Chris Pontius
Badass junkie
Over het algemeen niet, maar je weet het nooit :')
Agh, het komt wel goed. We verzinnen altijd wel iets
Agh, het komt wel goed. We verzinnen altijd wel iets

Normaal vuurwerkshow en goeie bekende bands, nu helaas dit jaar niet meerDDeeJay zei:wat is er te doen in rotterdam dan?
Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Mag ik u dan Zodiak aanbevelen?Flameon zei:Ik ga naar eindhoven !!!!!!! als het goed is
Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Dat is ook een leuk idee.
Sublimo zei:kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn.![]()
" Same old, same oldknolselderij zei:oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
knolselderij zei:oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
Sublimo zei:kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.
Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn.![]()
Haha inderdaad, met mensen die je niet kent in het nieuwe jaar "KNALLEN"
.
cropp zei:Ik heb op oud op nieuw echt wel wat beters te doen dan met jullie af te spreken![]()
kaasbaas zei:knolselderij zei:oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
Wacht, wat is er dan zo anders dan normaal?
Dreuge zei:ik zou mischien wel komen als iemand wat organiseert (ok nu niet stiekem allemaal via pm afspreken)
luchtigtoetje zei:Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later![]()
Oom Klaas zei:luchtigtoetje zei:Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later![]()
1 dag later bedoel je
luchtigtoetje zei:Oom Klaas zei:luchtigtoetje zei:Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later![]()
1 dag later bedoel je
ook goed. moet ik wel maandag vrij nemenga ik gewoon in 1x door.
seth zei: