Nep dosering toediening wijze

tequilavodka

Bewuste gebruiker
2 gram nep besteld aangezien 4fma overal uitverkocht is. echter niet heel veel ervaring met nep en de ervaring was niet om naar huis te schrijven... Nu nieuwe poging... Ik hou mij aan max halve gram per dag/nacht. Maar snuiven zie ik niet echt zitten. Voel mij dan zo junkie achtig. zou het oraal willen nemen is dit de moeite waard? Roken zie ik ook niet zitten ik dacht 0,075 oraal te proberen? Iemand tips?

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Is NEP wel iets voor jou met jou gebruikshistorie?
Halve Gram?
Zet je maar klaar voor een plafonddienst geanimeerd met hartkloppingen en paranoïde gedachtengang.
Ja hartkloppingen had ik vorige keer ook dat is waar. Ik zeg max een halve gram want anders word het serieus gevaarlijk dat besef ik ook wel

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Is NEP wel iets voor jou met jou gebruikshistorie?
Halve Gram?
Zet je maar klaar voor een plafonddienst geanimeerd met hartkloppingen en paranoïde gedachtengang.
Ik wou eigenlijk geen NEP maar er was niet veel andere keuze. 2mmc is uitgesloten waardeloos. En derest ken ik niet. En heb bewust ook maar 2 gram besteld voor iets of wat safe te spelen

OtherShore

Badass junkie
Lyrica en olanzapine
Ah okay. NEP gaat niet goed samen met SSRIs namelijk (dan voel je er weinig van). Pregabaline en olanzapine zullen ook wel een remmende werking hebben, vermoed ik zo. Niets aan te doen.

NEP is oraal wel de moeite waard (gemiddelde dosis 25–40 mg), maar het werkt dan veel langer dus dan moet je zeker geen 0,5 gram op gaan maken. Boofen is ook een optie (gemiddelde dosis 20–40 mg). Ook dan lijkt 0,5 gram me veel te veel voor een avond.

Het gevaar is denk ik dat het toch weer teleurstellend wordt zoals eerst en dat je dan extreem veel gaat gebruiken. Dat was de vorige keer geen succes dus wees voorzichtig.

Dirkdirk

DF-koning
Neem nou maar van mij aan, het werkt oraal. Het werkt ongelofelijk hard. Vroeger, toen a-php nog legaal was, een andere gesubstitueerde cathinone, dacht ik dat het oraal niet zo sterk zou werken. Dus ik maak een bommetje op de gok. Een uur later kickte hij in en het was alles behalve aangenaam. Mijn god wat was dat een klote ervaring.

Geloof me. Het werkt.

MR_CHIP

Badass junkie
2 gram nep besteld aangezien 4fma overal uitverkocht is. echter niet heel veel ervaring met nep en de ervaring was niet om naar huis te schrijven... Nu nieuwe poging... Ik hou mij aan max halve gram per dag/nacht. Maar snuiven zie ik niet echt zitten. Voel mij dan zo junkie achtig. zou het oraal willen nemen is dit de moeite waard? Roken zie ik ook niet zitten ik dacht 0,075 oraal te proberen? Iemand tips?
jezus nog steeds hier....

je bent echt verkeerd bezig kap met die drugs zeker met de issues die je hebt/doseringen die je neemt kan hypocriet klinken vanuit mij maar meen het wel

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Hoezo is iets snuiven junkie achtig?
Takes a junk to know a junk.

Ik raad voorzichtig snuffelen aan.

2-mmc is trouwens alles behalve troep.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Blijkbaar was het dat wel 🤷🏼‍♀️
Bekijk bijlage 59168
Heb mij 1 pil diazepam genomen. Want heb telkens een volledig black out er van sinds kort? Vroeger nooit gehad nu telkens ik een benzo neem heb ik prijs! Loop ik raar te doen en van alles te vertellen en begin dan allerlei dingen op te eten zoals droog brood Enzo. Dus ik heb geprobeerd met 1 pil diazepam voor mijn hart en angstgevoelens tot rust te laten komen? Iemand tips ?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Heb mij 1 pil diazepam genomen. Want heb telkens een volledig black out er van sinds kort? Vroeger nooit gehad nu telkens ik een benzo neem heb ik prijs! Loop ik raar te doen en van alles te vertellen en begin dan allerlei dingen op te eten zoals droog brood Enzo. Dus ik heb geprobeerd met 1 pil diazepam voor mijn hart en angstgevoelens tot rust te laten komen? Iemand tips ?
Hulp zoeken voor je verslaving.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Blijkbaar was het dat wel 🤷🏼‍♀️
Bekijk bijlage 59168heb daar totaal geen enkel
Heb daar totaal geen enkel leuk of plezant effect uitgehaald. Maar had het gesnoven misschien nog 1 keer proberen met een bommetje zit toch al meer of 4 uur tussen. Werkt nep oraal beter dan snuiven? Wat is de ideale dosis oraal want mijn weegschaal werkt niet op zo laag gewicht dus heb alles op gevoel gedaan en aangezien ik maar 2 gram besteld heb en de zak nog zo goed als vol zit denk ik niet dat ik super veel heb gebruikt

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Dat is geen antwoord op mijn vraag ik vraag en verantwoordelijk antwoord een serieuz antwoord wat zijn de dosering oraal voor niet te veel af te zien?
O moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?

_shikantaza

Badass junkie
O moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?
Boehoehoe ik ben zo zielig!

Doe je allemaal zelf. Zit je kater maar eens uit zonder wat te nemen als het allemaal zo gevaarlijk is. Dan kun je nadenken over wat je allemaal aan het doen bent.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dat is geen antwoord op mijn vraag ik vraag en verantwoordelijk antwoord een serieuz antwoord wat zijn de dosering oraal voor niet te veel af te zien?
Ik heb geen ervaring met stimulanten whatsoever, dus ik kan je daar geen advies over geven. Het enige advies wat ik je kan geven en waarvan je zelf ook weet dat dat het meest verstandige zou zijn is 'gooi het weg'.

Je hebt al eens de conclusie getrokken dat het troep is, er staan genoeg verhalen op het forum dat het troep is (al heb ik het idee dat je hier alleen komt halen en niets komt brengen). Voor je orale dosering zou je ook zelf wat onderzoek kunnen doen bijvoorbeeld.

Je moet helemaal niets. En in theorie kan alles. Nogmaals, succes. Je luistert toch nergens naar.

MR_CHIP

Badass junkie
ja #stoppen

Bovenaan