Heb dit goedje gisteren avond voor het eerst uitgeprobeerd, tijdens een feest.
Eerst 2 of 3 biertjes op en om kwart voor 2 ca. 100 mg in een capsule genomen.
Het kwam vrij geleidelijk opzetten (30-45 min), maar vond het toch een beetje weinig. Was wel wat energieker, kon lekker dansen, maar verder niets eigenlijk. Niet gelijk een nieuwe genomen, omdat ik even af wilde wachten of er misschien nog meer zou komen. Dit was niet zo, dus om kwart over 3 nog 100mg oraal genomen. Toen deze begon te werken, merkte kreeg ik toch wel veel meer energie, werd wat socialer, en een klein beetje euforisch, maar dat kwam meer door de muziek denk ik.
Om kwart over 4 nog een keer dezelfde hoeveelheid genomen, eigenlijk zonder daar goed over na te denken. Hierdoor bleef ik op hetzelfde niveau als na de tweede dosis. Veel gedanst en de tijd vloog echt bijzonder snel.
Mijn pupillen waren nog normaal, wat ik toch wel raar vond.
Om 6 uur was het toch wel bijna uitgewerkt, heeft dus maar een uurtje effect gehad bij mij. Was de hele avond zeer alert en helder op de terugreis ook nog. Wel een vermoeid lichaam, maar mentaal nog erg fit. Om kwart over 8 lag ik weer in mijn bed en kon prima slapen!
Voordelen:
- Prima drug om een nachtje op door te gaan
- Lekker veel energie
- Geen kater, voel me net als alle andere dagen
Nadelen
- Werking is slechts een 1 - 1,5 uur
- Mijn hart had het bijzonder zwaar na de laatste dosis. Voelde kleine pijntjes en ging erg tekeer.
Toen even gaan zitten en ging het wel weer. Nu, 5 uur 's middags nog steeds af en toe wat steken. Meer nemen is zeker af te raden, mijn hart gaat dat in ieder geval niet trekken!
Edit:
Tot aan maandag middag nog vreemde hartkloppingen gehad. Werd maandag helemaal in paniek wakker. Had heel raar gedroomd en barstte in huilen uit (heb ik nooit eerder meegemaakt)
Eigenlijk meer nadelen dan voordelen aan dit goedje!