UmbraVitae
Bewuste gebruiker
Hoi lieve en minder lieve mensjes, weet niet of het hier echt thuishoort, maar wat zijn jullie ervaringen met Kratom Maeng Da Extract? Het is niet psychoactief, maar alvast natuurlijk :P De effecten zijn toch echt miniem uit mijn ervaringen, laatst x je voelt je beetje energieker en je hebt zin om sociaal te doen, maar echt op een niveau waarbij je twijfelt of het vd herbs is of gewoon je eigen zelfve, gewoon omdat het zo miniem is. Is dit gewoon het uiteindelijk effect en moet je niets meer verwachten of schilt dit gewoon zo hard van persoon tot persoon? Nu ik het toch over natuurlijke en legale drugs heb, bij Salvia (roken met pijpje) is het effect wel BAM voelbaar, is kort maar krachtig, en die effecten zijn echt wel psychoactief en hallucinogeen, het branderige gevoel is enkel nadeel vr me omdat ik sowieso geen roker ben om die reden. Net zoals paddo's en truffs zeer sterk effect kunnen hebben, dus ben ik voorlopig teleurgesteld in kratom. Ik wou gewoon iets tot me nemen waarbij ik relax, licht euforisch en toch iets anders voelt dan normal modus, maar voor momenten waarbij lsd, xtc, ghb, 4fmp,...te heavy zijn en het niet echt kunt maken om deze middelen tot je te nemen. Zelf heb ik 2cb al in dat rijtje gestoken van, toch deftige effecten maar zeer controleerbaar en weinig tot geen dip, nu iets natuurlijks vinden en iets dat je bvb dagelijks kan nemen.
Groetjes
Groetjes