[drugsreport]
Dus de set-up was, 3 vrienden van mij en mezelf. 4 man. We lagen eerst op een strandje bij een grote boom. Daar hebben we ze gegeten. 1tje koos voor de standaard truffels (dolphins), 2 waaronder mezelf voor iets hardere (Cosmic Connectors) en 1 voor de vermoedelijk heftigste truffels hier in Limburg (Royal Beluga / sclerotia).
De verdeling was, 10gram x3 (Rest), 15gram x1 (R B).
Om eerlijk toe te geven, de 'feeling' was zeer sterk aanwezig, maar de visuals vielen mij zwaar tegen dit keer. Nu was het wel nog geen 2 weken geleden de laatste keer, maar toch. Erg jammer.
Bij mij sloegen ze na ongeveer 15-20 minuten aan, zo snel gaat het bij mij meestal. Dan begint eerst die feeling. 'Smaak' voelt voor mij heel anders dan. Wij roken met de groep tamelijk veel sigaretten in die 4-5 uur. Normaal heb ik dan af en toe het gevoel dat de rook het verkeerde gat invliegt, wat een smerige smaak geeft. Maar onder truffels, is dat gevoel er niet. Alles is heel anders. Rook is heerlijk, het gaat via mijn keel mijn hele lichaam in. Vooral bij de kaaklijn blijft dit hangen.
Bier is niet te drinken. Note dat we ons niet klemzuipen onder invloed van de truffels, omdat dit ook zeer onverstandig is. Dit wil voor ons echter niet zeggen, dat een pilsje tijdens de trip ons geen lekker gevoel geeft.
--> Iemand heeft wat, bijv een appel, pilsje, sigaret --> En je wil het ook proberen. --> Om er vervolgens achter te komen dat de smaak ook tegenvalt.
Warmte was ook een heel ander begrip geworden. De rest van de groep schrok ervan hoe warm mijn lichaam was tegenover hun lichaam. Waarschijnlijk was hun lichaam even warm, maar ikzelf had geen drang om dat te gaan uitzoeken.
In mijn eigen alone-time tijdens de trip, kwamen vragen in me op die allemaal begonnen met 'waarom'. Of ik nou door wilde gaan met het leven dat ik nu leidt, of ik tevreden was met waar ik mee bezig was. Ik werd er op het moment dat ik te diep vast raakte gelukkig eruit gehaald. Door een vriend van mij, die riep wat ik aan het doen was.
Vervolgens, de Visuals, die vielen dit keer dus tegen. Ze waren wel aanwezig. De hoofden van mijn vrienden vervormden. Bij eentje, die met moeite tegen mij aan het praten was, had ik erg veel moeite om ook te luisteren. Want zijn hoofd werd steeds groener. Een ander keek mij geluidsloos aan, zijn gezicht werd zeer scherp. Weer een ander had om de een of andere reden geen enkel verschil tijdens de trip. Wel leuk, voor de verandering.
De takken van de bomen, vervormden zich tot slanke groene mannetjes, met vingertjes als E.T., die constant met de muziek meegingen. Van links naar rechts, omhoog en omlaag.
--> Een vriend van mij was geobsedeerd door kleine vliegjes, die gezamenlijk een gezicht voor hem vormden. De standaard truffels zijn ook zeer filosofisch, wat hem constant verbanden liet zien, die eigenlijk normaal of zeer logisch waren, of juist helemaal niet. Ook had hij moeite met praten, wat hem steeds een aantal woorden of korte zinnen liet herhalen.
Hij zei: "Het is het jaar 1848. Daar zitten we dan. Rond het kampvuur". Hoe hij hier bij kwam, had ik pas laat door. Hij keek constant op zijn horloge. XD
De wolken. Ze waren nogal kubistisch, maar na lang staren veranderde dit in 3 fases.
Fase 1: Kubistisch, 3 hoeken overal, en daar in zag je de wolken constant veranderen.
