Probleem

Razzz

Newbie
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb een dringende vraag.
Ik ben met een vriend naar de coffeeshop in Haarlem gereden om wat hasj te halen. Ik heb dus toen met me stonede kop met me pinpas betaald. De coffeeshop heet Willie Wortels Sativa Cannabis Shop.
Word de hele naam op me bankafschrift gedrukt? Me ouders lezen me bankafschriften en ik denk niet dat ze echt blij zullen zijn met wat ze zien dan.
Is er enige manier om het verzenden van dat bankafschrift te stoppen misschien de naam te veranderen?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
koop een te gekke beker met bob marley foto erop, of bob marley cd. en zeg dat je die in de etalage hebt zien staan, als ze vragen wtf je daar te zoeken had

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Das wel een goed plan ja :P

Volgens mij zie je inderdaad de naam van de shop (of misschien de naam van een groep waar het onder valt) op je bankrekening en ik denk niet dat je het verzenden kan stoppen.. Je kan natuurlijk wel je afschrift onderscheppen.

Frank123

Wijs gebruiker
onderscheppen , of je ouders uitleggen dat je wat meer privacy wilt , en wilt beginnen dat ze je afschriften niet meer lezen .

kentucky

Experimenterende gebruiker
Als je internetbankieren hebt kan je de afschriften stopzetten (of je afschrift onderscheppen), mja net alsof je ouders dan ineens er niet achter komen dat er 1 afschrift ontbreekt :wave: zou me er niet zo druk over maken, zeker niet als het om een klein bedrag gaat.

offtopic: ik wist niet dat je bij willie wortel kon pinnen
ik ga meestal naar de willie wortel in de stad, niet die @ station

cropp

Badass junkie
dude, je bent achtien, een mooie leeftijd om toch eens een keer naar een coffeeshop te gaan?

mocht het uit komen dan was je gewoon nieuwschierig, dat je 1 joint hebt gedraait en toen in slaap bent gevallen, en dat je de rest van je hash weggegeven hebt. je vond er niet veel aan en jammer van je 10tje.

kan toch ook?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Of open de afschrift, en mors er koffie op, en zorg dat net de naam van de shop onleesbaar word.door daar een beetje overheen te wrijven. De bedragen moeten wel leesbaar blijven, anders krijgen ze argwaan.

Tekno

Experimenterende gebruiker
In hengelo zit ook een shop waar ik regelmatig mijn wiet pin. Op het afschrift komt dan 'surf and chill store' (iets in die strekking) te staan en niet 'coffeeshop rokade'. mischien heb je geluk en laat die shop ook termen als 'coffeeshop' achterwege op afschriften. Weet niet of je internetbankieren hebt? zo niet, maar dat even aan, kijk je online en weet je meteen waar je aan toe bent.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan ook zeggen, dat je de koffieshop in ging om te kijken hoe het er allemaal uit ziet van binnen, omdat je 18 bent en er nog nooit bent geweest. daar een pakje sigaretten en twee blikjes cola hebt gekocht. Consumpties zijn namelijk verplicht.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen dat het tijd word voor een praatje met je ouders, ik ken ze niet maar ik denk niet dat ze helemaal loco worden als je het gewoon verteld zoals het is. Vond het persoonlijk een grote opluchting om niet meer sneaky te moeten doen met blowen.

Wel een herkenbaar iets hoor, mijn moeder vond die E12.50 pinopnames bij central ook altijd vreemd :)

lampo

Newbie
ja het komt op je afschrift te staan ik kom wel eens in de willie en dan pin ik soms en later staat het op mn afschrift

tip: doe aan internetbankieren dus zorg dat je geen afschriften meer thuis krijgt :wink:

Bovenaan