Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dirkjan

Wijs gebruiker
Als je snuift maar je bent normaal niet zo'n snuifdoos, en je hebt een dag later enorme last van bloedneuzen alsof er een varken geslacht word in je neus, mag je dan peuteren? Of is dat echt streng verboden?

Ik vraag dit voor een vriend.

• Haha
Waarderingen: Juun

Dansen in de kamer

Experimenterende gebruiker
Als je snuift maar je bent normaal niet zo'n snuifdoos, en je hebt een dag later enorme last van bloedneuzen alsof er een varken geslacht word in je neus, mag je dan peuteren? Of is dat echt streng verboden?

Totaal geen expert hierin, maar in mijn logica kan je beter zo min mogelijk aan wondjes zitten. Het zal vast geen ramp zijn overigens.
Je zal hoogstwaarschijnlijk het korstje dat vormt weer openkrabben wat het herstel wat vertraagd.

Correct me if wrong.

• Like

Juun

Wijs gebruiker

Totaal geen expert hierin, maar in mijn logica kan je beter zo min mogelijk aan wondjes zitten. Het zal vast geen ramp zijn overigens.
Je zal hoogstwaarschijnlijk het korstje dat vormt weer openkrabben wat het herstel wat vertraagd.

Correct me if wrong.
Ik zou er persoonlijk ook zoveel mogelijk vanaf blijven, bloeden stoppen en voorzichtig opgedroogd bloed eruit halen. Zonder iets open te krabben. Het hersteld vanzelf.
Misschien zijn er wel zalfjes ofz voor, dat weet ik niet.
Ik zou dus de slacht stoppen en het varkentje eruit halen, daarna je neus de tijd geven om te herstellen 👍🏻

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Spoelen met zout water.

Anjadebij

Bij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?

Dirkjan

Wijs gebruiker
Bij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?
Je voorraad wordt nooit “helemaal leeggehaald”, dat kan niet. Daarbij werkt speed anders als MDMA, omdat het vooral op dopamine en noradenaline inwerkt. MDMA doet dit ook, maar in mindere mate, en vooral op serotonine, en is daarbij niet alleen een heropname remmer maar ook een releasing agent.

blue eyes

Bewuste gebruiker
als je er 24 uur of langer op stimfapt neem er dan maar vergif op in dat je dopaminevoorraad voor enkele weekjes gekelderd is. het hangt er vanaf als je dopamineonttrekkende activiteiten doet al dan niet

GIJ ZULT NIET STIMFAPPEN zou het elfde gebod moeten zijn.

dopamine.jpeg

Krypt0nite

Bewuste gebruiker
Ik heb gisteren dus pep bemachtigd.
Het is spierwit en ruikt zoet.

Is dit altijd zo? 😁
Het is nog flink nat en kleverig.

Gisteren besloten niet meer te nemen.
Nu spookt het alsnog in mijn hoofd om eens te testen haha.

Moet morgen wel weer werken..
Dusss.
Als ik om 12 uur een lijntje pak, eerst beetje drogen.
Is dit dan in de avond rond 10en wel uitgewerkt? Evt met een etizolammetje.

Thanks alvast guys🤣

Laatst bewerkt:

blue eyes

Bewuste gebruiker
het laatste wat ik rook die zoet was , was de kut van een chinese vrouw,
dus ik zou maar een beetje opletten als ik jou was
zo raak je zeker morgen niet op je werk van de spierpijn

DEEPScar807

Het is spierwit en ruikt zoet.

Is dit altijd zo? 😁
Nee, eerder nooit.
Normaal zegt kleur en geur niets over de kwaliteit. Maar in dit geval zou ik toch opletten. Vraag me zelf af of er iets van speed inzit, die geur verberg je niet zomaar en krijg je zeker niet omgevormd tot iets zoet.

Ben wel benieuwd. Als je iets meer weet uit de test of als je het gebruikt hebt, laat je even iets weten?

Krypt0nite

Bewuste gebruiker
Nee, eerder nooit.
Normaal zegt kleur en geur niets over de kwaliteit. Maar in dit geval zou ik toch opletten. Vraag me zelf af of er iets van speed inzit, die geur verberg je niet zomaar en krijg je zeker niet omgevormd tot iets zoet.