Fase 2: De wolken spanden samen als nieuwe laag wolken. Dus als jij beneden op de grond lag, en boven je de wolken waren. Was daar een laag tussenin, met de wolken waar je op tripte. Deze wolken waren voor je gevoel zo dichtbij, dat je ze wel zou kunnen grijpen.
Fase 3: De wolken veranderden in witte personen. Eerst hadden ze voor mezelf een romeins kostuum aan, met speer. Daarna niet meer, toen waren het naakte mannen met hele lange vingers die uitkwamen op het hoofd van een van mijn vrienden die rechtop stond. Daarna moest ik aanzien hoe unisex personen een vriendschappelijk 'spelletje' met elkaar speelden. Waarbij ze bijna flirtend tegen elkaar aan wreven.
Nu wat achteraf bijna het leukste was van de hele trip.
Een van mijn vrienden had een badtrip gekregen, en dit alles vanwege een klein moment in de trip waar ik helaas niet bij was. Ik zal proberen te beschrijven wat hij zag.
Een fietser kwam op de plek waar wij zaten aan fietsen. Hij stapte af op die plek. Wij waren op dat moment een stukje lopen, een was achter gebleven. Paranoïde van het idee, dat iemand zijn spullen zou stelen als hij de plek verliet.
Deze fietser zou een stijve lul/boner gehad hebben, en dit gezegd hebben: "Ik voel mij aangetrokken tot het water. Ga je mee?" Waarop hij antwoorde met: "Meneer, ik geloof dat u verkeerde bedoelingen heeft!"
Voor de rest voelde dit als een grote 'misunderstanding'. Dit is wat vermoedelijk echt gebeurd is:
Een fietser in een strakke strakke zwembroek kwam aanfietsen. Toen hij aan kwam, riep hij tegen ons (de rest) "Smeer jullie goed in he jongens!". Hij had iets weg van een cowboy, en wij lachten ons kapot.
Daarna is hij waarschijnlijk aangekomen op onze plek waar die jongen nog zat. En aangezien hij het warm had, zou hij gezegd kunnen hebben zich aangetrokken te voelen tot het water. Wat logisch is, als je in de bloedhete zon hebt zitten fietsen.
Die boner/stijve lul kan of misschien een hallucinatie zijn. Maar het kan net zo goed zijn dat hij een vleeslul had en die goed zichtbaar was in zijn strakke speedo.
Deze 'misunderstanding' was/is voor ons natuurlijk geweldig. xD
Tegen het 4e uur van de trip, kwam een grote groep zwanen aan zwemmen. We zaten echt vast, iedereen was ernaar aan het kijken. Wat een pracht-beesten zijn het. Ze waren heel scherp onder invloed van de truffels. Ze maakten steeds dezelfde actie. Ze waren aan het eten. Hun nek stak het water in, hun lichaam kwam verticaal te hangen en met wier in de mond kwamen ze weer naar boven.
Als laatste wil ik het nog even hebben over de muziek die gedraaid werd.
Vooral:
- Dub FX, met vooral 'Flow' en 'Love Someone'. een van mijn vrienden bleef 'Pair of Headphones' herhalen, wat meerdere malen een lachkick veroorzaakte bij ons allemaal. (Andere woorden waren: "vis" "water" en de leukste: "Oriëntatie" en een willekeurig aantal getallen, afhankelijk van zijn horloge.)
- Michael Frenty, met "Oh My God".
Muziek waar iedereen vast bij zat, maar voor mij het minste. Ik heb mij vaker afgezonderd met eigen muziek zoals deze:
http://www.youtube.com/watch?v=78KSGSXGrIY
Achteraf was dit wederom een leuke trip, maar niets overtreft nog mijn eerste. En in verhouding met de 5 voorgaande keren, de minste visuals.
Ook een van de jongens irriteerde mij onder het trippen. Hij had een badtrip om niks, aandacht tekort en was zeer paranoïde waardoor hij niet met ons wilde lopen.
Dit was het tripreport!