Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Die blauwe supermans vielen nooit goed bij mij gek genoeg... Apart he zou toch zeggen dat het allemaal niet bijster veel uitmaakt zolang er hoofdzakelijk mdma in zit.

kan altijd een stofje in zitten wat niet helemaal lekker met jou correspondeert.
maar ik ken dat logootje al uit de jaren 90.. er zitten altijd andere stofjes in gedurende de jaren, decennia.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Helaas geen goede losse foto ervan.
Maar heb er hier nog wel een paar van liggen.

Wat een ongelooflijk harde klappers zijn die Punishers zeg, hier ben ik toch wel voorzichtig mee.

heyy.. mag ik je op basis van wat de mods gepost hebben verzoeken om deze foto te verwijderen?
1 of een paar is beter.
alvast bedankt! 👍

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Hahaha heb nog nooit xtc gebruikt en had zelfs nog nooit een xtc pil in het echt gezien. Keek mijn ogen al uit toen ik in dit topic aan het gluren was. Maar deze is wel de aller aller aller leukste 😉😂🤪

Hebben al die verschillende pilletjes nou een ander effect? Of is het puur per producent een ander vormpje en kleurtje?

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Hahaha heb nog nooit xtc gebruikt en had zelfs nog nooit een xtc pil in het echt gezien. Keek mijn ogen al uit toen ik in dit topic aan het gluren was. Maar deze is wel de aller aller aller leukste 😉😂🤪

Hebben al die verschillende pilletjes nou een ander effect? Of is het puur per producent een ander vormpje en kleurtje?

uh-oh!.. khoop dat deze thread je niet tot gekke dingen aanzet?

soortgelijk effect..maar net zoals bijv. pizza's is de één lekkerder, zwaarder, beter bereid etc. dan de ander.
ook de ingrediënten kunnen verschillen.. dus het is vaak toch net wat anders..

Bovenaan