Ontiegelijke trek in... LSD!

afraidtech

Bewuste gebruiker
heb er zin in :grin:... lang geleden (1,5 jaar) :grin: sinds ik in zwolle ben gaan wonen (nou ja erg vlakbij dan) ben ik veels te braaf geworden, toch maar een zoektochtje wagen in zwolle, zal vast wel te krijgen zijn denk ik zo.

azgaza

Badass junkie
Ondanks dat afgelopen weekend mijn laatste trip was heb ik eigenlijk al weer best zin in, niet nú, maar gewoon zin in mijn volgende geplannede trip, ik denk dat die namelijk heel leuk gaat worden :) En de laatste was ook al zo geweldig.

frezzle

Newbie
Wel zin in.. Alleen niets thuis en ga ook niet naar GOA feestjes om iets op te halen. 12 dec heb ik een feestje en iemand daar wil het graag voor het eerst proberen. Maar hopen dat iemand die ik ken nog wat zegeltjes heeft want het is hier aardig droog :(

Hopelijk voor 12 december!!

Xblister

Experimenterende gebruiker
De allice is hier ook in geen velden of wegen te bekennen omg. twente, ben erg benieuwt naar deze drug. can't wait :hearteyes:

Buddha Cheese zei:
Ik ga normaal gezien binnen een paar weekjes al trippend een rustig riviertje afvaren met de kano. Lijkt me echt chill, beetje dobberen in het water, genieten van de natuur en het goede weer, en af en toe eens naar de kant om een jointje te roken. Ahhh the good life..

Hoe vaak ik daar al aan gedacht heb :grin::grin:

Dopezilla

Badass junkie
Mijn trek naar LSD is weer opgewekt. Misschien maar eens wat leuke zegeltjes zoeken en dan nog een mooi momentje vinden om te trippen.

Helaas kan ik het niet in de vriezer kwijt, aangezien m'n ma me dan de nek zou omdraaien, dus 't zal allemaal vrij snel moeten gaan als ik die zegels eenmaal heb.

Olle

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Goed verpakt zijn ze buiten de vriezer nog steeds behoorlijk lang houdbaar hoor.
Potentie neemt misschien iets af, maar veel df-leden hebben de ervaring dat dit wel mee valt.

(Met behoorlijk lang bedoel ik toch wel een jaar.)

azgaza

Badass junkie
PepTalk zei:
Goed verpakt zijn ze buiten de vriezer nog steeds behoorlijk lang houdbaar hoor.
Potentie neemt misschien iets af, maar veel df-leden hebben de ervaring dat dit wel mee valt.

(Met behoorlijk lang bedoel ik toch wel een jaar.)

Duurt inderdaad langer dan je zou denken voordat ze slijten. Had ook gelezen op erowid ergens dat het op 25 graden C niet heel snel slijt maar op iets-en-30 graden C wel; dus kamer temperatuur is te doen maar na een hittegolf kan je dan wat meer slijtage verwachten.

Sayuran

Newbie
Joepie joepie nog even.. en dan 2010 :grin:
Bijna 5 maanden volledig clean geweest, nu trippend het nieuwe jaar in op een goa..
thaaaa kan niet wachten!! :hearteyes:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
achgggg hou op aub

zit al maanden mensen in mijn ongeving zover te krijgen om mee te doen ( doe niet graag in me eentje|)
maar over 14 dagen is het zover 14 januarie 2010 nogwel
samen met groote groep ongeveer 20 man trippen in een vila jammer voor de mensen van wie die vila is want die zijn op vakantie :stoned:

voor zover gaan 15 mensen aan de lsd en 5 mensen aan de paddo's

hieruit broeit meschien wel mijn eerste trip verslag

frezzle

Newbie
Het is onbegrijpelijk.. hoe zo weinig van een stof zon heerlijke tijd kan veroorzaken. Kleuren proeven en muziek voelen. Niet altijd trek in maar het is wel mooi om af en toe een dag mee door te komen :grin:

