midden tegen te harde trip

iriss

Newbie
Hoi,

We gaan met een paar mensen truffels doen, maar als iemand te hard tript is er dan ook een middel om het te verminderen?
Ik hoorde dat bij xtc dextro heel goed helpt, dus mischien is er ook iets voor truffels?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
er zijn geen 'echte' stoppers vrees ik.
wat wel helpt is een goede babbel (geruststelling) en een flinke dosis suiker kan ook wel wat kalmeren maar niet stoppen lijkt me.
wat je zeker niet moet doen is panikeren dat maakt het voor de persoon in kwestie nog lastiger.
hard gaan is daarom nog niet slecht gaan, als volgens jou iemand te hard gaat is dat voor die persoon miss niet zo al lijkt het daar soms wel op. als iemand 'echt' te lang bad gaat, zet dan ff een leuk vrolijk muziekje op en doe wat grappig en lach wat, zo zet je een goede toon om een gemoedelijke sfeer te creeeren, laat em wat grappigs zien. betrek em bij vanalles en nog wat. ga vooral niet zeggen hoe raar ie wel niet doet en vraag vooral niet 'of het gaat'.

grts

K-rbo

Experimenterende gebruiker
iets zoet eten of drinken kan helpen, snickers of cola of......en gewoon in een rustige omgeving zonder teveel input(tv bvb) laten uitwerken

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
gewoon de trip een positieve wending proberen te geven is een betere optie, wanneer je hem suiker geeft en je zegt dat dit helpt en het helpt niet bij die persoon word hij wss nog moedelozer. en vooral niet meegaan in zn problemen en angsten. doe dan wat in me vorige reactie beschreven word, dat helpt echt weet ik uit ondervinding.

grts

K-rbo

Experimenterende gebruiker
Je hebt gelijk maar dat bedoel ik ook met "rustige omgeving", mensen waar je je goed bij voelt, die je kalmeren en je richten op een positieve ervaring. :wink:

Bovenaan