Mephedrone

Het is geen onzin....het zijn feiten. Als je ook maar iets van het proces afweet hoe mephedrone gemaakt wordt dan zou je dat beamen :wink:

Arthur King zei:
@Mr_Mephedrone Ik weet niet waar je al deze onzin vandaan haalt, maar je vermaakt me iig wel. :tearsofjoy:
Go on!

Arthur King

Wijs gebruiker
Mr_Mephedrone zei:
Tijdens het kristalliseren wordt het poeder zoals je misschien wel weet verhit en daardoor verdampt er het 1 en ander en daardoor raak je ook een heel klein beetje zuiverheid kwijt al zal dit bijna niet te merken zijn of het nou 99.6% is of 99.9%
Dus er verdampt het 1 en ander (Ik neem aan dat je meph bedoelt), maar dan verandert er toch niets in de zuiverheid?

Als je 100mL water hebt en daar verdampt 10mL van, dan houd je toch ook 90mL water over dat nog steeds even zuiver is?

Arthur King zei:
Mr_Mephedrone zei:
Tijdens het kristalliseren wordt het poeder zoals je misschien wel weet verhit en daardoor verdampt er het 1 en ander en daardoor raak je ook een heel klein beetje zuiverheid kwijt al zal dit bijna niet te merken zijn of het nou 99.6% is of 99.9%
Dus er verdampt het 1 en ander (Ik neem aan dat je meph bedoelt), maar dan verandert er toch niets in de zuiverheid?

Als je 100mL water hebt en daar verdampt 10mL van, dan houd je toch ook 90mL water over dat nog steeds even zuiver is?

Aan dat proces voeg je verder niks toe en het water blijft hetzelfde volume/dichtheid houden

vergelijk het eens met ketamine, dat is ook maximaal 87% zuiver en de rest zijn andere stoffen. Tijdens het proces van kristaliseren wordt er iets toegevoegd (net zoals bij andere stoffen) dus dan is het toch logisch dat als je aan een sof die 99,9% zuiver is wat anders toevoegt in het proces het net iets minder zuiver wordt ondanks dat er het 1 en ander verdampt etc...

En de vragen niet te moeilijk maken ik ben ook niet een enorme expert, maar deel wel graag de kennis die ik heb en daarvoor is dit forum toch? en als ik iets zeg wat volgens mensen niet klopt dna gaan we het uitzoeken wat er dan wel en niet juist is...discussieren worden we uiteindelijk niet slechter van :wink:

pluisje

Newbie
Tja... mephedrone...
Een tijdje geleden besteld en wat genomen wat heerlijk was. Met een vriendin hadden we zaterdag een paar flessen wijn gehad toen we op het onderwerp 'Mephedrone' uitkwamen. Normaliter is drank en drugs samen een no go voor ons, maar op dat moment zagen we er niet zoveel erg in. De circa 700mg die we nog hadden is er zaterdag dus doorheen gegaan met zijn tweetjes...

Eenmaal wakker geworden was ik nogal verbaasd van enkele blauwe plekken. Nou heb ik daar wel vaker last van gehad na een avondje drinken (lichaam is dan lastig onder controle te houden en deurposten en stoelen worden niet gezien :grin: ), maar nu had ik wat vage plekken op mijn onderarm en knie.

Ik raak Mephedrone dus niet meer aan. Buiten het feit om dat dit echt enorm verslavend kan werken, hebben die plekken me toch ook even terug gebracht naar de realiteit. Je hoeft dus echt niet heel vaak te gebruiken (was mijn 2e keer) maar je lichaam raakt gelijk van het padje af...

Katatonia

Experimenterende gebruiker
Ik durf ook niet meer.

Ik heb sinds afgelopen zaterdag nog steeds last van visuele ruis (HPPD) en tinteling in mijn vingertoppen na mijn eerste keer mephedrone. (400mg)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Katatonia zei:
Ik durf ook niet meer.

Ik heb sinds afgelopen zaterdag nog steeds last van visuele ruis (HPPD) en tinteling in mijn vingertoppen na mijn eerste keer mephedrone. (400mg)

Het is dan ook echt slim om een eerste keer zoveel te nemen.
Of er HPPD kan optreden bij meph weet ik niet, lijkt me sterk aangezien het geen hallucinogeen is.
Misschien een andere oorzaak?

