De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Geachte forum politie,
Jullie begrijpen me verkeerd, heb me dan ook een beetje ongelukkig verwoord misschien. Was gewoon benieuwd of iemand anders ook deze roze gekleurde "wise monkeys" al eens is tegengekomen, had ze namelijk al eens geel van kleur gezien. Verder ben ik benieuwd naar het effect van een xtc pil opzich.. omdat ik nog nooit xtc gebruikt heb en vroeg me af of er iemand ervaring heeft met xtc in combinatie met dagelijks speed. Was niet m'n bedoeling te gaan speculeren wat er allemaal in die pillen zit !!
Verder ben ik (nog) niet aan hulp toe !
Groetjes
Ik ben wel ambtenaar maar gelukkig geen politie. Enne een beetje dimmen mag best! 😉

Eve's drop

Badass junkie
Nounou, niet doen of het in NL zo moeilijk is om aan een A-kwaliteit pil te komen..
En ga nou ook niet zeggen dat het niet makklijk mis kan gaan.

A kwalieit gaven ze aan het front in normandië voor de blitzkrieg

Hier zit zat vervuiling in nederland, om over het dumpen van afval nog maar te zwijgeb

Eve's drop

Badass junkie
Zelfs in het apenland Belgie zijn ze te verkrijgen.

Mooi druk dat wel die givenchys. Kon ze hier onlangs ook kopen maar heb al genoeg op stock voor komende jaren 😅. De dosis van 1 pil telt voor 2 😎.

Zo ja dat was wel te merkeh inderdaad, begon met een halve en dat was het net niet, dus die andere ebij gepakt en HOOOW eens wat werd dat ff een partijtje waus.

Ogen rollen als een malle, ik kon nieteens meer iets lezen want alles danste, vet vage visuals door de hoge dosis en af en toe merkte ik dat ik gewoon rustig met mn maat zat te ouwehoeren
Maar ik zat alleen haha.

Dit was wel lache maar ik ben niet de euforische knuffelkont of een pratertje.

Donker huis, en in de tuin veel wiet en een dikke sigaar gerookt en dat was wel flex.

Heeft totaal zo'n 4 uur geduurd en ben in slaap gevallen op de bank. Scijnt dat ik wel nog hele gesprekken heb gevoerd over bokswedstrijden.

Was lache maar dat oogtollen vind ik niks joh. Met een headset op muziek aan was dan weer best wel euforisch.

Ik mis thunderdome!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zo ja dat was wel te merkeh inderdaad, begon met een halve en dat was het net niet, dus die andere ebij gepakt en HOOOW eens wat werd dat ff een partijtje waus.

Ogen rollen als een malle, ik kon nieteens meer iets lezen want alles danste, vet vage visuals door de hoge dosis en af en toe merkte ik dat ik gewoon rustig met mn maat zat te ouwehoeren
Maar ik zat alleen haha.

Dit was wel lache maar ik ben niet de euforische knuffelkont of een pratertje.

Donker huis, en in de tuin veel wiet en een dikke sigaar gerookt en dat was wel flex.

Heeft totaal zo'n 4 uur geduurd en ben in slaap gevallen op de bank. Scijnt dat ik wel nog hele gesprekken heb gevoerd over bokswedstrijden.

Was lache maar dat oogtollen vind ik niks joh. Met een headset op muziek aan was dan weer best wel euforisch.

Ik mis thunderdome!

Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.

Eve's drop

Badass junkie
Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.

Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..

Geen kater, eigenlijk nooit echt last van

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.

Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..

Geen kater, eigenlijk nooit echt last van

Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.

Eve's drop

Badass junkie
Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.

Heerlijk!
Zo vaag is echt exeptioneel. Dat is met psychedelica niet op die manier, vind ik dan.

Hele gesprekken voeren.

Typen tussen het oogtollen door. Maar dit was niet echt een golvend gevoel. Gewoon maximaal vol gas zonder "schommelingen"

Nu weer lekker bbq haha

Bovenaan