Lounge-E

Oom Klaas

Badass junkie
Lounge-E

Lounge-E maakt ontspannen nog makkelijker en zorgt voor een ultiem relaxt gevoel.
Deze relaxer brengt lichaam en geest helemaal tot rust.

Gebruik
Neem 45 minuten voor het gewenste effect 1 of 2 capsules in met water. Overschrijd deze dosis niet binnen 24 uur.

Ingrediënten
Elke capsule bevat 600mg: Wild lettuce, griffonia extract (30 mg), passiebloem, schizandra, damiana (10 mg), valeriaan (15 mg).
(azarius)

Heeft iemand ervaring met deze E-caps?
't is Gewoon uit de happy caps serie en ik was benieuwd of deze wel een beetje de moeite waard zijn...Ik ben gestopt met blowen maar wil af en toe toch nog wel eens echt een super chill gevoel krijgen, zonder weer toe te geven aan die thc...

Anyone??

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmm.. Ik heb alleen groove-e (heel weinig aan, merkte nauwlijks wat) en trip-e (best fijne ervaring, er zit LSA in, maar vergeleken met paddo's/dmt/salvia (niet dat ik die drie middelen nu weer vergelijk of zo) echt heel mild). Ik had in beide gevallen alle 4 pillen geslikt.

L

Lid 6909

Gast
Ik heb een keer 8 Lounge-E capsules opgegeten en daarbij heel veel Purple Haze gerookt, hier had ik toch wel een heel plesant effect bij.

Heeeel erg loungy, heel erg lacherig, super chille ervaring. *het is allemaal wel een mild effect, maar lekker.

Oom Klaas

Badass junkie
Hmm,,,8 capsules...en ik dacht nog wel dat 2 of 3 genoeg zouden zijn....
Welja, ik zal 't maar gewoon proberen. Buiten paddo's of lsd gebruik ik toch niets meer, en de laatste keer dat ik tripte is al weer 3 maanden geleden dus ik denk dat ik d'r wel wat van zal merken, ik hoop in iedergeval beetje chill te worden...

Thanx voor info!

Bovenaan