Toch blijf ik erbij dat het ongelofelijk dom is om je eerste keer zoveel van een middel te pakken.
Of dat nou een (onveilige)RC is, of wiet.

supermagneet

Mephedrone vernauwt je bloedvaten best veel, dus ik zou er maar mee uitkijken als je geen gangreen wilt krijgen, beter gebruik je dan de goeie ouwe pep of coke als je het in grote hoeveelheden wil gebruiken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
supermagneet zei:
Mephedrone vernauwt je bloedvaten best veel, dus ik zou er maar mee uitkijken als je geen gangreen wilt krijgen, beter gebruik je dan de goeie ouwe pep of coke als je het in grote hoeveelheden wil gebruiken.

Gangreen ontstaat pas na lange tot zeer lange periodes van niet correct werkende bloedvaten.
Iemand die een jaar lang dagelijk zou gebruiken zou hier dus kans op hebben.
Bij mephedrone zullen er voor die tijd al genoeg andere (medische) redenen zijn om te stopppen.

Wel moet je goed uitkijken met meph ja.

mephuser

Belezen gebruiker
Het is idd niet slim om de eerste keer gelijk 400mg te pakken... En nu raar opkijken als je klachten hebt..

Drientje

DF-koning
Apeldoorner zei:
Het is idd niet slim om de eerste keer gelijk 400mg te pakken... En nu raar opkijken als je klachten hebt..
Volgens mij heeft hij de boodschap nu wel begrepen....

Persoonlijk vind ik mephedrone leuk maar het is te makkelijk om zomaar tussen door te pakken want je kater is veel verfijnder als met pep of MDMA.

Ik ben er voorlopig wel weer even klaar mee.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Sublimo zei:
pluisje zei:
Ik raak Mephedrone dus niet meer aan. Buiten het feit om dat dit echt enorm verslavend kan werken, hebben die plekken me toch ook even terug gebracht naar de realiteit.

Hoog tijd om te stoppen !

:rolleyes:

Wat is met die rare oogjes ? Als je blauwe plekken krijgt is het echt hoog tijd om te stoppen op dat moment hoor, dat is een teken dat je al veel te ver bent gegaan. Het volgende moment ben je dood of lig je in het ziekenhuis.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Die rare oogjes duiden er op dat je ook andere reacties moet lezen.

Die persoon vertelde al dat hij/zij gestopt is.
Tegen iemand die zegt het niet meer aan te raken, is een advies om te stoppen wat nutteloos niet?

:stoned:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Die rare oogjes duiden er op dat je ook andere reacties moet lezen.

Die persoon vertelde al dat hij/zij gestopt is.
Tegen iemand die zegt het niet meer aan te raken, is een advies om te stoppen wat nutteloos niet?

:stoned:

Ja, oke dat is mischien wat laat :) Het was gewoon mijn eerste reactie op de "blauwe plekken". Ik reageer daar mischien een beetje fel op, maar ik heb het idee dat veel mensen de gevaren van mephedrone niet echt kennen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Daar heb je helemaal gelijk in.
Aangezien het ongeveer net zo snel te vinden is als coke, nemen een hoop mensen het ook op die manier. Ik denk dat meer dan 75% van de gebruikers de risico's niet kent.

Dit geld dan voor bijna elke drug, maar de risico's bij meph zijn gewoon best groot.
Zeker als je ziet wat je er voor terug krijgt..

Katatonia

Apeldoorner zei:

Bij de Smartshop gaven ze me een zakje Aromatic Powder van 400mg. Daar vertelden ze me dat er 2 dosissen in zaten, dus eerst de helft nemen, en dan later de andere helft. (oraal)

Hier lees ik achteraf dat Aromatic Powder waarschijnlijk Mephedrone bevat? (Plus misschien nog wat bindmiddel, dus het totaal kan nooit meer dan 400mg geweest zijn.)

Tuurlek, ik blijf zelf altijd verantwoordelijk wat ik neem ...maar ik heb niet gedacht: 'laat ik eens woest bingen'.

mephuser

Belezen gebruiker
Dat het nog steeds te krijgen is in Smartshops joh?!! Dat is wel slecht. Het is inderdaad redelijk gevaarlijk spul. Helemaal omdat et nog een onbekende drug is.

