Nieuw lid

Hey allen,

30 jaar. Lees vaak op het forum. Nu maar even een account na jaren gemaakt.

Ik ben zelf fan van speed, psychedelics en weed. Haat researchchemicals en impuriteiten. Laatst beetje op de sos ook gegaan.

Functioneer op een relatief hoge functie met veel verantwoordelijkheden, maar geef eerlijk toe dat het drugsgebruik een klein beetje een impact heeft op het functioneren. Vergeet te vermelden (lol) dat ik ook benzos neem.

Naja hierbij een kleine introductie. Gebruik thans semi regelmatig speed en elke dag benzos. Heb laatst een topbatch weten te strikken, met pep is dat lastig! 0 caf en 66% sterk. Ben er blij mee.

Groet

SG

New Dawn

Bewuste gebruiker
¡Arriba, arriba!
¡Ándale, ándale!

Welkom!
Haat researchchemicals

Joh, waarom? Alle research chemicals? Heb je een slechte ervaring met een specifiek middel?
Speed, ketamine, MDMA, LSD etc. zijn ooit ook als research chemical in deze wereld gekomen.

Ik vind het leuk dat wetenschappers creatief met substanties omgaan, er ontstaan interessante middelen door.

Het kunnen versies van middelen zijn die eenvoudig in je systeem omgezet worden naar "het echte" middel zoals 1P-LSD.
Of het is gewoon de directe versie die een middel wordt na het innemen zoals Tramadol -> O-DSMT (O-desmethyltramadol)
Sommige variaties zijn handelbaarder dan het "echte middel", 4-HO-MET is een "makkelijkere" variant van 4-HO-DMT (psilocine)

Hier, neem deze afbeelding als avatar (of niet...), ik heb hem gestolen vond hem online en heb de lelijke teksten er voor je afgeboend.

SpeedyGonzales.png

Manu76

Badass junkie
Bienvenida!
Ik hoop dat je geniet van het forum.
Ikzelf ben vandaag met mijn tweede dag zonder gebruik van rustgevende middelen. Wat was het balen dat niemand mij vertelde hoe gevaarlijk Benzodiazepines voor mij konden zijn. Meer dan 10 jaar voordat ik nu verwacht dat mijn leven weer op de rails is gekomen.
Ik weet niet waarom jij de Benzodiazepines dagelijks neemt, maar hoop dat je gewaarschuwd bent en je niet in dezelfde nachtmerrie hoeft te komen!

Via Las Vegas!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey allen,

30 jaar. Lees vaak op het forum. Nu maar even een account na jaren gemaakt.

Ik ben zelf fan van speed, psychedelics en weed. Haat researchchemicals en impuriteiten. Laatst beetje op de sos ook gegaan.

Functioneer op een relatief hoge functie met veel verantwoordelijkheden, maar geef eerlijk toe dat het drugsgebruik een klein beetje een impact heeft op het functioneren. Vergeet te vermelden (lol) dat ik ook benzos neem.

Naja hierbij een kleine introductie. Gebruik thans semi regelmatig speed en elke dag benzos. Heb laatst een topbatch weten te strikken, met pep is dat lastig! 0 caf en 66% sterk. Ben er blij mee.

Groet

SG
Je hebt de sollicitatie met succes voor DF member gehaald gefeliciteerd.
Joking, maar haat rc's? Er zijn veel fijne wat je veel geld kan schelen ketamine als voorbeeld ipv daarvoor o-pce halen werkt langer en veel minder nodig. Dan doe je metv50€ maanden elke dag gebruik. Raadt dagelijks gebruik nooit aan maar even als vergelijking.

Maar als je rc's eng vind of niet vertrouwd alle respect voor jou keuze.

Welkom op DF in ieder geval!

Leuk zo een warm welkom!

@NewDawn: ik hou er niet van omdat ze niet lang genoeg zijn onderzocht en ik dus niet zeker weet wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn. 1 keertje heb ik bijv wel 3mmc genomen en heel wat researchbenzo's toen de etizolam verbannen werd (etizolam en gidazepam staan op de medisch goedgekeurde lijsten in respectievelijk Canada en Rusland). Ik vertrouw Canada hun healthservice wel. Ik ben best wel wetenschappelijk ingesteld dus het feit dat het nieuwe drugs zijn vind ik al een beetje eng want ze zijn simpelweg nog niet onderzocht voldoende. En wat dit betreft ben ik tamelijk kritisch want de hersenen zijn complex en you are what you eat. Niet dat ik een goed dieet heb hoor haha. En als aanvulling op mijn korte intro:

