Nooit een kater

Extisi

Wijs gebruiker
Ik kan best aardig drinken, en ik heb ook regelmatig tijden in een avondje dat ik niets meer weet van wat ik gedaan heb, maar hoeveel ik ook drink ik heb nóóit een kater. Nooit hoofdpijn, nooit misselijk, helemaal niks.
Zijn er meer mensen?

dfssdfde

Badass junkie
Ik heb ook nog nooit een kater gehad, meestal ben ik de dag erna doodmoe door het slaapgebrek, maar nog nooit hoofdpijn of zo gehad :)

Prijs jullie gelukkig zou ik zo zeggen! Afgelopen vrijdag is het weer op een drinkfeest uitgedraaid. Ik voel de gevolgen er nog steeds van... (al véél minder dan gisteren maar toch)

Gemini

Badass junkie
Ik heb ook niet gauw een kater. Wel dikwijls flink gaar na een avondje zuipen, maar als ik echt een kater heb, heb ik ook ECHT een kater. Dan ben ik er goed ziek van.
Komt gelukkig niet vaak voor.

Flameon

Badass junkie
Ik heb ook vrijwel nooit last van een kater ... wel het brakke gevoel.
Maar niet dat ik moet braken of zo misselijk ben als een draai tol.

hannus

Bewuste gebruiker
heb niet zo snel een kater heel af en toe.
ligt ook aan wat ik heb gedronken.
kermissen eindigen altyd bij mij in een black out van paar uur en een dag in bed hangen met een emmer naast me bed.
echt als ik een kater heb dan heb ik hem ook goed. hoofdpijn kotsen geen honger alles draait verhoging maar toch koud hebben kapot zweten, niet goed.

moet dan ook echt de hele dag in me bed blijven liggen en het liefst zoveel mogelijk slapen.

dubbel t

Experimenterende gebruiker
wakker worden met een kater?
uhl! sex met dieren o.k.... maar dan wel vrouwelijke dieren

TrippyShit

Badass junkie
Sex met dieren mag niet, behalve als ze dood zijn.

Ik had tot voor kort ook nooit echt katers. Laatste tijd heb ik bij een weekend goed doorleven en uitgaan op de zondag toch wel een kater. Draaierige maag, beetje misselijk, moe, soms hoofdpijn alhowel ik dat weinig heb. Drink altijd genoeg water voordat ik ga slapen :grin:

Immo

Badass junkie
Vaak voel me me behoorlijk gaar de dag na een avond steving te hebben gedronken. Ik heb tot nu toe 1 keer in m'n leven een echte kater gehad, Inclusief misselijk zijn, hoofdpijn etc etc.. Mja dat mag ook wel na het drinken van een halve fles Jack Daniels. Ik raak dat spul echt nooit van m'n leven meer aan. :P

azgaza

Badass junkie
Ik heb geen échte katers, vaak maar een beetje hoofdpijn en een naar gevoel in al mijn ingewanden gecombineerd met slapheid, wel honger maar geen eetlust, maar echt misselijk, koppijn en draaien krijg ik er niet van. Het kan wel zo meer dan één dag duren als ik echt te veel zuip dus mensen die echt geen katers krijgen wees ZO blij!

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
op zn minst droge bek en flinke moeheid,,maar naar wat glazen vruchtensap en goed gegeten te hebben ben ik al aardig opgeklaard.

sex met dieren? Ja mn ex,,dat was een dier.

caatje

Badass junkie
Nooit geen kater........ik zou willen dat ik dat kon zeggen. Er is een tijd geweest dat ik de dag na het drinken kotsend wakker werd en dan ook bleef door kotsen tot ergens op de avond en als toegift een heerlijke migraine. Erg vermoeiend. Het bleek (achteraf) te liggen aan een te hoge bloeddruk. Als ik nu drink (te veel drink) dan heb ik de volgende dag een klein beetje hoofdpijn wat ik gelukkig met een paracetamol kan weg werken.

Flameon

Badass junkie
Nooit maar dan ook nooit pep combineren met (veel) alcohol drinken.
Ik heb het ooit gedaan op een studentenfeest, mijn afscheidsfeest van het bestuur. Daar heb ik niet gedronken, maar gruwelijk veel gezopen. Door de pep merk je dat niet, tot het moment dat het is uitgewerkt. Ai ai ai wat was ik toen ziek. Ik kon niks anders dan liggen hihi

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Nooit maar dan ook nooit pep combineren met (veel) alcohol drinken.
Ik heb het ooit gedaan op een studentenfeest, mijn afscheidsfeest van het bestuur. Daar heb ik niet gedronken, maar gruwelijk veel gezopen. Door de pep merk je dat niet, tot het moment dat het is uitgewerkt. Ai ai ai wat was ik toen ziek. Ik kon niks anders dan liggen hihi

pep en alcohol is zalig.. :hearteyes: gewoon niet dubbel zo veel zuipen als anders..maar wat een warm gevoel en plots 2x zo sociaal :rock:

Angramar Temenos

Badass junkie
Katers heb ik niet vaak, maar dat is ook omdat ik ook erg met mate drink; Ongeveer 1-2 keer per maand, en dan is het echt 2-3 biertjes. Als ik echt goed doordrink (10 bier of meer, wat niet vaak voorkomt) is de volgende dag wel katerig en brak. Hoofdpijn die niet te harden is iig.

acidboy

Badass junkie
Waar wordt de grens getrokken tussen kater en niet kater...?

Brak zijn en je gaar voelen is in mijn opinie gewoon een kater
Hoofdpijn hebben, brak zijn, je gaar voelen en braken enzo is in mijn opinie een hele erge kater.

Dus mensen die zeggen dat ze wel altijd brak zijn, maar nooit echt een kater hebben...