Ik gebruik het zelf ook, maar geen 400MG per keer!! Gelukkig heb ik nog nooit blauwe plekken gehad :P

Katatonia

Ik kreeg het als een soort methylone-vervanger, en had dus qua dosis geen vergelijkingsmateriaal. En gezien de prijs (12 euro) maakte ik de denkfout 'kan nooit woest veel zijn'.

Lees ik nu achteraf dat het mephedrone was waarschijnlijk. Op het voorgedrukte zakje stond behalve een lijst met ingrediënten dat het 400mg was. Het zal nooit voor de volle 400mg uit pure meph hebben bestaan, maar toch.
Het gaf de indruk gecontroleerd en legaal te zijn.

Gevalletje 'oeps'.

endor

Badass junkie
Ik heb een vriend die zo'n gram per dag snuift , en ik heb nog nooit gehoord van blauwe plekken.
De mogelijkheid is er ook dat hij er niet echt over vertelt.

Edblok

Newbie
Mijn ervaring leert dat 400 mg mephedrone zeker een acceptabele dosis is. Neem t niet ineens, dan ga je wel erg hard (je beeld gaat extreem heen en weer), maar 200 mg en dan twee keer 100 mg redosen lukt prima.

Heb trouwens hele vreemde ervaringen wanneer ik de dosis opschroef. Recent 800 mg gehad (2 x 200 mg oraal, 4 x 100 mg nassaal) en heb toen enkele stukken gemist. Ja, met XTC gaat de tijd ook sneller (een uur is zo voorbij), maar met meph stond ik aan het begin van DWDD in een rare houding met lucifers te prutsen (vond ik nogal interessant), en ineens werd ik 'wakker' en stond ik nog steeds indezelfde houding en was DWDD net afgelopen. En een last van mn rug dat ik had. Heb 3 kwartier in dezelfde houding gestaan, dezelfde handeling vericht, zonder me ervan bewust te zijn, zonder besef van het lekkere gevoel van de meph. Dat was behoorlijk naar moet ik zeggen, en ik ben er van geschrokken. De dag erna was ik (los van de gebruikelijke gruwelijke meph kater, die is echt ernstig vind ik vergeleken met speed en mdma) ook heel erg vervreemd van mezelf. Mezelf aankijken in de spiegel was verschrikkelijk, had t gevoel alsof het iemand anders was die mee aankeek. Niet zozeer door mn brakke kop :rolleyes: , maar ik leek mijn eigen ik buiten te hebben gesloten en als een toeschouwer naar mezelf te kijken. Verbaal liep ik vast in gesprekken, ik had moeite met mijn motoriek wanneer ik een boterham smeerde of een sleutel in het slot deed, en ook lopen was moeilijk, alsof ik aan het revalideren was na 3 maand plat te hebben gelegen.

Het voelde alsof mijn geest en lichaam de natuurlijke verbinding was kwijt geraakt. Nou is t met mijn ptss al niet zo slim om drugs te gebruiken aangezien ik nogal wat paniekaanvallen en randpsychoses heb doorgemaakt, ik voel dat de meph mij makkelijk over t randje kan duwen in een psychose of angstaanval. Nu ben ik natuurlijk geen doorsnee 'patient', maar ik vrees dat ook 'gezonde' mensen hier bij langdurig en veelvuldig gebruik last van kunnen krijgen. Ik heb de afgelopen 2 maanden een keer of 5 meph genomen, en telkens ben ik een dag of 3/4 raar geweest erna, heb me hersteld, en toen weer gebruikt. Echter, de 800 mg, die heeft de grond onder mijn voeten doen bewegen, en me laten besluiten om geen meph meer te nemen.

Ik raad mensen aan om niet meer dan 400/500 mg te gebruiken, en als t kan 1malig. Meph blijft in je hoofd zitten, zoals nicotine, maar elk weekend (en laat staan vaker) gebruiken is desastreus. Beter nog, doe t niet, wacht gewoon een weekje langer op die MDMA, of nas een lijntje speed. Bij beide is de impact gewoon een stuk minder erg.

