Psychedelische kunst

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Weet iemand waar je dit soort dingen op een poster kan kopen? Misschien wil ik wel zoiets aan de muur. :grinning:

Ik vind die kunstwerken met astronauten wel erg cool maar ben ook echt gefascineerd door de onderwater wereld :blush:

Bee

Belezen gebruiker
Wauw, wat een geweldig topic. Als enthousiast amateurkunstenaar haal ik hier echt wel het een en ander aan inspiratie op, los van de herkenbaarheid van enkele beelden :wink: Heel gaaf!

Fenrir

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wauw, wat een geweldig topic. Als enthousiast amateurkunstenaar haal ik hier echt wel het een en ander aan inspiratie op, los van de herkenbaarheid van enkele beelden :wink: Heel gaaf!
Durf je deze mede-amateurkunstenaar te verblijden met wat eigen werk? Vind ik altijd leuk om te zien :)

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Deze van Alex Grey vind ik echt speciaal. Wat een vrolijk tripsfeertje heeft 'ie ook, haha

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Deze doet me heel erg denken aan mijn paddo trip. Op het plafond boven mij bij mijn vriend zag ik een eindeloos patroon van indianen, het was heel goddelijk allemaal. Het grappige was ook dat mijn vriend me na mijn trip meedeelde dat een goede vriend van hem precies hetzelfde had gezien op het plafond op paddo's; zonder dat ik dat wist. Blijkbaar hebben we dus dezelfde visuals gezien op het plafond zonder het van elkaar te weten. Terwijl ik tripte beschreef ik aan hem in detail wat ik zag op dat moment; en dat was dus exact hetzelfde als wat hij eerder had gehoord van zijn goede vriend. Heel bizar.

En verder:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die zijn echt zo vet!

Die laatste lijkt Alex Grey stijl. Of is 'ie dat ook?

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vooral die 2de vind ik heel erg doen denken aan een lichte DMT trip in het donker :hearteyecat: Zo een waarbij je net geen breakthrough hebt maar wel goed tript.

De 2de en de 3de zijn gemaakt door Kyle Sawyer, hij maakt schilderijen geïnspireerd op zijn DMT ervaringen. Online is hij bekend als SalviaDroid.
Hier zijn nog enkele van zijn werken te zien, heel tof!
Met Alex Grey ben ik uiteraard ook bekend, die werken zijn wat "volwassener" vergeleken met de werken van SalviaDroid vind ik. Beide zijn echt hele goede artiesten!!

https://www.samwoolfe.com/2017/10/dmt-inspired-art-by-salviadroid.html

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat je zegt volwassener. Komt denk ik ook doordat hij het schildert. Geen Photoshop effecten.

De 2e is heel magisch!

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Klopt ja, dit is met name digitale kunst als ik het zo bekijk. Maar ik vind sowieso de werken van Alex Grey ook veel serieuzer getekend, en dit wat speelser. Waarschijnlijk komt dat ook doordat het een ander kleurgebruik is, het is veel speelser. Als je ook Googled op SalviaDroid zie je dat hij ook veel grapjes verwerkt en verstopt in zijn werk, het is vaak komisch. En cartoon achtig.
Deze bijvoorbeeld:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Leuk om lang naar te kijken!

Is dat DMT land? :tonguewink:

Of misschien eerder Salvia land. Die tripreports klinken soms als dat scenario.

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Een combinatie van salvia en LSD denk ik? Heb zoiets nooit gezien op DMT in ieder geval.. dan denk ik toch echt aan die 2de afbeelding waar het jongetje vanuit zijn slaapkamer en bed een paradijs aanschouwd. Qua visuele vormgeving en kleuren lijkt dat er meer op :tearsofjoy:
LSD vind ik er wel heel close bij, omdat dat vaak ook wel zo "melig" kan ogen als op die afbeelding. Salvia heb ik 1x gerookt en toen zat ik een beetje dommig op mn stoel te verklaren dat ik op een vlotje op de rivier dreef met halfdichte ogen.
Kunnen beide goede leermeesters zijn (LSD vooral), maar ook heel melig. DMT is altijd serieus en mooi - nooit grappig.

Kwak

Experimenterende gebruiker
Mijn opgepimpte spalk/evo. Niet zelf gemaakt wel laten maken door een vriendin. Hij is nog niet af. Inmiddels mag er op een nieuwe spalk een mooi plaatje op. Iemand een idee. Moet wel haalbaar zijn qua tekenen :)

Natuurlijk origineel van Alex Grey.

Bijlagen

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Die laatste twee inderdaad, wauw! Zeker die met die groene bosgrond. Heb je een linkje waar je die gevonden hebt?

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Veel van die Neil Gibson zijn art doet me denken aan dingen die ik zag op AL-LAD. Die met die bossen meer aan psilo ja.

Gymschoen

Belezen gebruiker
gemaakt door de hand van..?
wat 'God' betreft..gisteren op 4-ho-met ( wellicht, wss, de onoriginele ) gedachte.
God was zat het alles te weten.. daarom creëerde hij met de big bang
waardoor er eindeloze mogelijkheden konden onstaan
zodat hij niet allles meerzou weten.
het heelal is God's trip.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan