Ach ach meneer wou weer eens iets nieuws proberen?flash kieke zei:Bijna niemand kent het,heb aan een paar dealers van mij gevraagt dat ze het kennen,en ze zijde,wtf is da nu weer.Dus in BE onbekend voor de meesten.
slipperman zei:Ach ach meneer wou weer eens iets nieuws proberen?flash kieke zei:Bijna niemand kent het,heb aan een paar dealers van mij gevraagt dat ze het kennen,en ze zijde,wtf is da nu weer.Dus in BE onbekend voor de meesten.
slipperman zei:Is het eerste wat in me opkwam toen ik jou post zag.
Loser...flash kieke zei:slipperman zei:Is het eerste wat in me opkwam toen ik jou post zag.
Goed voor jou.
Maar denk je echt dat ik dat soort van rotzooi neem?
dan neem ik liever coke of hero.
slipperman zei:Loser...flash kieke zei:slipperman zei:Is het eerste wat in me opkwam toen ik jou post zag.
Goed voor jou.
Maar denk je echt dat ik dat soort van rotzooi neem?
dan neem ik liever coke of hero.
niks van die troep!!flash kieke zei:Wat zou jij kiezen?
Frisko zei:niks van die troep!!flash kieke zei:Wat zou jij kiezen?
Frisko zei:ALS ALS ALS
ALS MN TANTE EEN PIK HAD WAS ZE MN NONKEL!!!
dan zou het nietmeer uitmaken denk ik ALS het ooit zover kwam!!
domme discussie's?flash kieke zei:Frisko zei:ALS ALS ALS
Wat is jou probleem toch?!
Frisko zei:domme discussie's?flash kieke zei:Frisko zei:ALS ALS ALS
Wat is jou probleem toch?!
zeg jij het mij maar?
idiotEN???Frenky zei:Idioten, stil nou maar of ga on-topic, dit gaat nergens over.
Bal0n zei:Weet je zeker dat het meth is, en niet gewoon speed?
HDA zei:De yaba in pilvorm, zoals die in Thailand wijd verspreid is... Soms denk ik dat die hier ook z'n intrede zal doen, maar dan vermomd als XTC...
![]()
DarkScope zei:ja ma na 1 keer weet je toch dat het iig geen mdma is, maar je denk dan aan speed, en misschien wel aan eentje met veel mg want hij zou wek heftig zijn. Dan denk je misschien aan methamphetamine en dan koop je ze niet meer
DarkScope zei:dat klopt, in dat opzicht zou t idd een probleem worden
flash kieke zei:DarkScope zei:dat klopt, in dat opzicht zou t idd een probleem worden
Maar als er alleen maar slimme drugs gebruikers rond lopen zo het geen probleem zijn.
Frenky zei:flash kieke zei:DarkScope zei:dat klopt, in dat opzicht zou t idd een probleem worden
Maar als er alleen maar slimme drugs gebruikers rond lopen zo het geen probleem zijn.
Ja maar dat is dus niet zo.![]()
flash kieke zei:HDA zei:De yaba in pilvorm, zoals die in Thailand wijd verspreid is... Soms denk ik dat die hier ook z'n intrede zal doen, maar dan vermomd als XTC...
![]()
Als het in europa zou worden verkocht als xtc,gaat het een groot probleem worden denk.
BobG zei:flash kieke zei:HDA zei:De yaba in pilvorm, zoals die in Thailand wijd verspreid is... Soms denk ik dat die hier ook z'n intrede zal doen, maar dan vermomd als XTC...
![]()
Als het in europa zou worden verkocht als xtc,gaat het een groot probleem worden denk.
Hier heb je een weetje, meth kan wel aanvoelen als mdma, maar niet precies hetzelfde. Maar als jij jezelf wijsmaakt dat je mdma binnenkrijgt, wie weet dan beter? Dus als je het niet zeker weet toch maar testen?