Totaal geen expert hierin, maar in mijn logica kan je beter zo min mogelijk aan wondjes zitten. Het zal vast geen ramp zijn overigens.Als je snuift maar je bent normaal niet zo'n snuifdoos, en je hebt een dag later enorme last van bloedneuzen alsof er een varken geslacht word in je neus, mag je dan peuteren? Of is dat echt streng verboden?
Ik vraag dit voor een vriend.
Als je snuift maar je bent normaal niet zo'n snuifdoos, en je hebt een dag later enorme last van bloedneuzen alsof er een varken geslacht word in je neus, mag je dan peuteren? Of is dat echt streng verboden?
Ik zou er persoonlijk ook zoveel mogelijk vanaf blijven, bloeden stoppen en voorzichtig opgedroogd bloed eruit halen. Zonder iets open te krabben. Het hersteld vanzelf.Totaal geen expert hierin, maar in mijn logica kan je beter zo min mogelijk aan wondjes zitten. Het zal vast geen ramp zijn overigens.
Je zal hoogstwaarschijnlijk het korstje dat vormt weer openkrabben wat het herstel wat vertraagd.
Correct me if wrong.
Spoelen met zout water.Als je snuift maar je bent normaal niet zo'n snuifdoos, en je hebt een dag later enorme last van bloedneuzen alsof er een varken geslacht word in je neus, mag je dan peuteren? Of is dat echt streng verboden?
Je voorraad wordt nooit “helemaal leeggehaald”, dat kan niet. Daarbij werkt speed anders als MDMA, omdat het vooral op dopamine en noradenaline inwerkt. MDMA doet dit ook, maar in mindere mate, en vooral op serotonine, en is daarbij niet alleen een heropname remmer maar ook een releasing agent.Bij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?
als je er 24 uur of langer op stimfapt neem er dan maar vergif op in dat je dopaminevoorraad voor enkele weekjes gekelderd is. het hangt er vanaf als je dopamineonttrekkende activiteiten doet al dan nietBij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?

Ik doe het wel. Echt fucking nasty maar vind het heerlijk om de boel los te peuteren 😂Als je snuift maar je bent normaal niet zo'n snuifdoos, en je hebt een dag later enorme last van bloedneuzen alsof er een varken geslacht word in je neus, mag je dan peuteren? Of is dat echt streng verboden?
Ik schuif het denk maar gewoon een weekje door.het laatste wat ik rook die zoet was , was de kut van een chinese vrouw,
dus ik zou maar een beetje opletten als ik jou was
zo raak je zeker morgen niet op je werk van de spierpijn
zeker doen , die geur staat me niet aanIk schuif het denk maar gewoon een weekje door.
En effe testkitje halen.
Ga ik doen. Thanks voor de response !zeker doen , die geur staat me niet aan
speed ruikt naar het aankoeksel onderaan een kattenbak die je weken niet ververst hebt
of toch een milde variant ervan
Nee, eerder nooit.Het is spierwit en ruikt zoet.
Is dit altijd zo? 😁
Doe ik. Heb een testkit besteld. Dan weet ik iedergeval of het speed is. Als het speed is zal ik het wassen en dan nog eens bekijken. 👍Nee, eerder nooit.
Normaal zegt kleur en geur niets over de kwaliteit. Maar in dit geval zou ik toch opletten. Vraag me zelf af of er iets van speed inzit, die geur verberg je niet zomaar en krijg je zeker niet omgevormd tot iets zoet.
Ben wel benieuwd. Als je iets meer weet uit de test of als je het gebruikt hebt, laat je even iets weten?
Doe ik. Heb een testkit besteld. Dan weet ik iedergeval of het speed is. Als het speed is zal ik het wassen en dan nog eens bekijken. 👍
Update : Teskitje kleurt rood en gaat richting bruin.Nee, eerder nooit.
Normaal zegt kleur en geur niets over de kwaliteit. Maar in dit geval zou ik toch opletten. Vraag me zelf af of er iets van speed inzit, die geur verberg je niet zomaar en krijg je zeker niet omgevormd tot iets zoet.
Ben wel benieuwd. Als je iets meer weet uit de test of als je het gebruikt hebt, laat je even iets weten?
Mss een mix van rood en geel ?Update : Teskitje kleurt rood en gaat richting bruin.
Ja ik heb het gebruikt na een aceton wash.Mss een mix van rood en geel ?al is het onwaarschijnlijk dat ze speed zullen versnijden met een andere drug. Aangezien er veel goedkopere opties zijn, zoals bv cafeïne. En deze worden niet aangegeven met zo'n zelftest.
Heb je het intussen gebruikt ? Heb je ervaring met speed, zodat je kan vergelijken qua effecten ?
Was na de flush de verfgeur nog aanwezig ?Ja ik heb het gebruikt na een aceton wash.
Effect vond ik niet heel speciaal.
Wakker en helder, weinig energie en euforie.
Wel verhoogde hartslag en lichaams temperatuur.
Later ook vergrote pupillen.
Het brande bijna helemaal niet en smaakte een beetje verf achtig.. maar proefde niet veel.
Ik heb helaas weinig tijd om het weg te brengen voor een echte test.
