Methoxetamine

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dit staat nu zeker ook op mijn verlanglijstje! Maar ik wil toch keta eerst proberen.

ben nog steeds op men pakketje aan het wachten.
zou iets mis gegaan zijn bij de verzending. :confused:
ze zouden het nu in orde gebracht hebben...
dus hoop alsnog dit voor het weekend te ontvangen :grin:

Bewild

Bewuste gebruiker

OK, deze moet ik dus echt is proberen :grin: ! Jammer :grin: genoeg zijn het nu bijna examens :( ! Maar ik ga toch 1 van de dagen al maar is een bestelingkje plaatsen :P .
Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker

Bewild zei:
Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P.

Haha, dat probleem heb ik ook altijd. Het wordt wel discreet verzonden, maar je weet nooit of ze het open maken.

SjaakT

Experimenterende gebruiker

Deze RC lijkt me erg interessant om te proberen, lijkt me erg leuk.
Is het verstandig om deze te proberen wanneer je nog geen keta ervaring hebt?

Intoxication

Bewuste gebruiker

waarom niet keta moet je toch ook je 1e keer doen :grin:
ik zal het voordoen

snfffffffffffffffffffffffffffff aaah lekker

:hearteyes:

Intoxication

Bewuste gebruiker

wou het vandaag eens bestelle omdat het me echt intressant leek, met verzending kwam het uit op 60€ ongv, niet om te lachen dus :grin: :grin:

koop ik voor dat geld toch liever wat gwne keta:P denk dat dit beetje de oplossing is voor mensen die er niet makkelijk aan geraken...

Bewild

Bewuste gebruiker

Intoxication zei:
wou het vandaag eens bestelle omdat het me echt intressant leek, met verzending kwam het uit op 60€ ongv, niet om te lachen dus :grin: :grin:

koop ik voor dat geld toch liever wat gwne keta:P denk dat dit beetje de oplossing is voor mensen die er niet makkelijk aan geraken...

Bwa, ket is voor mij veel makkelijker te regelen dan mxe, maar naar wat ik al gelezen heb er over denk ik persoonlijk dat ik toch meer van mxe dan van ket zal gaan houden :hearteyes: !

Bewild

Bewuste gebruiker

DamienDope zei:
Haha, dat probleem heb ik ook altijd. Het wordt wel discreet verzonden, maar je weet nooit of ze het open maken.

Ja en zelfs als ze het niet zelf open doet zal ze nog altijd willen weten wat nu dat pakje was :P !

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Eindelijk is het er ! :hearteyes:

Ik ben benieuwd ! :sunglasses:

Bewild

Bewuste gebruiker

Sublimo zei:

Ga je er een report over schrijven nadien? Want er zijn spijtig genoeg nog niet zo veel reports over en ik lees ze zo graag :grin: !

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Bewild zei:
Sublimo zei:

Ga je er een report over schrijven nadien? Want er zijn spijtig genoeg nog niet zo veel reports over en ik lees ze zo graag :grin: !

Ik denk het wel, ben ik toch wel van plan, als het de moeite waard is tenminste. Maar dat komt wel goed denk ik zo. :sunglasses:

Bewild

Bewuste gebruiker

OK, dat zal dan waarschijnlijk het eerste mxe report worden op het df :grin:!

En ik ben er zeker van dat dat geen probleem gaat zijn :P !

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Ik heb methoxetamine ondertussen geprobeerd, echte een geflipt stofje. Zeer heftig op een aparte manier.

Maar ik ga toch nog wat meer ervaring ermee moeten hebben voordat ik een tripreportje kan schrijven.

En methoxetamine is in mijn ogen vele malen heftiger dan ketamine, weet waar je aan begint. :)

@ sjoerd101: Nice foto's, ik had ze ook gemaakt maar kreeg ze niet zuiver. Het is nice hoe je dat aankrijgt, zeer professioneel. :sunglasses:
Alleen daaraan zie je al wat voor een bedrijf het is.

Intoxication

Bewuste gebruiker

Ordered 2g :sunglasses: :sunglasses:

17/01: This order is marked as Awaiting Shipment :sunglasses:

--------------------------------------------------------------------------------

salvation

Belezen gebruiker

Mijn enveloppe zou 17 december verzonden zijn maar heb nog steeds niks ontvangen...

