methamfitamines..

Jeller

Badass junkie
uiteindelijk komt het er wel hoor.. tenzij er goede preventies zijn..

wss kan je er al aangeraken

flash kieke

Wijs gebruiker
Bijna niemand kent het,heb aan een paar dealers van mij gevraagt dat ze het kennen,en ze zijde,wtf is da nu weer.Dus in BE onbekend voor de meesten.

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Bijna niemand kent het,heb aan een paar dealers van mij gevraagt dat ze het kennen,en ze zijde,wtf is da nu weer.Dus in BE onbekend voor de meesten.
Ach ach meneer wou weer eens iets nieuws proberen?

Frisko

Badass junkie
ALS ALS ALS

ALS MN TANTE EEN PIK HAD WAS ZE MN NONKEL!!!

dan zou het nietmeer uitmaken denk ik ALS het ooit zover kwam!!

HDA

Bewuste gebruiker
De yaba in pilvorm, zoals die in Thailand wijd verspreid is... Soms denk ik dat die hier ook z'n intrede zal doen, maar dan vermomd als XTC...

melissa

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Weet je zeker dat het meth is, en niet gewoon speed?

whahaha lieve balon............
t was meer dubbel bedoeld........
ik heb net ff lopen spitten op google......
t klinkt over t algemeen wel heftig......al ben ik er nog niet helemaal achter of 1 lijn volstaat of dat je door moet snuiven net als met sos....
maar ik heb er de ballen niet voor hoor :flushed: :flushed:
t enigste wat ik ooit gebruikt heb is sos,en vroeger een jointje.....
ik ben zo een para figuur die in alle staten raakt als ik wat ingenomen heb,en weet dat er geen weg meer terug is.........
bangepoeperd dus in feite....... :wink:

HDA

Bewuste gebruiker
ik heb net wat ervaringen doorgenomen op http://www.erowid.org en het is absoluut niet te nemen zoals coke...
(tenzij je zo geil als boter wil zijn uiteraard :wink: )
Maar ik heb steeds de indruk dat bij methamphetamines vaak gewoon speed wordt bedoeld. (amph)

flash kieke

Wijs gebruiker
HDA zei:
De yaba in pilvorm, zoals die in Thailand wijd verspreid is... Soms denk ik dat die hier ook z'n intrede zal doen, maar dan vermomd als XTC...

Als het in europa zou worden verkocht als xtc,gaat het een groot probleem worden denk.

J0rrit

Badass junkie
ja ma na 1 keer weet je toch dat het iig geen mdma is, maar je denk dan aan speed, en misschien wel aan eentje met veel mg want hij zou wek heftig zijn. Dan denk je misschien aan methamphetamine en dan koop je ze niet meer

flash kieke

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
ja ma na 1 keer weet je toch dat het iig geen mdma is, maar je denk dan aan speed, en misschien wel aan eentje met veel mg want hij zou wek heftig zijn. Dan denk je misschien aan methamphetamine en dan koop je ze niet meer

Maar stel je voor dat het zo tof is dat je meer wilt.

TeQ

Bewuste gebruiker
Nou... ik ben bang dat het al ronddwaalt vermomd als speed.

Vriend van me had gisteren een klein lijntje "pep" genomen en heeft er een 10-12 uur durende trip opziiten "full of love" en die "onbeschrijflijk" was.

Ook al de hele nacht wakker en heel anders dan met normale pep...
Hij heeft nog over en laat het testen, want hij vertrouwd het ook niet. Heeft zelf ook ervaring met normale pep en pillen.

Verder weet ik ook dat het helaas in bepaalde kringen wel gebruikt wordt. Zou het zelf nooit doen, heb er eens een report over gezien op TV en vind het maar echte troep.

Vallen de 'normale' harddrugs toch wel bij in het niet. Denk dat je dit in het rijtje van heroine en crack mag zetten.

A

Anonymous

Gast
flash kieke zei:
HDA zei:

Als het in europa zou worden verkocht als xtc,gaat het een groot probleem worden denk.

Hier heb je een weetje, meth kan wel aanvoelen als mdma, maar niet precies hetzelfde. Maar als jij jezelf wijsmaakt dat je mdma binnenkrijgt, wie weet dan beter? Dus als je het niet zeker weet toch maar testen?

nexus

Experimenterende gebruiker
BobG zei:
flash kieke zei:
HDA zei:

Hier heb je een weetje, meth kan wel aanvoelen als mdma, maar niet precies hetzelfde. Maar als jij jezelf wijsmaakt dat je mdma binnenkrijgt, wie weet dan beter? Dus als je het niet zeker weet toch maar testen?

MMnn,

der zou toch een lampke moeten gaan brande als ge na een uur of 8 nog altijd klaarwakker zijt met ne harslag van 130

Nie?

Bovenaan