afraidtech
Bewuste gebruiker
heb er zin in
... lang geleden (1,5 jaar)
sinds ik in zwolle ben gaan wonen (nou ja erg vlakbij dan) ben ik veels te braaf geworden, toch maar een zoektochtje wagen in zwolle, zal vast wel te krijgen zijn denk ik zo.
Buddha Cheese zei:Ik ga normaal gezien binnen een paar weekjes al trippend een rustig riviertje afvaren met de kano. Lijkt me echt chill, beetje dobberen in het water, genieten van de natuur en het goede weer, en af en toe eens naar de kant om een jointje te roken. Ahhh the good life..
PepTalk zei:Goed verpakt zijn ze buiten de vriezer nog steeds behoorlijk lang houdbaar hoor.
Potentie neemt misschien iets af, maar veel df-leden hebben de ervaring dat dit wel mee valt.
(Met behoorlijk lang bedoel ik toch wel een jaar.)
ik ben dan ook "verliefd" op lucy, watzij met me doet kan geen enkelle andere vrouwelectergie zei:al die kriebels hier, alsof je terug voor de eerste keer verliefd wordt
maar ik ga toch nog moeten wachten, eerst doe ik begin februari mijn eerste keer paddo's
mensen overhalen om lsd te doen,slecht idéé!Hellraiser_[NL] zei:achgggg hou op aub
zit al maanden mensen in mijn ongeving zover te krijgen om mee te doen ( doe niet graag in me eentje|)
maar over 14 dagen is het zover 14 januarie 2010 nogwel
samen met groote groep ongeveer 20 man trippen in een vila jammer voor de mensen van wie die vila is want die zijn op vakantie![]()
voor zover gaan 15 mensen aan de lsd en 5 mensen aan de paddo's
hieruit broeit meschien wel mijn eerste trip verslag
Allolalie zei:Godver!!! medio Juli 2008 was mijn laatste keer,,, heb er zooooooooooooooo zin an!
Jammer hè? : Dwonderpony zei:Veel zin, maar er is de laatste tijd een LSD-droogteOnvindbaar geworden waar ik woon.
Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaagExceptional Insight zei:Jammer hè? : Dwonderpony zei:Veel zin, maar er is de laatste tijd een LSD-droogteOnvindbaar geworden waar ik woon.
Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.wonderpony zei:Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag

ik ben fragielExceptional Insight zei:Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.wonderpony zei:Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
Volgens mij bedoel je labiel.wonderpony zei:ik ben fragiel
Ok, nu ben je gewoon gemeen bezig.Andrew zei:eerder debiel
Nu maak je me woest, insight.Exceptional Insight zei:Volgens mij bedoel je labiel.wonderpony zei:ik ben fragiel
DrippTone zei:Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden.
DrippTone zei:DrippTone zei:Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden.
Nogsteeds zin en nogsteeds niet gedaan.
lysergine25 zei:IK CRAVE WEL ZO FUKKING HARD DAT IK ER AFKICK VERSCHIJNSELEN VAN HEB !![]()