Als ik hier binnenkort tijd voor vind zal ik het posten.
Voor nu laat ik het lekker in de kast liggen.
heeel licht.Was na de flush de verfgeur nog aanwezig ?
Als ik men speed flushte (was) werd hij geurloos en bleef het poedersuiker van structuur.
En duurt ook maar een minuutje ofzo en het is al droog.
Dat is wrs door slechte synthese en leftover waste materiaal dat vervlogen is.heeel licht.
verder idd ook snel droog.
miss handig om te weten:
pasta verkregen : 9.3gr
droog:7.9 gr
Dat was wrs cafeïne (of ander versnijdingsmiddel) die je er uit gewassen hebt.na was en droog: 5.9 gr
Ja ik laat het nu dus ook liggen tot ik een keer tijd vind het naar een testcentrum te brengen.Dat is wrs door slechte synthese en leftover waste materiaal dat vervlogen is.
Dat was wrs cafeïne (of ander versnijdingsmiddel) die je er uit gewassen hebt.
Maar er kan nog andere zooi in zitten die je er met aceton niet uit krijgt hoor.
Verstandig!Ja ik laat het nu dus ook liggen tot ik een keer tijd vind het naar een testcentrum te brengen.
Kan je koorts van speed krijgen? En dan ook als je het al 12u niet gehad hebt?
Temperatuur heb ik niet opgemeten maar ik zweet echt als een otter, super rood gezicht maar ik zelf heb het ijs en ijskoud. En sindsdien gaat m’n kaak ook weer een eigen leven leidenBedoel je echt koorts met ook een te hoge temperatuur of heb je alleen last van koude en warme rillingen in je lichaam zeg maar? Echt koorts heb ik nooit gehoord, maar dat je van die "koortsrillingen" hebt als het is uitgewerkt dat heb ik zelf wel vaak. En dan idd juist pas de dag erna als het uitgewerkt is. Dat ik echt lig te rillen in mijn bed maar tegelijkertijd het zweet op mn lichaam staat.
Temperatuur heb ik niet opgemeten maar ik zweet echt als een otter, super rood gezicht maar ik zelf heb het ijs en ijskoud. En sindsdien gaat m’n kaak ook weer een eigen leven leiden
Kun je van speed oververhit raken?
Van speed of amfetamine kun je oververhit raken. Als je speed gebruikt in warme vochtige ruimten en langdurig doordanst zonder water te drinken kan speed tot oververhitting (hyperthermie) leiden.
In disco’s of clubs met slechte klimaatbeheersing is het vaak warm en vochtig. Door verdamping van zweet op de huid koelt de huid af. Is het vochtig en warm dan kan het zweet niet verdampen. Het druppelt dan van je lichaam af met als gevolg dat je niet afkoelt.
Aan oververhitting kun je overlijden. Bij een temperatuur van 41 graden kan afbraak van het spierweefsel ontstaan, kunnen bloedstolsels optreden en kunnen verschillende organen ophouden met functioneren. Naar schatting overlijden er per jaar zo’n 4 mensen aan oververhitting na gebruik van stimulantia.
Symptomen
Een beginnend symptoom van oververhitting is hoofdpijn. Pas daarom op bij het geven van paracetamol bij hoofdpijn. Dit kan alleen als oververhitting uitgesloten is. Andere symptomen zijn verwardheid, duizeligheid, rillen, snelle hartslag, bleek uiterlijk, misselijkheid en braken. Lastig is dat sommige van deze symptomen zoals hoofdpijn, duizeligheid en stijve spieren nauwelijks te onderscheiden zijn van de bijwerkingen van xtc.
Oh fuck, ik ga even temperaturen..
Temperatuur is netjes dus dat is het niet! Speed word gewoon uit m’n lichaam geperst nu denk ik. Nog meer stinken morgen
Ik probeer het, maar m’n werker gaat over 4,5 uur en ik loop hem zo hart te stressen om het slapen. Als ik dat al niet deed kon ik wss gewoon slapen.Gelukkig maar! En daar lijkt het wel op dan idd. Maar hou jezelf maar een beetje in de gaten iig![]()
Ik probeer het, maar m’n werker gaat over 4,5 uur en ik loop hem zo hart te stressen om het slapen. Als ik dat al niet deed kon ik wss gewoon slapen.
Als ik niet slaap gaan m’n doppen niet weg. Even van binnen huielen
Ogen dicht en even ademhaling. 3 in, 4 rust,7 uitIk probeer het, maar m’n werker gaat over 4,5 uur en ik loop hem zo hart te stressen om het slapen. Als ik dat al niet deed kon ik wss gewoon slapen.
ASMR 🥰Ik probeer het, maar m’n werker gaat over 4,5 uur en ik loop hem zo hart te stressen om het slapen. Als ik dat al niet deed kon ik wss gewoon slapen.
ASMR 🥰
(but you gotta love it.....)
Sad, is het geweldig als je ervan houdt!Daar kan ik dus echt niet tegen haha! 🙈
Kan je koorts van speed krijgen? En dan ook als je het al 12u niet gehad hebt? En kan dat de lichamelijke klachten verergeren? Ga ineens weer met m’n kaak heen en weer, heel onnozel