zeker dat het om of een blaasontsteking gaat, of een keta bijwerking.
Altijd goed om zeker te weten, nietwaar....
Ben al naar de dokter geweest hun dachten ook een urineweginfectie heb hiervoor antibiotica gekregen…

De Zandman

DF-koning
De reden dat ik daaraan dacht is wel het feit dat er al zo snel die verschijnselen optraden.
Heeft er de huisarts ook naar de urine gekeken, is die onderzocht op een bacteriële infectie?
Maar je voelt jezelf al veel beter zei je, dat telt!
Ennehhh. Even geen keta gebruiken natuurlijk maar dat wist je al....

Eburoon

Experimenterende gebruiker
Pijn door ketamine verslaving, buikkrampen, urinebuis of nierpijn .
Gebruik buscopan zonder voorschrift bij de apotheek.
Wat ook help u cran en uridyn met cranberry en groene thee extract.

Kibo3

Bewuste gebruiker
9/10 keer zoals @Spyro zegt heeft die antibiotica geen effect. Simpelweg omdat je soortgelijke klachten van een blaas/urineweg ontsteking hebt. Als je achterwege laat dat het door keta komt schiet je vrij weinig op.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Ik heb aangegeven dat ik dagelijks Ketamine heb gebruikt voor een maand lang maar heb alsnog de antibiotica voorgeschreven gekregen…

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Wat is het toch heerlijk om nuchter te zijn Pff dit had ik echt effe nodig ipv de hele dag als een waas door het leven gaan alleen die pijn is minder helaas kan niet wachten tot het weg is en me leven weer helemaal kan oppakken

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Wat is het toch heerlijk om nuchter te zijn Pff dit had ik echt effe nodig ipv de hele dag als een waas door het leven gaan alleen die pijn is minder helaas kan niet wachten tot het weg is en me leven weer helemaal kan oppakken
Bij de Holland en Barret verkopen ze Aloë Vera sap, ook met cranberry erbij in.
Aloe Vera is zeer verzachtend voor waar het overal langskomt en ook helpend bij urineweg infecties.
Vol antioxidanten en goed voor je weerstand. Ze hebben de flessen vaak in de aanbieding. (kan je ook on-line bestellen)

Veel beterschap!
🍀
Je lichaam zegt duidelijk nee tegen dit goedje, ik hoop jij vanaf nu ook. 🙏🏻

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vandaag toch weer keta gebruikt na 8 dagen nuchter te zijn had het liggen en voelde de drang toch om een lijntje te pakken…. Here we go again
Geen probleem. Je kan straks gewoon weer verder gaan met stoppen.

Probeer het te zien als leermoment. Kennelijk kun je beter geen ketamine hebben liggen als je wil stoppen. Dat betekent dus ook dat je de ketamine die je misschien nog hebt zult moeten weggooien voordat je succesvol kunt stoppen.

De Zandman

DF-koning
Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan

Noot:
Je ziet het en ervaart het nu zelf....het is een lelijk stofje, die keta!
Gooi weg wat je nog hebt liggen en probeer om geen nieuwe keta meer aan te schaffen.
Je vernietigt jezelf!

die-ene-vent

Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
dit is iets waar ik bij mezelf ook bang voor ben, wat ik voor stappen heb gezet is:
1. alles weg gooien
2. dealer vertellen niks meer aan mij te verkope
3. moment van zucht bel ik iemand om me eraan te herinnere dat dit alleen zelfdestructief is (ondanks hoeveel plezier je ermee hebt)
4. frustratie sporten als ik zucht heb werkt voor mij ook heel goed. een boksbal om tegen aan te slaan maakt mijn hoofd even leeg en doet me helder nadenken
5. genoeg water drinken, groente eten/antioxidanten nemen en uitrusten
6. maak het onderwerp bespreekbaar (met je ouders/huisgenoten/naasten en dergelijke)
dit kan ook flink de verkeerde kant opschieten, mijn familie is nogal Christelijk dus dit was nogal een strijd het bespreekbaar te maken en houden.

hoop dat je hier iets aan hebt en dat je het vol kan houde! verslaving is een bitch, maar wij ook. jij kan dit wel.

over het bloed plassen.
KET is nou eenmaal slecht voor de urineleider vanaf de nieren naar de blaas (urether), de blaas zelf en de urineleider naar buiten (urethra). het lichaam is enorm goed in het herstellen van zichzelf. mocht je na langdurig stoppen nogsteeds (lichtelijk) bloed plassen is dit, zoals @Spyro al aangaf, misschien wel handig.

