Vrouwtje_Amsterdam zei:My bad Oom Klaas, dat zei die mevrouw van de Jellinek namelijk.
endor zei:Je moet je niet teveel zorgen maken om die rare bijwerkingen.
Een vriend van me snuift ongeveer een gram op een dag.
En hij blijkt niets van die symptomen te hebben.
Pas wel op met de verslaving , ik hoor langs alle kanten dat je er niet zo makkelijk afblijft.
tripkop zei:endor zei:Je moet je niet teveel zorgen maken om die rare bijwerkingen.
Pas wel op met de verslaving , ik hoor langs alle kanten dat je er niet zo makkelijk afblijft.
Het is niet omdat die vriend van je er voorlopig niets van merkt dat er geen schade is..
Vrouwtje_Amsterdam zei:En sterke drang om weer op nieuw te gebruiken zeiden ze bij Jellinekk dus pas er mee op!
Er zijn idd al veel gevallen bekend van mensen die verslaafd zijn aan mephedrone alleen is dit niet zonder gevalen, mephedrone is wss een 5HT2B agonist wat op lange termijn schade aan het hart kan veroorzaken.endor zei:Je moet je niet teveel zorgen maken om die rare bijwerkingen.
crazyMed zei:Er zijn idd al veel gevallen bekend van mensen die verslaafd zijn aan mephedrone alleen is dit niet zonder gevalen, mephedrone is wss een 5HT2B agonist wat op lange termijn schade aan het hart kan veroorzaken.
Ook lijken sommige mensen gevoeliger te zijn voor die extreme vasoconstrictie, het probleem is dat die mensen 6 maanden later nog altijd blauw zien.
Of meph neurotoxisch is weet niemand, er zijn wel verontrustende verhalen over het amphetamine broertje uit Rusland te vinden (4 methyl amphetamine).
Kwa effect is het toch wel een van de beste high's ooit moet ik zeggen.
Idd. We kunnen iig wel een idee krijgen over de mogelijk gevaren door naar gerelateerde drugs te kijken.Vrouwtje_Amsterdam zei:crazyMed zei:Er zijn idd al veel gevallen bekend van mensen die verslaafd zijn aan mephedrone alleen is dit niet zonder gevalen, mephedrone is wss een 5HT2B agonist wat op lange termijn schade aan het hart kan veroorzaken.
Ook lijken sommige mensen gevoeliger te zijn voor die extreme vasoconstrictie, het probleem is dat die mensen 6 maanden later nog altijd blauw zien.
Of meph neurotoxisch is weet niemand, er zijn wel verontrustende verhalen over het amphetamine broertje uit Rusland te vinden (4 methyl amphetamine).
Kwa effect is het toch wel een van de beste high's ooit moet ik zeggen.
Dat is een beetje de moeilijkheid met de nieuwe rc's. Lange termijn gevolgen zijn nog niet bekend. Net als met GHB toen het net 'populair' begon te worden. Oh nee hoor geen lange termijn gevolgen en toen bam...ineens mensen die allemaal verslaafd er aan waren...
Oom Klaas zei:Cathione
Mephedrone
Oftewel, vrouwtje amsterdam typ pas een feit wanneer het ook correct is alsjeblieft.
crazyMed zei:Methedrone is bv iets waar ik ver weg van zou blijven omdat het de beta ketone analoog is van PMMA, en met PMA hebben we al veel problemen gehad.
Al die amphetamine/cathinones met een groep op de 4de positie zijn vrij slecht nieuws.
Oom Klaas zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:My bad Oom Klaas, dat zei die mevrouw van de Jellinek namelijk.
Word 't tijd om die jellinek eens voorlichting te geven
Cathinone is amphetamine met een ketone groep op de beta positie, mephedrone ( 4methylmethcathinone) is methcathinone met een methyl groep op de 4de positie waardoor het effect verandert en het een empathogeen word.Vrouwtje_Amsterdam zei:Oom Klaas zei:Cathione
Mephedrone
Oftewel, vrouwtje amsterdam typ pas een feit wanneer het ook correct is alsjeblieft.
Wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen deze twee???
PMA heeft al voor veel overdoseringen gezorgd omdat het een MAOI en serotonine releaser in 1 is waardoor er vaak oververhitting optreed met de dood tot gevolg.Vrouwtje_Amsterdam zei:crazyMed zei:Methedrone is bv iets waar ik ver weg van zou blijven omdat het de beta ketone analoog is van PMMA, en met PMA hebben we al veel problemen gehad.
Al die amphetamine/cathinones met een groep op de 4de positie zijn vrij slecht nieuws.
Dit vind ik interessant...leg uit, wat is er mis met een beta ketone analoog? En PMA ken ik alleen van de film Berlin Calling waarin hij in een psychose terecht komt? En waarom is dat slecht nieuws?
nou dat van dat snuiven valt best mee. pep brand meer...ErnstJünger zei:Ik denk niet dat je dit zomaar in je mond wil stoppen.
Snuiven is vrij agressief, maar zo oraal innemen is echt af te raden.
Beter dan maar in een capsule............
SperSIZEboon zei:nou dat van dat snuiven valt best mee. pep brand meer...ErnstJünger zei:Ik denk niet dat je dit zomaar in je mond wil stoppen.
Snuiven is vrij agressief, maar zo oraal innemen is echt af te raden.
Beter dan maar in een capsule............
Apeldoorner zei:Ik heb maandag een grammetje besteld en krijg het vanavond of morgen. Ben erg benieuwd naar het effect..Heb al ervaring met XTC, MDMA en GHB. Ben erg benieuwd of het aan MDMA kan tippen! Ik wil het oraal gaan innemen, heeft iemand ervaring met een vingertopje dippen?(Dit doe ik namelijk met MDMA) Of is het verstandig dit in te nemen in capsules? Snuiven is geen optie..Mijn neus blijft vrij van zooi! Krijg btw kristallen.
Verdere tips zijn ook welkom!
je kunt gescammed zijn of het kan onderschept zijnpleinsud zei:weet iemand hoe lang het duurt voordat je het krijgt uit the UK?
Het zou al op de 2e van de maand verstuurt zijn, heb nog niets ontvangen.
underworld zei:je kunt gescammed zijn of het kan onderschept zijnpleinsud zei:weet iemand hoe lang het duurt voordat je het krijgt uit the UK?
Het zou al op de 2e van de maand verstuurt zijn, heb nog niets ontvangen.![]()
Netherlands #
In March, 2010, the Dutch Ministry of Health and the Medicines Authority IGZ informed the Ministry of Justice that they now consider Mephedrone an unregulated medicine and sales and distribution of it are now prohibited. (thanks A) (last updated Mar 7 2010)
Apeldoorner zei:Waarom vanuit het buitenland halen??? Ik zou een bezoekje doen aan marktplaats of ebay of marktplaza.. Binnen Nederland en je hebt het binnen 2 dagen thuis.. Of gewoon een goeie dealer hebben, Makkelijker aan drugs komen kan niet![]()
Apeldoorner zei:Het klinkt allemaal heel bekend, alleen mijn kaken liepen wel echt te klapperen, erger dan met MDMA of XTC, de dag na het gebruik had ik moeite met kauwen..Maar ben het met je eens... Is wel voor herhaling vatbaar!