Ow, bohooo. Ik ben bijna 30 en ik merk niets van de leeftijd hoor.Manonnie zei:Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet![]()
Voor mij wordt het wel Qountdown te Amsterdam in de Heineken Music Hall!UeWEclipse zei:Denk dat ik het ook thuis met wat vrienden ga vieren.
Eerst wilde we naar Qountdown gaan, maar dat wordt em toch niet![]()
heb ik donderdag alManonnie zei:Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet![]()

Manonnie zei:Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.

luchtigtoetje zei:luchtigtoetje zei:Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam![]()
met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.
En dan nog even afterparty-en bij mij thuis
de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.
Sublimo zei:Het klinkt niet verkeerd.![]()
seth zei:Sublimo zei:Het klinkt niet verkeerd.![]()
ik post wel nog een flyer ofzo, is nog niet zeker of er één gemaakt word...
Flameon zei:luchtigtoetje zei:luchtigtoetje zei:Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam![]()
met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.
En dan nog even afterparty-en bij mij thuis
de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.
Waar ligt de erasmusbrug? In welk gebied zitten we (bij stadscentrum in de buurt?) wat is dat voor soort feest daar bij die brug en at is catwalk voor tent?
Flameon zei:Maar in rotterdam zul je wel kaartjes nodig hebben voor kroegen?
Exceptional Insight zei:Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.
En eerder ook al een keer aan je opa. Gaat goed!Dreuge zei:Exceptional Insight zei:Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.
godverdomme je doe me denken aan mn vader![]()
Chris Pontius zei:Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?
Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
luchtigtoetje zei:Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen![]()
Chris Pontius zei:luchtigtoetje zei:Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen![]()
Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.