Jaa dat vraag ik me dus echt af, of er wat anders in zat. Zou wel bekender willen raken met dat andere stofje dan xD. WAarschijnlijk worden ze al lang niet meer gemaakt, ik heb al 8 jaar niet gebruikt. Ik vraag me af hoe lang het gemiddeld duurt voordat zo'n lab opgerold word
er worden ook al vanaf 1995 telkens grondstoffen verboden.
daardoor moeten ze steeds de stoffen uit andere dingen synthetiseren.. met verschillend gradaties van succes.
dus zoals je eind jaren 80, begin/ midden jaren 90 je tabletjes kreeg, krijg je ze nooit ( zelden mss) meer.
er worden stoffen uit bepaalde plantjes gesynthetiseerd en ze vinden telkens andere manieren om bepaalde ingrediënten te vervangen.
de pillen waren vroeger ook lichter.. en dat was okay want de kwaliteit was zo puur.
over de jaren had je natuurlijk allerlei periodes waarin er schaarste was van bepaalde grondstoffen.
ik heb dus ook pilletjes geslikt me de gekste andere vermakelijke, maar soms wel spannende effecten.
dat was juist een hele poos interessant.. wat krijg ik deze week? ! 😅
in de loop der jaren is de hele mdma/ pillen industrie in NL ontploft en geprofessionaliseerd.
op het darkweb zijn gewoon hele receptenboeken voorhanden en gaat er allerlei informatie rond
om die tabletten zo goed mogelijk te krijgen.
sinds dat jij dat pilletje geslikt hebt zijn er miljoenen en mss miljarden andere gedrukt in wisselende samenstelling
dus daar kom je nooit meer achter helaas.
kheb soms nog wel eens nostalgie naar een bepaald pilletje met een bepaalde werking en de ervaring die nacht. 🤩