Ik heb chronisch last van een heftige depressie al 5 jaar. Deed niks daarvoor behalve nachtwerk e.d. . Nu opeens een flinke functie, megabedrijf, als ik een fout maak of adviezen schrijf die fout zijn dan zijn daar heel veel euro's mee gemoeid en dat brengt veel stress. Ik wist niet dat mensen zo een hekel hadden ook aan mijn vakgebied. Snap het wel enigszins: vertel min of meer wat mensen moeten doen, maar daar kan ik ook niks aan doen haha, daar ben ik voor aangenomen. Echt door dom geluk en, toegeeflijk, omdat ik redelijk goed ben in sollicitaties had ik de functie 'opeens',. 9-17. Eerst 9:00- 17 ritme. Maar ben beetje bad gegaan dit jaar ook om heel veel andere dingen (echt zo gek je het kan bedenken: het is me overkomen dit jaar). Kreeg toen een vast contract maar sliep maar 2 uur per dag maanden lang omdat ik zoveel mee te dealen had. Had geen huis (nog steeds niet) dus continu van plek naar plek couchsurfen. De schijn omhoog houden op het werk. Zit denk ik eigenlijk op het breekpunt. Ben preventief naar de ARBO gegaan voor het geval dat ik het niet meer aankan.

Maar lang verhaal kort: zit nu op de antidepressiva (leuke seks dan: echt een aanrader (sarcastisch), kan uren doorgaan maar.... naja). Om dat niet teveel te verstoren wil ik zo min mogelijk gebruiken nu eigenlijk.

@Manu76 : Ik was gewaarschuwd, maar besefte het niet in die mate. Benzos zijn even erg als heroine praktisch. Komt er heel lastig vanaf. Probeer nu af te bouwen. Maar het tast het geheugen ook zo aan. En ben al van de hak op de tak en wat chaotisch/neurotisch van aard. Dat maakt me ook goed in sommige dingen maar heeft ook andere minder functionele eigenschappen. Maar ook in combinatie met de weed. Moet van de benzos af. Btw: Con fucking gratulations !!!!!! Wat mooi dat het je is gelukt. Top! Geeft mij een klein gevoel van hoopdus dankjewel.

@Tijdloos: Haha thanks. Ik zei toch dat ik goed in sollicitaties was ! Geld is altijd een dingetje inderdaad. Maar heb de luxe dat het pure product me niet veel kost want heb een vrij groot netwerk, jaren in de nachtclub he.

Daarnaast ben ik eigenlijk alleen drugs gaan gebruiken tegen depressie. Het domste wat je kan doen. Dat is neit werkelijk 'feesten; . Dat is verdoven. Dat kon nu niet meer door mijn kantoorbaan ( gelukkig thuis werken wnr ik wil (heb me jointje nodig haha) ). Maar ik ben ook een beetje een rare vogel (lees: idioot).

Ben trouwens wel altijd openminded voor 1 x. Dat vind ik niet zo erg. Maar heb een tijdje in het diepste van mijn deptressie (tot nu dan) veeeeeeel teveel MDMA gebruikt. Het werkt niet meer voor me. Zelfs al wacht ik 4 jaar, zoals vorige keer, heeft het een licht vaag effect en werkt het ook helemaal niet lang. Denk dat ik dus wat hersenschade heb. Drugs die serotonine teveel beinvloedfen probeer ik te vermijden. Vandaar dat ik eigenlijk alleen de 'veilige' drugs doe nu. Pure sos, benzos, weed en hasj. Soms lsd. Wil DMT echt een keer doen. Maar ik kan het niet roken, het is te vies. Dus moet het maar consumeren via een edible o.d. .

Naja veel te lang bericht maar wilde iederee neven bedanken voor het warme welkom!

_shikantaza

Badass junkie
@speedygonzala Ha, welkom op 't forum. Leuk dat je je even voorstelt. Ik herkende best wel wat in jouw verhaal. Ook wel wat dingen die uiteindelijk niet zo goed gingen in mijn leven 😕 Bij mij was 't een promitie die ik aanvaard had maar eigenlijk niet zag zitten, dus eigenlijk bij voorbaat al moeilijk of stress (maar ik moest het van mezelf proberen). Ook in een vakgebied waar de standaardreactie vaak weerstand is als ik probeerde dingen te verbeteren.

