Ik ben wel ambtenaar maar gelukkig geen politie. Enne een beetje dimmen mag best! 😉Geachte forum politie,
Jullie begrijpen me verkeerd, heb me dan ook een beetje ongelukkig verwoord misschien. Was gewoon benieuwd of iemand anders ook deze roze gekleurde "wise monkeys" al eens is tegengekomen, had ze namelijk al eens geel van kleur gezien. Verder ben ik benieuwd naar het effect van een xtc pil opzich.. omdat ik nog nooit xtc gebruikt heb en vroeg me af of er iemand ervaring heeft met xtc in combinatie met dagelijks speed. Was niet m'n bedoeling te gaan speculeren wat er allemaal in die pillen zit !!
Verder ben ik (nog) niet aan hulp toe !
Groetjes
Die Heineken vond ik altijd super... 😁Bekijk bijlage 23149
Moncler,
heineken
Givenchy!
Bekijk bijlage 23151
Deze zijn echt wel heel erg goed. Puur en heel netjes afgewerkt.
Getest op exact 250mg.
Heineken vond ik altijd super... 😁
Wat een straf... 😜🙏Vanavond moet ik een givenchy proberen.
Wat is het voorn magisch goedje dan...??Het zijn namelijk niet zomaar pillen,
Nounou, niet doen of het in NL zo moeilijk is om aan een A-kwaliteit pil te komen..Gewoon goeie pillen haha,
Maar niet zomaar te krijgen en dat vind ik wel leuk
Heftig hoor syl, ik ben wat gewend maar typen is haast onmogelijk geworden haha!Wat een straf... 😜🙏
Wat is het voorn magisch goedje dan...??
Ach ja, whatever rocks your boat man!Nounou, niet doen of het in NL zo moeilijk is om aan een A-kwaliteit pil te komen..
En ga nou ook niet zeggen dat het niet makklijk mis kan gaan.Nounou, niet doen of het in NL zo moeilijk is om aan een A-kwaliteit pil te komen..
Gaat ie lekkerrrrrrr.... 🤪🦄🌈🚀🥰Heftig hoor syl, ik ben wat gewend maar typen is haast onmogelijk geworden haha!
Nounou, niet doen of het in NL zo moeilijk is om aan een A-kwaliteit pil te komen..
Zelfs in het apenland Belgie zijn ze te verkrijgen.
Mooi druk dat wel die givenchys. Kon ze hier onlangs ook kopen maar heb al genoeg op stock voor komende jaren 😅. De dosis van 1 pil telt voor 2 😎.
Zo ja dat was wel te merkeh inderdaad, begon met een halve en dat was het net niet, dus die andere ebij gepakt en HOOOW eens wat werd dat ff een partijtje waus.
Ogen rollen als een malle, ik kon nieteens meer iets lezen want alles danste, vet vage visuals door de hoge dosis en af en toe merkte ik dat ik gewoon rustig met mn maat zat te ouwehoeren
Maar ik zat alleen haha.
Dit was wel lache maar ik ben niet de euforische knuffelkont of een pratertje.
Donker huis, en in de tuin veel wiet en een dikke sigaar gerookt en dat was wel flex.
Heeft totaal zo'n 4 uur geduurd en ben in slaap gevallen op de bank. Scijnt dat ik wel nog hele gesprekken heb gevoerd over bokswedstrijden.
Was lache maar dat oogtollen vind ik niks joh. Met een headset op muziek aan was dan weer best wel euforisch.
Ik mis thunderdome!
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.Hahaha klinkt als een stevig MDMA tripje 🤣.
Ja joh al zeker 5 jaar geleden.
Ik was op andere plekken soms of wilde iets aangeven aan iemand, ik heb die phone weggelegd, heb een headset opgezet en psytrance geluisterd uiteindelijk..
Geen kater, eigenlijk nooit echt last van
Hahah ik noem dat tijdreizen. Lig je even te chillen met je ogen toe en sta je opeens op feestje met 10 vrienden of snoepgoed kopen in de plaatselijke supermarkt met een bende vrienden. Dan weet je gewoon dat de pillen stevig zijn 🤣.
Zijn er ook mensen bekend met Bowser pillen?
Nice press! Weet je het aantal mg?
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze geklikt zijn op 200 maar ik heb ze niet laten testen dus ik kan het je nog niet met zekerheid zeggenNice press? Weet je het aantal mg?
6-(2-aminopropyl)benzofuran, benzofury, 6-APB, fury
Verkocht als 100mg. Inhoud 80mg
Bekijk bijlage 24774
Uitkijken met die pharaoh's. Recente versies kennen behoorlijke batch verschillen. Zelfs begrepen dat er spreiding is van minder dan 80% tot boven 220%. Voor mij reden deze niet meer te gebruiken.Bekijk bijlage 24871
Geen beste druk dit, breken super snel, verkruimeld komen ze uit het zakje...
Nouja, vanavond maar eens proberen
Die heb ik ook nog steeds 😁
It's blue with the letters 'h e i n e k e n' on it.
But Heineken is not a nice beer. That is what we can say.It's blue with the letters 'h e i n e k e n' on it.
We can't tell you anything about the contents of the pill. You need to test it if you want to know that.
2 weken geleden nog ene weggesnoept.