Racisten wilden Obama vermoorden

iraqio zei:
deadlock zei:
iraqio zei:
jammer dat 't niet lukte. die gozer is de ondergang van de wereld. trust me.
Ben je naar Nederland gekomen om alleen een mening te ventileren zonder die te gaan beargumenteren?
what the fuck is jullie probleem... ik ben hier fucking geboren ik ben hier niet heen "gekomen" ik heb een meniung ja en daar kom ik voor uit heb je daar problemen mee hou je dat maar voor je want mij interesseert t dus echt geen fuck. je hebt blijkbaar toch je eigen mening en mijne boeit je voor geen meter :wave:

Slechte dag gehad? Of misschien een slecht leven?
Is nog altijd geen reden om je te gedragen als een kind die 9 jaar in de kelder van haar pa heeft geleefd.

Dus als jij ooit eens een boodschap wil overbrengen (bv. obama moet dood) dan ga jij ook zomaar eens een paar negertjes gaan onthoofden in een dichtbijgelegen school?
Denk je niet dat dat niet echt de boodschap zou overbrengen?

Hoor je al iemand zeggen; ik wil een boodschap over brengen om weed legaal te maken en daarvoor ga ik enkele chinezen vermoorden om de boodschap over te bregen... -.-

Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.

Svstoned zei:
Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.

Mocht je dit echt serieus menen, wat ik betwijfel, dan kun je de hele mensheid wel neer knallen. Ieder mens kan namelijk haten...daar hoef je geen racist voor te zijn...

3970 zei:
Svstoned zei:

Mocht je dit echt serieus menen, wat ik betwijfel, dan kun je de hele mensheid wel neer knallen. Ieder mens kan namelijk haten...daar hoef je geen racist voor te zijn...
Haha, ik vond het wel een coole uitspraak. I lol'd :lol:

ExceptionalInsight zei:
3970 zei:
Svstoned zei:

Haha, ik vond het wel een coole uitspraak. I lol'd :lol:

Ik word het echt beu van die bekrompen mannetjes die alles uit de context halen.

Ik had het over ras haat, dommerik -.-

Dat had je nu toch ook wel door hè or are you really serious?

Vraag me af of je dan liever McCain had gehad.

Obama moet zich ook nog steeds bewijzen trouwens.

Terug
Bovenaan