De_willy

Experimenterende gebruiker
Veel plezier toegewenst. Ik denk dat ik vandaag mn contactpersoon nog eens een bezoekje ga brengen want het begint hier toch ook weeral te kriebelen.

electergie

Belezen gebruiker
al die kriebels hier, alsof je terug voor de eerste keer verliefd wordt
maar ik ga toch nog moeten wachten, eerst doe ik begin februari mijn eerste keer paddo's

gamezz

Bewuste gebruiker
electergie zei:
al die kriebels hier, alsof je terug voor de eerste keer verliefd wordt
maar ik ga toch nog moeten wachten, eerst doe ik begin februari mijn eerste keer paddo's
ik ben dan ook "verliefd" op lucy, watzij met me doet kan geen enkelle andere vrouw

gamezz

Bewuste gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
achgggg hou op aub

zit al maanden mensen in mijn ongeving zover te krijgen om mee te doen ( doe niet graag in me eentje|)
maar over 14 dagen is het zover 14 januarie 2010 nogwel
samen met groote groep ongeveer 20 man trippen in een vila jammer voor de mensen van wie die vila is want die zijn op vakantie :stoned:

voor zover gaan 15 mensen aan de lsd en 5 mensen aan de paddo's

hieruit broeit meschien wel mijn eerste trip verslag
mensen overhalen om lsd te doen,slecht idéé!
lsd moet een eigen keuze zijn en niet vannuit 'peer pressure' komen , dit zou wel eens slecht kunnen aflopen.
je kan tog ook trippen alszij er gewoon bij zijn?

megatrippie

Belezen gebruiker
Allolalie zei:
Godver!!! medio Juli 2008 was mijn laatste keer,,, heb er zooooooooooooooo zin an!

Godver ongeveer plusminus exact 20-2-2010 was de laatste keer,,,, heb er zooooooooo zin an!!.
en ga dan ook dit weekend weer aan de slag echter deze keer candyflippen!!!
eerste keer dus gaat spannend worden. kijk er naar uit :P

azgaza

Badass junkie
Ik heb er flink wat zin in, is ook al weer meer dan een maand geleden; langere tijd dan tussen mijn afgelopen paar trips.. maar morgen staat er een trip geplanned dus dat komt wel goed.

megatrippie

Belezen gebruiker
Afgelopen zaterdag de LSD 2C-I combo geprobeerd.
Wel zo goed bevallen dat we dit dit weekend weer gaan doen.
Ik durf wel te stellen dat ik ook weer echt zin heb.
en niet te zuinig zo veel :P
heel misschien knal ik na 4 uur er ook nog wel een mdma capsule tegen aan maar daar ben ik nog niet over uit.
maar zin heb ik..!

KoxBox

Badass junkie
Een dezer ga ik nog eens een zuurtje tot me nemen. Heb al een shiva zegeltje klaarliggen, nu alleen nog op de perfecte dag wachten die waarschijnlijk volgende week zal zijn, als het weer wat mee zit.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn vaste trip plek is gereserveerd, het is er warm, er is eten, toiletten, en je kan er heerlijk verdwalen.
Tussen de wirhpools, opgietingen, en Hamans, de caladriums en de ball room baan ik mijzelf het juiste pad, richting de ontelbare heerlijke vrouwen en jonge wulpse 18 + meisjes die daar allemaal naakt rondlopen.
Of ik al zin heb ?
IK CRAVE WEL ZO FUKKING HARD DAT IK ER AFKICK VERSCHIJNSELEN VAN HEB !
:hearteyes:

Ik twijfel alleen nog tussen een behoorlijk sterk Beertje 1 heel Hartje of 2 magistraal druppeltjes.

La Bonnie @ your service

KoxBox

Badass junkie
lysergine25 zei:
IK CRAVE WEL ZO FUKKING HARD DAT IK ER AFKICK VERSCHIJNSELEN VAN HEB ! :hearteyes:

Same here! Ik loop al dagen te zweven, af te tellen en zenuwachtig te wezen. De aanloop naar de trip vind ik bijna even leuk dan het trippen zelf (bijna). :hearteyes:

Bovenaan