Ben wel benieuwd. Als je iets meer weet uit de test of als je het gebruikt hebt, laat je even iets weten?
Doe ik. Heb een testkit besteld. Dan weet ik iedergeval of het speed is. Als het speed is zal ik het wassen en dan nog eens bekijken. 👍

Krypt0nite

Bewuste gebruiker
Doe ik. Heb een testkit besteld. Dan weet ik iedergeval of het speed is. Als het speed is zal ik het wassen en dan nog eens bekijken. 👍
Nee, eerder nooit.

Update : Teskitje kleurt rood en gaat richting bruin.

Bijlagen

• 20210414_155629.jpg
    20210414_155629.jpg
    96,1 KB · Weergaven: 14

DEEPScar807

Update : Teskitje kleurt rood en gaat richting bruin.
Mss een mix van rood en geel ? :thinking: al is het onwaarschijnlijk dat ze speed zullen versnijden met een andere drug. Aangezien er veel goedkopere opties zijn, zoals bv cafeïne. En deze worden niet aangegeven met zo'n zelftest.

Heb je het intussen gebruikt ? Heb je ervaring met speed, zodat je kan vergelijken qua effecten ?

Krypt0nite

Bewuste gebruiker
Mss een mix van rood en geel ? :thinking: al is het onwaarschijnlijk dat ze speed zullen versnijden met een andere drug. Aangezien er veel goedkopere opties zijn, zoals bv cafeïne. En deze worden niet aangegeven met zo'n zelftest.

Heb je het intussen gebruikt ? Heb je ervaring met speed, zodat je kan vergelijken qua effecten ?
Ja ik heb het gebruikt na een aceton wash.
Effect vond ik niet heel speciaal.

Wakker en helder, weinig energie en euforie.
Wel verhoogde hartslag en lichaams temperatuur.
Later ook vergrote pupillen.

Het brande bijna helemaal niet en smaakte een beetje verf achtig.. maar proefde niet veel.

Ik heb helaas weinig tijd om het weg te brengen voor een echte test.
Als ik hier binnenkort tijd voor vind zal ik het posten.

Voor nu laat ik het lekker in de kast liggen.

inner_search

Badass junkie
Ja ik heb het gebruikt na een aceton wash.
Effect vond ik niet heel speciaal.

Wakker en helder, weinig energie en euforie.
Wel verhoogde hartslag en lichaams temperatuur.
Later ook vergrote pupillen.

Het brande bijna helemaal niet en smaakte een beetje verf achtig.. maar proefde niet veel.

Ik heb helaas weinig tijd om het weg te brengen voor een echte test.
Als ik hier binnenkort tijd voor vind zal ik het posten.

Voor nu laat ik het lekker in de kast liggen.
Was na de flush de verfgeur nog aanwezig ?
Als ik men speed flushte (was) werd hij geurloos en bleef het poedersuiker van structuur.
En duurt ook maar een minuutje ofzo en het is al droog.

Krypt0nite

Bewuste gebruiker
Was na de flush de verfgeur nog aanwezig ?
Als ik men speed flushte (was) werd hij geurloos en bleef het poedersuiker van structuur.
En duurt ook maar een minuutje ofzo en het is al droog.
heeel licht.
verder idd ook snel droog.
miss handig om te weten:

pasta verkregen : 9.3gr
droog:7.9 gr

na was en droog: 5.9 gr

• Like

inner_search

Badass junkie
heeel licht.
verder idd ook snel droog.
miss handig om te weten:

pasta verkregen : 9.3gr
droog:7.9 gr
Dat is wrs door slechte synthese en leftover waste materiaal dat vervlogen is.
na was en droog: 5.9 gr
Dat was wrs cafeïne (of ander versnijdingsmiddel) die je er uit gewassen hebt.

Maar er kan nog andere zooi in zitten die je er met aceton niet uit krijgt hoor.

Krypt0nite

Bewuste gebruiker
Dat is wrs door slechte synthese en leftover waste materiaal dat vervlogen is.

Dat was wrs cafeïne (of ander versnijdingsmiddel) die je er uit gewassen hebt.

Maar er kan nog andere zooi in zitten die je er met aceton niet uit krijgt hoor.
Ja ik laat het nu dus ook liggen tot ik een keer tijd vind het naar een testcentrum te brengen.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Kan je koorts van speed krijgen? En dan ook als je het al 12u niet gehad hebt? En kan dat de lichamelijke klachten verergeren? Ga ineens weer met m’n kaak heen en weer, heel onnozel

Perenijsje

Badass junkie
Kan je koorts van speed krijgen? En dan ook als je het al 12u niet gehad hebt?

