Bewild zei:Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P.
Intoxication zei:waarom niet keta moet je toch ook je 1e keer doen![]()
ik zal het voordoen
snfffffffffffffffffffffffffffff aaah lekker
![]()
Intoxication zei:wou het vandaag eens bestelle omdat het me echt intressant leek, met verzending kwam het uit op 60€ ongv, niet om te lachen dus![]()
![]()
koop ik voor dat geld toch liever wat gwne keta:P denk dat dit beetje de oplossing is voor mensen die er niet makkelijk aan geraken...
DamienDope zei:Haha, dat probleem heb ik ook altijd. Het wordt wel discreet verzonden, maar je weet nooit of ze het open maken.
Sublimo zei:Eindelijk is het er !![]()
Ik ben benieuwd !![]()
Bewild zei:Sublimo zei:Eindelijk is het er !![]()
Ik ben benieuwd !![]()
Ga je er een report over schrijven nadien? Want er zijn spijtig genoeg nog niet zo veel reports over en ik lees ze zo graag!
Intoxication zei:Order: Shippedzo snel gaat dat haha! heb nog maar 2dagen geleden het geld overgemaakt, was maar 60€ voor 2g
![]()
![]()
salvation zei:Mijn enveloppe zou 17 december verzonden zijn maar heb nog steeds niks ontvangen...
@Salvation: dan zal ie niemeer komen, kan moeilijk een maand duren. stuur mij in pb misschien van welke site je het haalde ok?
salvation zei:Heb besteld bij een officiele vendor en inmiddels is ook mijn mailtje beantwoord. Had het niet aangetekend laten verzenden dus ze vinden dat ik pech heb, zonde van het geld...

sjoerd101 zei:En sublimo, vond je het wat?
Nice, Succes, en vooral veel plezier!Intoxication zei:Toegekomen in minder dan een week en aangetekendga vanavond me aan een snuifje wage
![]()
![]()
![]()

http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=termsJerree zei:Iemand een goede vertrouwbare RC shop die hij kan aanbieden hiervoor?
of waar jullie het hebben gekocht
Hashja zei:http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=termsJerree zei:Iemand een goede vertrouwbare RC shop die hij kan aanbieden hiervoor?
of waar jullie het hebben gekocht
Chris Pontius zei:Het blijft ook een beetje een lastig punt. In principe is het namelijk ook niet toegestaan om reclame te maken voor dingen, of het nou legaal is of niet.