oud op nieuw 2010 / 2011

DDeeJay

Belezen gebruiker
ben zwaar aan het twijfelen

-uitgaan met een groep die niet weet van mijn gebruik ,MAAR mijn echte uitgaans groep komt later op de avond ook en dan zal ik wel weer een pilletje steken en hopen dat de andere het niet merken

-of truffels doen hier in men dorp met 8 mensen waarvan ik er 2 ken :(

vind beide keuzes niet perfect

luchtigtoetje

Badass junkie
door conze fantastische burgemeester, die alles verbied wat leuk is. Nog ff en we mogen niet eens meer over straat lopen hier..

geen danceparade.. geen andere festivals.. geen nieuwjaarsvuurwerk.. geen alcohol op straat tijdens events.. geen support voor feyenoord.. geen opbouwende plannen voor rotterdam..

die man moet echt weg. maar dat is voor een ander topic :P

kaasbaas

Badass junkie
Ik ga waarschijnlijk langs bij een paar vrienden, lekker veel blowen en xtc :hearteyes:. Of misschien toch pep... ik weet niet, ik zit nog te twijfelen of XTC me wel door de hele avond kan krijgen.

luchtigtoetje

Badass junkie
Sublimo zei:
kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan. :sunglasses:

Dat is ook een leuk idee :grin:.

Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn. :tearsofjoy:

Haha inderdaad, met mensen die je niet kent in het nieuwe jaar "KNALLEN :rock:" :tearsofjoy:.

weet in ieder geval dat niemand echt nuchter blijft :grin: en datchet super gezellig word. waar ga je dit doen dan?

je kan er ook een soort bruggenfeest van maken :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Oude markt en 6OA in Leuven (psytrance op nieuwjaar :hearteyes: )

Bijlagen

• 161976_132057166852098_2636766_n.jpg
    161976_132057166852098_2636766_n.jpg
    26,3 KB · Weergaven: 59

knolselderij

Wijs gebruiker
ken genoeg mensen die normaal nooit doorhalen maar met nieuwjaar n uitzondering maken en door feesten,, dan heb je de maandag tog ook nog wel je rust nodig

Escoban

Bewuste gebruiker
Geen idee, waarschijnlijk tot 00:00 met vrienden chillen. Dan om 00:00 allemaal pilletje droppen en naar een of ander random feest.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
seth zei:
Flyer van ons eigen feestje

http://www.reggae.be/community/agenda/event/3945

Die flyer is gaaf, de ruwheid van het knip & plak werk ziet er goed uit. :rock:

Bovenaan