Ik heb een vermoeden dat wanneer Meph in populariteit blijft toenemen, het in potentie het CHrystal Meth van Noord-west europa kan worden. Zwaar verslavend, makkelijk verkrijgbaar, en zeer schadelijk.

endor

Badass junkie
Edblok zei:
Mijn ervaring leert dat 400 mg mephedrone zeker een acceptabele dosis is. Neem t niet ineens, dan ga je wel erg hard (je beeld gaat extreem heen en weer), maar 200 mg en dan twee keer 100 mg redosen lukt prima.

Heb trouwens hele vreemde ervaringen wanneer ik de dosis opschroef. Recent 800 mg gehad (2 x 200 mg oraal, 4 x 100 mg nassaal) en heb toen enkele stukken gemist. Ja, met XTC gaat de tijd ook sneller (een uur is zo voorbij), maar met meph stond ik aan het begin van DWDD in een rare houding met lucifers te prutsen (vond ik nogal interessant), en ineens werd ik 'wakker' en stond ik nog steeds indezelfde houding en was DWDD net afgelopen. En een last van mn rug dat ik had. Heb 3 kwartier in dezelfde houding gestaan, dezelfde handeling vericht, zonder me ervan bewust te zijn, zonder besef van het lekkere gevoel van de meph. Dat was behoorlijk naar moet ik zeggen, en ik ben er van geschrokken. De dag erna was ik (los van de gebruikelijke gruwelijke meph kater, die is echt ernstig vind ik vergeleken met speed en mdma) ook heel erg vervreemd van mezelf. Mezelf aankijken in de spiegel was verschrikkelijk, had t gevoel alsof het iemand anders was die mee aankeek. Niet zozeer door mn brakke kop :rolleyes: , maar ik leek mijn eigen ik buiten te hebben gesloten en als een toeschouwer naar mezelf te kijken. Verbaal liep ik vast in gesprekken, ik had moeite met mijn motoriek wanneer ik een boterham smeerde of een sleutel in het slot deed, en ook lopen was moeilijk, alsof ik aan het revalideren was na 3 maand plat te hebben gelegen.

Het voelde alsof mijn geest en lichaam de natuurlijke verbinding was kwijt geraakt. Nou is t met mijn ptss al niet zo slim om drugs te gebruiken aangezien ik nogal wat paniekaanvallen en randpsychoses heb doorgemaakt, ik voel dat de meph mij makkelijk over t randje kan duwen in een psychose of angstaanval. Nu ben ik natuurlijk geen doorsnee 'patient', maar ik vrees dat ook 'gezonde' mensen hier bij langdurig en veelvuldig gebruik last van kunnen krijgen. Ik heb de afgelopen 2 maanden een keer of 5 meph genomen, en telkens ben ik een dag of 3/4 raar geweest erna, heb me hersteld, en toen weer gebruikt. Echter, de 800 mg, die heeft de grond onder mijn voeten doen bewegen, en me laten besluiten om geen meph meer te nemen.

Ik raad mensen aan om niet meer dan 400/500 mg te gebruiken, en als t kan 1malig. Meph blijft in je hoofd zitten, zoals nicotine, maar elk weekend (en laat staan vaker) gebruiken is desastreus. Beter nog, doe t niet, wacht gewoon een weekje langer op die MDMA, of nas een lijntje speed. Bij beide is de impact gewoon een stuk minder erg.

Ik heb een vermoeden dat wanneer Meph in populariteit blijft toenemen, het in potentie het CHrystal Meth van Noord-west europa kan worden. Zwaar verslavend, makkelijk verkrijgbaar, en zeer schadelijk.

Ik heb 1 keer ook zo'n afkick gehad , maar dat was van speed.

westergas

Belezen gebruiker
Eergisteren was ik te lam van de bier en maar ff een hele kleine hoeveelheid meph genomen. Laten we zeggen tussen de 50-100mg verdeeld over 3 porties opgelost in water. Wellicht zelfs minder.

Ik kreeg gewoon een lichte buzz maar de toen die weg was hield de crash gewoon niet op. Ik was echt te bizar wakker met zenuwen ticks en niets kon me boeien, alles was vervelend. Toen ik het een paar uur later zat was had ik nog pupillen als schoteltjes en moest ik wel 30mg diazepam nemen om te kunnen pitten. Echt bizar....

westergas

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk nooit een "kater" of rare afkick van mephedrone.

Weet je wat het is denk ik...je koopt een kristalachtig poeder van een-of-andere RC site en gaat er vanuit dat dit de "echte" mephedrone is. Als je dat (zoals ik) niet laat testen...wat neem je dan precies?? Misschien had ik wel stiekum naphyrone of iets anders vaags....

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
westergas zei:
Sublimo zei:

Weet je wat het is denk ik...je koopt een kristalachtig poeder van een-of-andere RC site en gaat er vanuit dat dit de "echte" mephedrone is. Als je dat (zoals ik) niet laat testen...wat neem je dan precies?? Misschien had ik wel stiekum naphyrone of iets anders vaags....

Ik weet wel wat ik neem. Ik weet dat het mephedrone is.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Sublimo zei:
westergas zei:
Sublimo zei:

Ik weet wel wat ik neem. Ik weet dat het mephedrone is.

Hij bedoelt juist dat ZIJN kater niet door meph maar door andere rommel komt.
Maar, je kunt er vanuit gaan de de meeste RC vendors gewoon goed spul hebben ( op internet, niet op straat!). Het is misschien versneden, maar andere werkzame stoffen meegeven zullen ze niet snel doen denk ik.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Telefoon zei:
Het stofje kan hart problemen geven Boven 900mg Binnen 24 uur!

kijk daar dus mee uit

voor de rest is het stofje nog vrij nieuw op de nederlandse markt
dus je behoort nog tot de eerste 5000 mensen die het gebruiken

tast het voorzichtig af!

En mij is hier bij de smartshop aangeraden om sowieso 1 zakje van 1000mg te gebruiken per persoon voor 1 avond :tearsofjoy:

doe de duif

Belezen gebruiker
funky_skunk_junky zei:
En mij is hier bij de smartshop aangeraden om sowieso 1 zakje van 1000mg te gebruiken per persoon voor 1 avond :tearsofjoy:

Wat een leukerd.
Verkopen ze meph nog altijd in sommige smartshops misschien?
Overlaatst nog eens een deftig sleutelpuntje van genibbeld en ik was weer helemaal in happyland :grin:
Drugs hebben gewoon snel greep op mijn lichaam en ik doe het maar paar keer in een jaar.

Ik heb ook geen enkele vriend die het doet of zou aanvaarden dat ik het doe dus is dat niet zo evident.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Ja hij verkoopt het als plantenvoeding, maar hij zei er niet bij dat het mephedrone was.
Hij zei dat het MDMA kristal was :tearsofjoy:
Wat een mongool, als ik het dus wel had gedaan (wat ik dus al niet van plan was) had ik dus waarschijnlijk rond gelopen als een wauze smurf. Lekkah dan.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
funky_skunk_junky zei:

Als de mephedrone zuiver is, is 1000 mg veel en veel te veel op een avond. Zeker voor iemand die dat niet veel gebruikt.

Ik denk dat ik met mijn mephedrone toch in het ziekenhuis zou liggen bij 1000 mg op een avond...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
funky_skunk_junky zei:
Ja nou goed, ik weet al wat voor soort mannetje het is, dus ik neem hem sowieso niet al te serieus. :P

Dan is het goed. :wink: Hier in de smartshop staan ook van die mensen. Meestal ben ik hun nog aan het uitleggen wat ze ermee moeten doen...

Scopolamine

Bewuste gebruiker
westergas zei:
Sublimo zei:

De mephedrone komt van een chemisch bedrijf -waar ik de naam niet van kan noemen-, en waarbij ik een 'vertrouwensband' heb bij de één van de sales-managers.
Indien ik er om vraag krijg ik de HPLC gegevens van de stoffen erbij, en er worden meerdere batches van chemicaliën getest, waaruit de beste wordt gekozen.
(Dankzij de vertrouwensband krijg ik zelfs de HPLC's van de slechte batches ook door, om aan te tonen dat ze veel willen verbeteren aan hun eigen producten.)

Een kater-gevoel is bij DEZE 4-MMC niet aanwezig. maar ik kan niet uitsluiten dat andere personen onzuiverheden in hun 4-MMC zouden kunnen terugvinden.

MephBoy

Newbie
De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel.

Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
MephBoy zei:
De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel.

Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt.

Nee, dat moet je dus echt niet doen.

Bovenaan