Intoxication

Bewuste gebruiker

Order: Shipped :sunglasses: zo snel gaat dat haha! heb nog maar 2dagen geleden het geld overgemaakt, was maar 60€ voor 2g :sunglasses: :sunglasses:

@Salvation: dan zal ie niemeer komen, kan moeilijk een maand duren. stuur mij in pb misschien van welke site je het haalde ok?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Intoxication zei:
Order: Shipped :sunglasses: zo snel gaat dat haha! heb nog maar 2dagen geleden het geld overgemaakt, was maar 60€ voor 2g :sunglasses: :sunglasses:

Twee weken geleden betaalde je dat voor ene g. :P

salvation zei:
Mijn enveloppe zou 17 december verzonden zijn maar heb nog steeds niks ontvangen...

@Salvation: dan zal ie niemeer komen, kan moeilijk een maand duren. stuur mij in pb misschien van welke site je het haalde ok?

Dat duurt inderdaad geen maand, dan is er iets mis gelopen, je kunt altijd het bedrijf eens een mailtje sturen.
En de makers van methoxetamine hebben zelf aangegeven waar je hun product kunt kopen, de rest is dus oplichterij. :)

salvation

Belezen gebruiker

Heb besteld bij een officiele vendor en inmiddels is ook mijn mailtje beantwoord. Had het niet aangetekend laten verzenden dus ze vinden dat ik pech heb, zonde van het geld...

Intoxication

Bewuste gebruiker

:confused: :confused: :openmouth: :confused:

ja en dat is waarschijnlijk wel een goeie reden dat het niet kan/mag toekomen, wat voor onzin is dat!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

salvation zei:
Heb besteld bij een officiele vendor en inmiddels is ook mijn mailtje beantwoord. Had het niet aangetekend laten verzenden dus ze vinden dat ik pech heb, zonde van het geld...

Ik ook niet hoor, dat van mij is gewoon aangekomen. :)

Maar het is inderdaad een feit dat je zo een dingen beter aangetekend laat opsturen, er wordt nogal veel gejat op de post volgens mij... :rolleyes:

sjoerd101

Belezen gebruiker

En sublimo, vond je het wat?
Ik kon trouwens niet kiezen, het werd zoiezo aangetekend verzonden.

Intoxication

Bewuste gebruiker

Normaal zou ik het morgen/ of wel maandag krijgen, vanaf ik het krijg ga direct snuife :P :grin:

Intoxication

Bewuste gebruiker

Toegekomen in minder dan een week en aangetekend :grin: ga vanavond me aan een snuifje wage :grin: :grin: :hearteyes:

Hashja

Bewuste gebruiker

Intoxication zei:
Toegekomen in minder dan een week en aangetekend :grin: ga vanavond me aan een snuifje wage :grin: :grin: :hearteyes:
Nice, Succes, en vooral veel plezier! :sunglasses:

azgaza

Badass junkie

Dit klinkt erg interessant; een sterkere analoog van ketamine met sterke dissocatie die toch ook weer een beetje anders is... het enige wat mij bij deze een beetje tegenhoudt is de genoemde opiaat effecten; zou deze stof dan ook fysieke afhankelijkheid op kunnen wekken door de sterkere opiaat binding of valt dat mee? Denk dat als ik deze ga proberen dat nog wel een jaartje duurt, tot er op zijn minst meerdere mensen zijn geweest die slecht met deze stof omgesprongen zijn zodat de risico's wat beter in kaart zijn.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Even de topic titel aangepast op verzoek. 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone zet je toch niet in de titel. Een beetje duidelijkheid is wel zo fijn.

salvation

Belezen gebruiker
Spul lag vandaag toch nog op de deurmat! Ben helaas bij mijn ouders maar denk dat ik me er morgen maar eens aan ga laven :grin:

Jerree

Newbie
Iemand een goede vertrouwbare RC shop die hij kan aanbieden hiervoor? :)

of waar jullie het hebben gekocht

Einstein

Badass junkie
Ik weet wel een site die je verder kan helpen! Ik weet alleen het adres niet meer :(

Volgens mij was het iets met een G. Giechel? Goggles? Goolgog? :confused:

Te makkelijk :sunglasses:

Hashja

Bewuste gebruiker
Ok, wellicht een beetje overhaaste reactie van me om de poster op de forum regels te wijzen, maar het kan wel een beetje een punt van discussie zijn. :beer:
"verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen" Staat niks over legaal of illigaal. Maar aan de andere kant, zo kunnen we ook mensen verbieden te zeggen waar je koffie kunt kopen. Of wiet, etc. :wink:

Chris Pontius

Badass junkie
Het blijft ook een beetje een lastig punt. In principe is het namelijk ook niet toegestaan om reclame te maken voor dingen, of het nou legaal is of niet.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Het blijft ook een beetje een lastig punt. In principe is het namelijk ook niet toegestaan om reclame te maken voor dingen, of het nou legaal is of niet.

True.

Daar heb je een punt. :)

Bovenaan