Heb een heel blaas traject in het ziekenhuis gehad door een jarenlange Ket verslaving. Mijn blaas is weer helemaal geheeld

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Hey om jullie even up-to-date te houden heb dit weekend zo’n enorme k cramps gehad heb alles uitgeschreeuwd en bijna de hele dag met een warmte deken tegen mijn buik aan gezeten en gezworen dat ik het nooit meer zou gebruiken nou geloof me de zelfde avond nog snoof ik weer een lijn omdat dit de pijn deed verzachten nu inmiddels gestopt en heb nogsteeds zieke pijn in mijn buik lig de hele dag met een warmte deken of in bad…. Echt waar ik raak het vanaf nu nooit meer aan wat een hel is dit… nog 100x zo erg als die blaaspijn keta is leuk maar dit is echt de hel…. Hopelijk gaat het snel over

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hey om jullie even up-to-date te houden heb dit weekend zo’n enorme k cramps gehad heb alles uitgeschreeuwd en bijna de hele dag met een warmte deken tegen mijn buik aan gezeten en gezworen dat ik het nooit meer zou gebruiken nou geloof me de zelfde avond nog snoof ik weer een lijn omdat dit de pijn deed verzachten nu inmiddels gestopt en heb nogsteeds zieke pijn in mijn buik lig de hele dag met een warmte deken of in bad…. Echt waar ik raak het vanaf nu nooit meer aan wat een hel is dit… nog 100x zo erg als die blaaspijn keta is leuk maar dit is echt de hel…. Hopelijk gaat het snel over
Ben je al bij de dokter geweest?

Kibo3

Bewuste gebruiker
Langsgaan kan altijd. Er is alleen geen medicijn laat dat voorop staan. Huisartsen met wat ervaring omtrent drugs zullen geen oxazepam voorschrijven bijvoorbeeld omdat dit ook verslavend kan zijn. De huisarts kan wel even kijken in hoeverre je nieren etc zijn opgezwollen en mogelijke problemen met je darmen en ontlasting. Hierbij ook altijd eerlijk zijn dat het door keta komt.

De pijn houd vaak 1-3 dagen aan, maar je verlengt dit wanneer je tijdens weer gebruikt.

die-ene-vent

De pijn houd vaak 1-3 dagen aan, maar je verlengt dit wanneer je tijdens weer gebruikt.
tenzij ke nefronen (filterfabriekjes van de nieren) zijn aangetast. dan kan de pijn wat langer aanhouden. dit is meestal alleen van toepassing bij hevig langdurig misbruik van keta.

een vriend van mij had dit probleem, de pijn was na 8 dagen vrijwel volledig weg.

eerlijkheid bij de huisarts kom je al heel ver mee.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
K krijg het echt niet voor elkaar om te stoppen heb periodes dat ik effe niks gebruik maar dan weer als ik het 1x aanraak zit ik er weer vol aan en zit er geen stop op ik merk dat ik me dagelijkse dingen allemaal uitstel en verzet om keta te kunnen snuiven….
wat een vies goedje die keta… het speelt echt met me hoofd ik wil het niet maar toch gebruik ik het elke keer weer… wat een ellende

Spyro

DF-koning
K krijg het echt niet voor elkaar om te stoppen heb periodes dat ik effe niks gebruik maar dan weer als ik het 1x aanraak zit ik er weer vol aan en zit er geen stop op ik merk dat ik me dagelijkse dingen allemaal uitstel en verzet om keta te kunnen snuiven….
wat een vies goedje die keta… het speelt echt met me hoofd ik wil het niet maar toch gebruik ik het elke keer weer… wat een ellende
Niet opgeven!! Echt waar, de cravings worden minder als je stopt. Het speelt ontzettend met je hoofd, vooral de eerste paar dagen nuchter. Maar geloof me, het wordt echt beter.

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Het is waarschijnlijk niet zozeer alleen keta, maar verslaving opzich die zo met je hoofd fuckt. Zodra je het aanraakt compleet alle controle kwijt. Klinkt heel bekend voor mij!

Als het je zelf niet lukt, zoek alsjeblieft hulp! Daar hoef je je niet voor te schamen. Professionele hulp begint bij de huisarts. Al kan ik wel altijd aanraden om zelf wat vooronderzoek te doen en een goede hulpverlener uit te zoeken. Er zit grote verschillen in kwaliteit van de zorg en in de wachtlijsten.

Daarnaast kunnen zelfhulpgroepen als NA of CA een goede ondersteuning bieden. Ook na een behandeling.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Ik heb van de huisarts oxazepam voorgeschreven gekregen om meer rust in mijn hoofd te krijgen maar vind eigenlijk dat het niet goed is dat de dokter mij nu een andere downer gaat geven dadelijk ben ik ook nog verslaafd aan de oxazepam…. Iemand ervaring hiermee?

Spyro

DF-koning
Ik heb van de huisarts oxazepam voorgeschreven gekregen om meer rust in mijn hoofd te krijgen maar vind eigenlijk dat het niet goed is dat de dokter mij nu een andere downer gaat geven dadelijk ben ik ook nog verslaafd aan de oxazepam…. Iemand ervaring hiermee?
Mee oppassen inderdaad. Afkicken van benzo’s is al helemaal geen grapje. Ik zou het echt alleen gebruiken indien nodig.

Vind het wel raar dat je dokter zoiets voorschrijft. Hij/zij weet van je gebruik, neem ik aan?

_shikantaza

Badass junkie
Heel erg mee oppassen. 20mg is een fijne slaapdosis, maar neem het niet langer dan een dag of 3 a 4. Inderdaad gek om een verslaafde Benzo’s te geven 🫤

Bovenaan