oud op nieuw 2010 / 2011

DDeeJay

Belezen gebruiker
trippe op 2de maal truffels en vuurwerk kijken

nog aan het twijfelen of we zelf gaan schieten maar al trippend zie ik dit niet goedkomen ^^

Manonnie

Wijs gebruiker
Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet :cry:

Karhu

Wijs gebruiker
Ochja, ik heb zelf nog steeds het gevoel dat ik 19 ben :P. Zeg het ook tegen bijna iedereen, denkt dan even na... Oh wacht, ben al 20!

Het klinkt erger als het is :tearsofjoy: .

Drientje

DF-koning
Manonnie zei:
Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet :cry:
Ow, bohooo. Ik ben bijna 30 en ik merk niets van de leeftijd hoor.

Go with the flow. If you can't change it, embrace it.

Manonnie

Wijs gebruiker
Ja ik geloof jullie allemaal best wel, en op mn 21e volledig volwassen (voor de wet dan.. )
Maar ik vind mn tijd nu zo mooi..
Ik ga er die laatste maand nog maar van genieten denk ik..

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
UeWEclipse zei:
Denk dat ik het ook thuis met wat vrienden ga vieren.

Eerst wilde we naar Qountdown gaan, maar dat wordt em toch niet :wink:
Voor mij wordt het wel Qountdown te Amsterdam in de Heineken Music Hall! :grin:

Beukend het nieuwe jaar in :hearteyes:

cropp

Badass junkie
Manonnie zei:
heb ik donderdag al :rolleyes:

luchtigtoetje

Badass junkie
Manonnie zei:

tjonge jonge.. :rolleyes:

Flameon

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
luchtigtoetje zei:
Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam :)

met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.

En dan nog even afterparty-en bij mij thuis :grin:

de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.

Waar ligt de erasmusbrug? In welk gebied zitten we (bij stadscentrum in de buurt?) wat is dat voor soort feest daar bij die brug en at is catwalk voor tent?

yxes

Bewuste gebruiker
nog geen idee, of een leuk feestje zoeken, voor onder de 30 euro. of lekker thuis begaaien en dan mss nog even naar de stad

seth

Gast
Dub op full sound-system in de living van een maat. Hij woont in een boerderijtje met de eerste buren meer dan 500m ver! buiten staan vuurkorven en de prijs voor drank is vrije bijdrage min 50ct. (iedereen trouwens welkom)

Lwbnjio

Experimenterende gebruiker
Waarschijnlijk een stomend heet feestje hier in Almere waar ik veel goeds over hoor, of anders weer iets in amsterdam ofzo.. :)

megatrippie

Belezen gebruiker
Trance Dance Mission
feestje in groningen dus. sowieso MDMA ....Voor de rest zien we nog wel. Het is nog lang niet zo ver. Voor die tijd nog wel wat andere feestjes.

luchtigtoetje

Badass junkie
Flameon zei:
luchtigtoetje zei:
luchtigtoetje zei:
Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam :)

met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.

En dan nog even afterparty-en bij mij thuis :grin:

de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.

Waar ligt de erasmusbrug? In welk gebied zitten we (bij stadscentrum in de buurt?) wat is dat voor soort feest daar bij die brug en at is catwalk voor tent?

De erasmusbrug ligt over de Maas en is de brug tussen Zuid en het Centrum. Het feest is aan de centrum zijde, Op de Maas Boulevard. Het centrum met uitgaansgelegenheden is ongeveer 15min lopen. Het feest bij de Erasmusbrug is mainstream, de line up ken ik niet, zal ik even thuis op moeten zoeken. Het vuurwerk om 12u is ongekend mooi. Er komt elk jaar zo'n 15000 mensen op af, geloof ik.

De Catwalk is een super relaxte tent met techno, dnb en dubstep als boventoon. (In 2011 gaan ze samenwerken met Subway en Prspct). Het publiek is 22+ maar je word toegelaten vanaf 18+.

Voor meer details moet k ff thuis kijken voor je.

k00k

Bewuste gebruiker
Ergens in Zuid-Limburg in een afgelegen gebied met een geluidssysteem en dikke hardcore en genoeg afdraaiers! Knallend het nieuwe jaar in!

cropp

Badass junkie
Zodiak, acid/tekno van half 1 s`nachts tot 6 uur s`morgens, dan een paar jointjes roken en met de eerste trein naar een after, zoiets...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.

Dreuge

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.

godverdomme je doe me denken aan mn vader :tearsofjoy:

luchtigtoetje

Badass junkie
ja. het feest bij de erasmusbrug is dus afgekeurd door onze kut burgemeester.

ik ga dan maar naar Awakenings in de maassilo denk ik.

Manonnie

Wijs gebruiker
Maassilo haha daar ben ik ook al lang niet geweest.
Ik ben tussen half 12 en half 1 thuis bij mn ouders en familie, daarna denk ik dat ik pas weer om half 1 thuis kom, smiddags

Chris Pontius

Badass junkie
Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig :(. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?

luchtigtoetje

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig :(. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?

klopt, is niet goed gekeurd.

hey je mag mijn huis wel hebben. is 5min lopen vanaf het centrum. altijd een leuke fallout location.

Chris Pontius

Badass junkie
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:

weyoun22

Bewuste gebruiker
Tot oud en nieuw niet meer snuiven, zodat ik lekker als mezelf kan genieten van de decembermaand en daarna met oud & nieuw kankerhard kan gaan.Waar ik het ga vieren dat staat nog lang niet vast.

luchtigtoetje

Badass junkie
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:

als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Chris Pontius zei:

als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:

Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.

luchtigtoetje

Badass junkie
Chris Pontius zei:
luchtigtoetje zei:
Chris Pontius zei:

Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.

slopen ze dingen?

(en ik ga toch liever naar Awakenings :P kan ik lekker anoniem strak zijn)

Bovenaan