Tsjah, ik weet het niet zo goed hoor, kleine paradox wel.

Flameon

Badass junkie
Ik zeg dat ik een kater heb als ik misselijk ben, moet braken, zwetend wakker wordt, een bonkend hoofd heb zodat ik me amper kan bewegen :wink:
Beetje brak zijn en wat lichte hoofdpijn noem ik geen kater maar het gevolg van een gezellige avond stappen hihi

Robdebob

Bewuste gebruiker
Als ik zoveel drink dat ik de dag erna nog steeds dronken ben heb ik ook niet echt last van een kater. Alleen als ik veel heb gezopen heb en ik word nuchter wakker dan heb ik hoofdpijn...
Wisten jullie trouwens dat caffeine de werking van paracetamol met 40% verhoogd? Ik neem altijd 1000 mg paracetamol en een tabletje van 250 mg caffeine en de hoofdpijn verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Judas

Wijs gebruiker
Vroeger had ik soms wel een kater als ik stevig gezopen had en soms niet. Zo'n beetje fifty/fifty.
Toen ik cocaine erbij begon te snuiven had ik nooit meer een kater, en dit terwijl ik minstens 3x zoveel alcohol dronk en dan nog alles door elkaar. Niet van de drank, niet van de sos, niet de volgende dag, niet de dag daarop, gewoon totaal geen kater. Wel lekker moe zodat ik lang sliep en dan weer fris met een helder hoofd op kon staan.

Sinds ik gestopt ben met snuiven krijg ik vreemd genoeg toch nooit meer katers van de alcohol, ook als ik bij wijze van uitzondering me eens flink te buiten ga. En dat terwijl de laatste snuif al zo lang geleden is dat de herinnering eraan stevig verbleekt is.
Had vroeger eigenlijk sowieso regelmatig hoofdpijn en ook dat is verleden tijd na het leegsnuiven van al die spiegels en sealtjes. Dat is al met al dus after all dus zwaar OK: zowel de hoofdpijn, de katers als de cocaine zijn verleden tijd :)

Heb even getwijfeld of ik dit wel zou posten want wellicht zijn er DF-ers die dit als een pleidooi voor cocaine opvatten. Die kan ik dan snel uit de droom halen want ik ken een aantal mensen die afschuwelijke katers van de coca krijgen, ook als ze het niet met alcohol combineren.

Hislordship

Wijs gebruiker
Extisi zei:
Ik kan best aardig drinken, en ik heb ook regelmatig tijden in een avondje dat ik niets meer weet van wat ik gedaan heb, maar hoeveel ik ook drink ik heb nóóit een kater. Nooit hoofdpijn, nooit misselijk, helemaal niks.
Zijn er meer mensen?
same as me :stoned: :beer:

Taat

Bewuste gebruiker
Drink in 99% vd gevallen altijd alleen maar bier, en in het weekend is dat minstens toch wel een liter of 5-7 op een avond..

Dag erna word ik vaak wakker met 'wat kramp in de buik' en kan ik gaan rennen naar het toilet :P
Een keer flink toiletteren en ik heb nergens meer last van :beer:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik zuip tegenwoordig niet meer zoveel. Maar als ik veel zuip heb ik soms een kater. Ligt er ook aan of ik water van te voren heb gedronken/gegeten en hoeveel ik heb bewogen.

maar een kater is altijd wel te doen. Ik heb migraine dus die hoofdpijn van een alcohol kater is er niets bij. Verder vind ik het wel vervelend dat ik dan altijd zo'n ontzettende honger en dorst heb. Maar als ik dan iets drink of eet komt het er metteen weer uit... :grin:

Flameon

Badass junkie
Sommige mensen hebben een gen in zich dat alcohol heel snel af kan breken. Die mensen hebben vaak ook een stuk minder last van katers. Dat verklaart ook waarom veel oostblokkers zoveel sterke drank kunnen zuipen, dat gen dus (en ervaring)

Wakkoe

Belezen gebruiker
Iedereen die nooit een kater heeft: Ga maar eens ècht kruipend naar huis, dat je niet meer kan lopen en van voor niet meer weet dat je van achter leeft..

Dat is pas een avondje goed doorzakken, en zal ik t je vertellen, dat je dan een kater hebt :)

snoopdok

Experimenterende gebruiker
ik heb ook nog nooit een kater gehad terwijl ik ook makkelijk 20 bier en nog wat glaasjes sterke drank drink. :beer:

anon22

Belezen gebruiker
savonds een vent smorgens een vent...

alcohol de kater daarvan valt erg reuze mee.

als je voor je gaat slapen en de dag erna wat water drinkt, en de volgende dag gewoon goed ontbijt hoogstens een beetje moe en klein beetje hoofdpijn.

maar de kater van alcohol is egt licht in vergelijking met sommige andere drugs.

Kay

Newbie
Ik heb het ook bijna nooit gehad. Eerst echt helemaal nooit en nu heel af en toe. Als ik echt stevig gedronken heb, dus niet eens op een fiets kan blijven zitten, niet meer weet dat ik mensen gesproken heb en compleet in mijn eigen wereld rond aan het lopen ben. Soms ben ik dan brak. Maar even braken voor je gaat slapen en je hebt nergens last van de volgende dag. Alcohol is best prima.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Heb er tot op zekere hoogte nooit zoveel last van. Heb iig eigenlijk nooit echt last van hoofdpijn de volgende dag, een paar glazen water drinken voor het slapen doet vaak wonderen. Wel kan ik me goed brak voelen, dit treed meestal in op zondagen als ik al een tijdje uit bed ben en dan een uur rustig op de bank heb gezeten.

Bovenaan