Hey allereerst ik ben een jongen van 19 jaar en gebruik eigenlijk pas sinds kort ketamine maar dit is erg uit de hand gelopen ben nu 1.5dag clean ik heb ongeveer 4 weken dagelijks gebruikt 0.5g-1g per dag met soms uitschietsers van 2g Max hier heb ik soms is wat maagkrampen gehad maar verder niks om me zorgen om te maken maar sinds 5 dagen geleden heb ik ineens een enorme pijn in me urinebuis niet in me blaas maar echt in me urinebuis en heb ik ook 2 keer bloed geplast wat een beetje slijmerig was ik ben toen direct gestopt met keta maar heb na 1 dag toch weer wat keta gesnoven Ong 0.3Gr 2 dagen oprij. Maar de pijn bleef aanhouden nu ben ik 1.5dag nuchter en ik blijf volhouden want ik wil er echt vanaf…. Als ik andere topics lees zie ik dat ik volgensmij nog redelijk optijd erbij ben en hopelijk hersteld het zijn er nog mensen die mij kunnen helpen met de pijn te verzachten en eventueel tips hebben wil er echt vanaf is echt een brandend gevoel in me hele urinebuis hopelijk kom ik er vanaf