Is dit een strikvraag?Sterk spul
Bekijk bijlage 61518
PostNL pillen. Enige snacks die ik gehad heb die meerdere kleuren per pil had, valt ook wel meteen opBekijk bijlage 61526Bekijk bijlage 61525Bekijk bijlage 61527
Spreiding tussen de 160 en 190mg volgens TCOeh dat is idd apart ja. Heb ik ook nog nooit gezien. Hoeveel mg zijn ze?
Laatste Monclers die ik had vorig jaar waren echt knallertjes
Jaar of 2 geleden hier ik België waren de farao's voor velen ook favorietjesIk weet dat ze al gepost zijn, maar ik wil deze pareltjes ook even plaatsen. Fijnste pillen imo! Helaas hier niet meer te verkrijgen 🥺
Bekijk bijlage 13089
Uitslag testcentrum 4-10-2024:Bekijk bijlage 61808Ik breng deze nog weg om te laten testen. Gekocht als xtc pil.
Uitslag testcentrum 4-10-2024:
122mg Mdma en geen andere stoffen aangetroffen.
Hahahahah. Wil er ook een van hebben om in te lijsten.Stevige pillen van rond de zomer periode 🚀🚀
Nog iemand ervaring met deze ? Was vooral in Bels geloof ik ,in Nederland weet ik niet zo meteen
Hahahahah. Wil er ook een van hebben om in te lijsten.
Had njet verwacht dit ooit te zien.
Ja klopt. Had net de tranen op mn wangen van het lachen want dit verwacht je ook gewoon niet.Zieke skinheads achter die operatie 🤣
Waren in geleverd in Heerlen voor lab test. Was die week er ook(2cb laten testen) en die gozer er werkte kon er niet over ophouden dat ze nu wel te ver gaan. Hij zag de lol er niet van in.Stevige pillen van rond de zomer periode 🚀🚀
Nog iemand ervaring met deze ? Was vooral in Bels geloof ik ,in Nederland weet ik niet zo meteen
Ow deze zie ik nu net sorry 🤭 @DonkeyGonz info hierover, zaterdag met een "klein" feestje dus ja 😅
Ideaal voor de postbode!PostNL pillen. Enige snacks die ik gehad heb die meerdere kleuren per pil had, valt ook wel meteen opBekijk bijlage 61526Bekijk bijlage 61525Bekijk bijlage 61527
Niemand die deze heeft ervaren en info zou hebben voor mij?Ik heb deze verkregen. Zouden dubbele uiltjes zijn 😉.
Ik kan deze echter niet laten testen wegens B te zijn dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze?
Is lang geleden dat ik nog xtc in mijn bezit heb gehad maar door het forum hier te doorlezen ben ik wat behouden op dit vlak.
Alvast bedankt en ik weet dat zonder testen je niet weet wat er inzit maar door niet in de mogelijkheid te komen vraag ik het hier even...
Grtz
Garantie tot de deur, maar: Ja, ik! Weet niet hoeveel mdma erin zit maar ze bevielen mij uitstekend. Mijn indruk was dat ze aan de sterkere kant zijn. Ik voelde geen effecten die me deden vermoeden dat er ook andere werkzame stoffen in zitten.Niemand die deze heeft ervaren en info zou hebben voor mij?
Garantie tot de deur, maar: Ja, ik! Weet niet hoeveel mdma erin zit maar ze bevielen mij uitstekend. Mijn indruk was dat ze aan de sterkere kant zijn. Ik voelde geen effecten die me deden vermoeden dat er ook andere werkzame stoffen in zitten.
Ik heb deze verkregen. Zouden dubbele uiltjes zijn 😉.
Ik kan deze echter niet laten testen wegens B te zijn dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze?
Is lang geleden dat ik nog xtc in mijn bezit heb gehad maar door het forum hier te doorlezen ben ik wat behouden op dit vlak.
Alvast bedankt en ik weet dat zonder testen je niet weet wat er inzit maar door niet in de mogelijkheid te komen vraag ik het hier even...
Grtz
Er gaan momenteel een paar drukken van deze "Panamatjes" rond. Ik had vorig jaar een batch die waren paars/groen, die waren ongeveer 135mg per stuk en waren ontzettend goed en heerlijk om te gebruiken. Ik heb ook een batch gehad welke blauw/bruin waren, en daar zat naast MDMA ook andere stoffen in zoals PMMA. Ik zou je dus willen aanraden om deze niet te gebruiken en eerst te laten testen (wat je sowieso altijd moet doen), want een pil met PMMA wil je niet nemen.
Ik heb deze dus uitgeprobeerd en iedere batch is anders i know! Maar wat een kadetten zijn me dat, ik had iets meer dan een halve binnen en ging als een trein (had ook wat alcohol op). Neem deze niet zomaar want ze komen binnen als een bom en ik heb wel wat ervaring in het nemen van 😉.Blauwe Punisher. Netjes gedrukt nog geen ervaring hiermee 😊Bekijk bijlage 65164