Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Bekijk bijlage 13031 of? Bekijk bijlage 13033

Bekijk bijlage 13034 of? Bekijk bijlage 13035 of? Bekijk bijlage 13036

waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?

moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
image.jpgIk heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
hoe die nou te noemen..kzeg maar Bommetjes..
er staat BOOM maar de eerste O is een rond bommetje dus.
van een locale fabricant, vriend van een vriend van een vriend :wink:
de groene is zacht en brokkelig.. een wause explosie en socialer dan de rode.
de rode is ook superwaus maar wat trippender.. wat harder als je hem doorbijt.
hij glom ook toen'ie nieuw was. wat dunner ook maar minstens net zo potent.
kheb er al eens een beetje van geknabbeld zoals je kan zien, lol.
das m'n laatste.. groene heb ik er nog wat van.
ja, februari.. dan mag ik weer van mezelf 😍🤩

P1140374.JPGP1140373.JPG

TripJess

Bewuste gebruiker
Nog 1tje! De Formule 1 pillen, 1 van de heftigste pillen die ik gehad heb (trumpjes staan op 1 qua heftigheid) Duurde lang voordat het in werkte maar klapte in als een bom, weet niet veel meer van dat festival maar ik weet nog wel het moment dat ik klappertandend en met rollende ogen op het gras zat. Ik kon echt niks meer.
Bekijk bijlage 13100
Die heb ik ook nog liggen maar gebruik ze zelf niet meer

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Bekijk bijlage 13101Ik heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!

Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
okay, ik heb een vraag aan jullie pillenfans:
khad een beetje een verschil van mening in het xtc smaakjes draadje.. https://drugsforum.nl/threads/xtc-met-smaakjes.68629/#post-1445955
ik vind dat je mdma kan herkennen aan de anijs smaak..
en vind het persoonlijk ook niet zo vies om een tablet door te bijten.
wss vanwege de associatie van aanstaand genot, wie weet.
de meesten in die thread vonden het vies..maar herkende ook die anijs smaak niet.
m'n vrienden kennen het wel en ik heb stukjes gevonden online van mensen die die anijs geur en smaak ook herkennen.
bijv. comment op 17:04 https://partyflock.nl/topic/588444:Salmiakkies

maar wat vinden jullie?

oh, en Salmie's hadden ook echt een beetje die salmiak smaak.. daar heeft sommige mdma ook wel wat van weg.

Duifjes:
1607965668421.png

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. er staat 240mg op.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
minder ( mag geen getallen noemen ) MDMA in
( zijn natuurlijk tig varianten )

Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.

yes!.. in deze posts zie je juist dat ik die misverstanden probeer te ontzenuwen.
kprobeer er echt consciëntieus mee om te gaan.

maar: check! 👍

Ikbeneenfiets

Wijs gebruiker
De beste die ik ooit heb gehad zijn groene androids. Heb er geen foto van. Twee keer een halfje gehad en twee keer kon ik de muziek om mij heen zien wervelen en iedereen anders voelen alsof de hele zaal met een lichaam dansten. Iemand wel eens gehad?

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
De beste die ik ooit heb gehad zijn groene androids. Heb er geen foto van. Twee keer een halfje gehad en twee keer kon ik de muziek om mij heen zien wervelen en iedereen anders voelen alsof de hele zaal met een lichaam dansten. Iemand wel eens gehad?

deze?

nice! 🤩
klinkt bekend.. goeie shit!
wervelen van muziek zien mss niet persé
maar wel alles als een wervel om me heen..
je kan van mdma ook aardig hallucineren.
en soms stoppen ze er ook nog een ander stofje bij.

1607970733912.png

Ikbeneenfiets

Wijs gebruiker
deze?

nice! 🤩
klinkt bekend.. goeie shit!
wervelen van muziek zien mss niet persé
maar wel alles als een wervel om me heen..
je kan van mdma ook aardig hallucineren.
soms stoppen ze er ook nog een ander stofje bij.

Bekijk bijlage 13127
Jaa dat vraag ik me dus echt af, of er wat anders in zat. Zou wel bekender willen raken met dat andere stofje dan xD. WAarschijnlijk worden ze al lang niet meer gemaakt, ik heb al 8 jaar niet gebruikt. Ik vraag me af hoe lang het gemiddeld duurt voordat zo'n lab opgerold word

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Jaa dat vraag ik me dus echt af, of er wat anders in zat. Zou wel bekender willen raken met dat andere stofje dan xD. WAarschijnlijk worden ze al lang niet meer gemaakt, ik heb al 8 jaar niet gebruikt. Ik vraag me af hoe lang het gemiddeld duurt voordat zo'n lab opgerold word

er worden ook al vanaf 1995 telkens grondstoffen verboden.
daardoor moeten ze steeds de stoffen uit andere dingen synthetiseren.. met verschillend gradaties van succes.
dus zoals je eind jaren 80, begin/ midden jaren 90 je tabletjes kreeg, krijg je ze nooit ( zelden mss) meer.
er worden stoffen uit bepaalde plantjes gesynthetiseerd en ze vinden telkens andere manieren om bepaalde ingrediënten te vervangen.
de pillen waren vroeger ook lichter.. en dat was okay want de kwaliteit was zo puur.
over de jaren had je natuurlijk allerlei periodes waarin er schaarste was van bepaalde grondstoffen.
ik heb dus ook pilletjes geslikt me de gekste andere vermakelijke, maar soms wel spannende effecten.
dat was juist een hele poos interessant.. wat krijg ik deze week? ! 😅
in de loop der jaren is de hele mdma/ pillen industrie in NL ontploft en geprofessionaliseerd.
op het darkweb zijn gewoon hele receptenboeken voorhanden en gaat er allerlei informatie rond
om die tabletten zo goed mogelijk te krijgen.
sinds dat jij dat pilletje geslikt hebt zijn er miljoenen en mss miljarden andere gedrukt in wisselende samenstelling
dus daar kom je nooit meer achter helaas.
kheb soms nog wel eens nostalgie naar een bepaald pilletje met een bepaalde werking en de ervaring die nacht. 🤩

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!

Dit, er mag uiteraard niet gespeculeerd worden, posten van de inhoud zou voor een lezer de suggestie zou kunnen wekken dat hij/zij dezelfde pillen heeft omdat ze er toevallig hetzelfde uitzien. We vonden het ook een beetje op de rand omdat is gebleken dat dit soort topics vaker leiden tot het verdekt showen van iemands koopwaar (onder het mom van ‘check mijn awesome stash yo’), m.a.w. het kan dealers aantrekken, maar dit lijkt nu niet het geval. :)

Het topic is oké (stiekem ben ik natuurlijk omgekocht door de prachtige roze olifant pil 🤩) zolang men zich aan die regels houdt.

Ik vind het wel leuk, XTC-pillen Pinterest-style, het is bijna kunst soms. ^^

Bovenaan