Ik gebruikte recreatief drugs maar het werk was voor mij een goede reden om in het weekend even flink los te gaan, in mijn geval met coke. Ik sliep dan op Benzo's. Een explosieve combinatie. Ik werd ook kneiters depressief binnen een vrij korte periode in deze waanzin waarin ik permanent onder druk stond - doordeweek door werk, in het weekend door gebruik. Dat eindigde ook in psychose. Daarna duurde het nog 4 jaar voordat ik eindelijk mijn verslaving grondig ging aanpakken, jaren van frustrerende gevechten :/

Ik gok dat je 't wel weet, maar coke is echt geen veilige drug omdat het geen serotonine releaser is. Het is zo fucking verslavend. En Benzo's zijn al helemaal niet veilig. Je vergelijkt ze met Heroïne maar ze zijn wel een tandje erger hoor. De afkick van Benzo's kan dodelijk aflopen.

Pas alsjeblieft op dat je niet te lang blijft vluchten met middelen :( Verslaving is echt niet gezellig. Laat de MDMA maar liggen, dat zal je niks meer brengen. Of er hersenschade aan vast zit weet ik niet maar de magie komt niet meer terug.

Heel veel succes met de Benzo afbouw, doe het vooral rustig aan. Je gaat een moeilijke tijd tegemoet maar het levert zo veel op. Je zult scherper worden, fitter, meer energie krijgen, stabieler worden. Het zal je werk ook goed doen! Maar de kans is groot dat je 't eerst een stuk lastiger krijgt, maar als je langzaam afbouwt moet 't te doen zijn.

DMT is te gek, ik kan het iedereen aanraden, maar wacht daar maar mee tot je een paar jaar in stabiel vaarwater zit.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Leuk zo een warm welkom!

@NewDawn: ik hou er niet van omdat ze niet lang genoeg zijn onderzocht en ik dus niet zeker weet wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn. 1 keertje heb ik bijv wel 3mmc genomen en heel wat researchbenzo's toen de etizolam verbannen werd (etizolam en gidazepam staan op de medisch goedgekeurde lijsten in respectievelijk Canada en Rusland). Ik vertrouw Canada hun healthservice wel. Ik ben best wel wetenschappelijk ingesteld dus het feit dat het nieuwe drugs zijn vind ik al een beetje eng want ze zijn simpelweg nog niet onderzocht voldoende. En wat dit betreft ben ik tamelijk kritisch want de hersenen zijn complex en you are what you eat. Niet dat ik een goed dieet heb hoor haha.

Fair! Doe ik het onderzoek wel voor je!

Vandaar dat ik eigenlijk alleen de 'veilige' drugs doe nu. Pure sos, benzos, weed en hasj.

Lol, maar veilig als in "niet acuut dodelijk", is niet hetzelfde als echt veilig! :sweatsmile:
Ook "medisch goedgekeurd" zegt niets, daar valt een berg teringzooi onder...

Benzo's + wiet = Totale stilstand qua groei en zelfontwikkeling..!
Niet slapen -> Dit word je ondergang, dit is erger dan drugsmisbruik.
Werk stress -> Fouten moeten gemaakt worden, anders leer je weinig!

Ze zullen moeten gaan inzien dat je je best doet en er tijd voor nodig hebt?

Als je zin hebt in een privé gesprek hoor ik het graag, ik zoek mede idioten!

Sterkte de komende tijd! Je zal nog wel even met deze situatie moeten worstelen...

Je hebt helemaal gelijk @newdawn . Geen hersenschade betekent inderdaad niet dat het allemaal rozengeur is. En benzos weed check, niet slapen check, werk stress check. Wordt een rumoerige tijd idd.

Ben inmiddels wel wat gewend. Maar op zijn minst is mijn insteek nu wat meer, ja, echt gericht op verbetering ipv tijdelijk goed voelen. Idioot ben ik zeker. Dus voel je vooral vrij om me te PM'n . Maar echt sommige dingen zijn te gek om op zelfs dit forum te omschrijven haha.

Maar thx voor de sterkte, die zal ik zeker nodig hebben. We gaan zien waar het schip strand. Maak er een kunst van om dingen op het nippertje helemaal go ed te doen en vervolgens alles weer kapot te maken. Een soort van eeuwigdurende cyclus xd.

Naja op zijn minst kan ik wel reflecteren op mijzelf , maar laatste tijd moeilijker beetje vertroebeld allemaal, maar 1 ding is zeker ik werk of probeer nu actief aan mezelf te werken. Hoop dat het lukt. Beetje moe van allemaal.

Maar haha thx dude mocht het nou fucking vet middel zijn kan ik hem altijd op me bucket list zetten!

<3

SG

Bovenaan