Bedoel je echt koorts met ook een te hoge temperatuur of heb je alleen last van koude en warme rillingen in je lichaam zeg maar? Echt koorts heb ik nooit gehoord, maar dat je van die "koortsrillingen" hebt als het is uitgewerkt dat heb ik zelf wel vaak. En dan idd juist pas de dag erna als het uitgewerkt is. Dat ik echt lig te rillen in mijn bed maar tegelijkertijd het zweet op mn lichaam staat.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Bedoel je echt koorts met ook een te hoge temperatuur of heb je alleen last van koude en warme rillingen in je lichaam zeg maar? Echt koorts heb ik nooit gehoord, maar dat je van die "koortsrillingen" hebt als het is uitgewerkt dat heb ik zelf wel vaak. En dan idd juist pas de dag erna als het uitgewerkt is. Dat ik echt lig te rillen in mijn bed maar tegelijkertijd het zweet op mn lichaam staat.
Temperatuur heb ik niet opgemeten maar ik zweet echt als een otter, super rood gezicht maar ik zelf heb het ijs en ijskoud. En sindsdien gaat m’n kaak ook weer een eigen leven leiden

Perenijsje

Badass junkie
Temperatuur heb ik niet opgemeten maar ik zweet echt als een otter, super rood gezicht maar ik zelf heb het ijs en ijskoud. En sindsdien gaat m’n kaak ook weer een eigen leven leiden

Dat klinkt dus wel bekend en gaat bij mij vanzelf weer over als alles uitgewerkt is. Maar het kan ook wijzen op oververhitting. Weet niet wat je allemaal gedaan hebt met pep op en of je genoeg gedronken hebt? En of je verder nog andere klachten hebt? Dit vond ik op de site van Jellinek:

Kun je van speed oververhit raken?​

Van speed of amfetamine kun je oververhit raken. Als je speed gebruikt in warme vochtige ruimten en langdurig doordanst zonder water te drinken kan speed tot oververhitting (hyperthermie) leiden.
In disco’s of clubs met slechte klimaatbeheersing is het vaak warm en vochtig. Door verdamping van zweet op de huid koelt de huid af. Is het vochtig en warm dan kan het zweet niet verdampen. Het druppelt dan van je lichaam af met als gevolg dat je niet afkoelt.
Aan oververhitting kun je overlijden. Bij een temperatuur van 41 graden kan afbraak van het spierweefsel ontstaan, kunnen bloedstolsels optreden en kunnen verschillende organen ophouden met functioneren. Naar schatting overlijden er per jaar zo’n 4 mensen aan oververhitting na gebruik van stimulantia.

Symptomen​

Een beginnend symptoom van oververhitting is hoofdpijn. Pas daarom op bij het geven van paracetamol bij hoofdpijn. Dit kan alleen als oververhitting uitgesloten is. Andere symptomen zijn verwardheid, duizeligheid, rillen, snelle hartslag, bleek uiterlijk, misselijkheid en braken. Lastig is dat sommige van deze symptomen zoals hoofdpijn, duizeligheid en stijve spieren nauwelijks te onderscheiden zijn van de bijwerkingen van xtc.

Perenijsje

Badass junkie
Ik probeer het, maar m’n werker gaat over 4,5 uur en ik loop hem zo hart te stressen om het slapen. Als ik dat al niet deed kon ik wss gewoon slapen.
Als ik niet slaap gaan m’n doppen niet weg. Even van binnen huielen

Pftt dat is wel erg vroeg die wekker! Maar probeer gewoon in bed te gaan liggen met je ogen dicht en verder geen schermpjes meer en dan rust je iig uit en worden je doppen vast ook wel iets minder.

TripJess

Bewuste gebruiker
Ik probeer het, maar m’n werker gaat over 4,5 uur en ik loop hem zo hart te stressen om het slapen. Als ik dat al niet deed kon ik wss gewoon slapen.
Als ik niet slaap gaan m’n doppen niet weg. Even van binnen huielen
Ogen dicht en even ademhaling. 3 in, 4 rust,7 uit

• Like
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan