• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ketamine: mijn geboorte

Raketje

Belezen gebruiker
Dag mensen van dit mooie forum.
Hierbij een (klein) tripreport van mijn meest recente ketamine trip.

Wie? Ik
Wanneer? Vanavond
Stemming? Mwah
Hoeveel? +- 450mg (hoge tolerantie)
Waar? Lekker op m'n eigen bank.

Daar zit ik dan... Ik had al een tijdje gepland staan om vandaag eindelijk eens het welbekende "K-hole" te ontdekken. Maar helaas kreeg ik een belletje dat mijn tripsitters helaas andere plannen hadden die prioriteit hadden. Kan gebeuren natuurlijk, dan maar in m'n uppie denk ik.

Ik leg 3 flinke lijnen neer, pak mijn menthol inhaler, sla een kruisje op goed geluk en haal mijn buisje tevoorschijn. Alsof het niets was ging er 1.5 lijn per neusgat in. Ik blijf me elke keer weer verbazen dat ik ketamine niet goor vind.

+- 10 min na inname hoor ik een suis opkomen en merk ik dat ik moet gaan liggen. al gauw doe ik even mijn ogen dicht en ineens sta ik in de hoek van een kamer.. Een ziekenhuis kamer waar zich enigsinds wat hectiek bevond. Er was een vrouw aan het bevallen.. Sterker nog, mijn moeder was aan het bevallen van mij! Nadat de baby (ik) vrolijk te wereld was gekomen werd ik in een volgende kamer neergezet. Deze keer herken ik de kamer direct, dit is de kamer waar ik ben opgegroeid! Ik zie mijn moeder aan mijn wiegje staan roepend om hulp omdat ik niet meer ademde. (Toen ik net mee naar huis mocht bleek het achteraf dat ik teveel vocht in mijn longen had gekregen, dit is dus waargebeurd.. Mijn vader kwam rennend naar boven en gaf mij vrijwel direct mond op neus beademing terwijl mijn moeder de ambulance belde.

Poef! Weer een volgende "kamer" dit keer midden in het speeltuintje. En vanaf een afstand zag ik mezelf als jochie knikkeren met mijn vriendjes. Terwijl we ruzie maakte of we wel of niet voor spek en bonen meededen..

Op deze manier ben ik vrijwel "mijn hele leven" afgegaan tot op de dag van vandaag, waar ik weer op mijn bank neer werd gesmeten. Na even een uurtje op adem komen en proberen te realiseren wat ik zojuist heb meegemaakt, ben ik naar de lokale snackbar gegaan en heb ik vette hap gehaald als kater voedsel.

Nogsteeds een beetje vaag van de ketamine ben ik dit verhaaltje aan het typpen, dus als er hier en daar wat foutjes tussen zitten, excuseert u mij dan.

Heel veel groetjes & liefs
Sonja Nakker

StraatPiraat

Badass junkie
Maar helaas kreeg ik een belletje dat mijn tripsitters helaas andere plannen hadden die prioriteit hadden. Kan gebeuren natuurlijk, dan maar in m'n uppie denk ik.
Hoe sta je hierin nu achteraf? Omdat je eerst wel echt graag tripsitters erbij had gehad wat overigens logisch is natuurlijk.
Maar wat ik toen ook zei was dat persoonlijk ik het veel fijner vind om in mn eentje te zijn omdat ik me anders druk ga maken om mijn omgeving of iets dergelijks. Alleen is het makkelijker ontspannnen ofzo.

Waar we het laatst nog over hadden zie ik ook terug in je verhaal, toen ik je uitlegde hoe bij mij ketamine iedere keer een laag dieper gaat ofzo. Er verschijnt een onderwerp of gedachte of herinnering en dan wanneer deze 'klaar' is, eigenlijk nét voor het punt dat je alles echt compleet snapt, dan BAM weer een laag dieper.
Ik denk dat mijn ervaring daarvan vergelijkbaar is met de verschillende kamers waar je het over hebt. Geinig om te zien dat het bij jou anders vormgeeft.

Thanks voor je report maat, blij dat je n goeie ervaring had :grin:

StraatPiraat

Badass junkie
Ik heb juist het tegenovergestelde meegemaakt. Ik werd in een K-hole gezogen en zag juist mijn begrafenis. Zag mezelf in de kist liggen vanuit helicopter view. Met al mijn dierbare mensen om de kist heen.
Wat voor gevoel riep dat tijdens de ervaring bij je op? Was het verdriet, een soort wakeup call vibe of compleet stoïcijns en gedistantieerd?

Raketje

Belezen gebruiker
Hoe sta je hierin nu achteraf? Omdat je eerst wel echt graag tripsitters erbij had gehad wat overigens logisch is natuurlijk.
Maar wat ik toen ook zei was dat persoonlijk ik het veel fijner vind om in mn eentje te zijn omdat ik me anders druk ga maken om mijn omgeving of iets dergelijks. Alleen is het makkelijker ontspannnen ofzo.

Waar we het laatst nog over hadden zie ik ook terug in je verhaal, toen ik je uitlegde hoe bij mij ketamine iedere keer een laag dieper gaat ofzo. Er verschijnt een onderwerp of gedachte of herinnering en dan wanneer deze 'klaar' is, eigenlijk nét voor het punt dat je alles echt compleet snapt, dan BAM weer een laag dieper.
Ik denk dat mijn ervaring daarvan vergelijkbaar is met de verschillende kamers waar je het over hebt. Geinig om te zien dat het bij jou anders vormgeeft.

Thanks voor je report maat, blij dat je n goeie ervaring had :grin:
Achteraf ben ik t volledig met je eens hierover. Trippen is voor mij gewoon altijd een big thing geweest. Daarom de angst

Raketje

Belezen gebruiker
Blijft een apart stofje.

Ik heb juist het tegenovergestelde meegemaakt. Ik werd in een K-hole gezogen en zag juist mijn begrafenis. Zag mezelf in de kist liggen vanuit helicopter view. Met al mijn dierbare mensen om de kist heen.

Bizar.

Hoe voel je je nu?
Na een retourtje huisartsenpost prima haha. Domme fout door 2 temazepam erin te tikken uit gewoonte. Maar zit nu bij een vriendin voor ademhaling oppas

Bovenaan