recept mescaline thee

Forrest

Experimenterende gebruiker
Goedemiddag,

Zo'n twee/ drie keer per jaar gebruik ik mescaline uit de San Pedro cactus.
Ik maak hier een thee van, zodat ik niet een gehele (of deel) cactus op hoef te eten. Er zijn nl. lekkerdere hapjes.
Behalve de aspecten als set/ setting/ potentie v/d cactus is er nog meer dan bij andere middelen een groot verschil in werking. Het werkt bij mij wel/ of niet.

Mijn vraag is:
Op welke manier kan ik een zo potent mogelijke thee maken van de cactus. Welke processen moet ik uitvoeren en hoe vaak?
Hoe maak je de meest potente cactus thee, zonder mescaline in het plantproduct te laten zitten?

Alvast bedankt voor de tips!

Goed weekend,

Forrest

jasper

Wijs gebruiker
Bereiding:
San Pedro kan vers of gedroogd gegeten worden of worden ingenomen op de verschillende manieren als beschreven voor de Peyote cactus. Stekjes van San Pedro die in Amerika verkocht worden zijn meestal ongeveer 1 meter lang en hebben een diameter van ongeveer 10 cm. Een stuk van 10-20 cm lang is meestal genoeg voor het gewenste effect. De naalden en het dunne laagje huid van de cactus moeten eerst verwijderd worden. De huid moet niet worden weggegooid. Het groene weefsel net onder de huid bevat de grootste hoeveelheid mescaline. Sommige mensen kauwen de huid, totdat alle sappen zijn opgenomen. Wanneer je dit niet wil doen, kan je de huid ook enkele uren koken in water, het resultaat is een potente thee. De houtige kern van de San Pedro kan niet worden gegeten. Wel kan het vlees van cactus als een maïskolf langs de kern worden afgegeten. De kern bevat weinig werkzame stoffen, maar kan gemalen en vervolgens gekookt worden. Het resultaat is een zeer lichte thee.

Forrest

Experimenterende gebruiker
Deze methode gebruik ik, maar waar kan ik verbetering in vinden. Is het bijvoorbeeld nuttig om na het koken de thee te bewaren. De cactus delen er uit te halen en deze wederom (apart te koken).
Dit eventueel nog een keer herhalen. Dan de drie aparte afkookels samenvoegen en in laten koken tot een superpotente thee?

raging_bull

Bewuste gebruiker
Is het dan niet een beter idee je mescaline te extracten uit je cactus? Ik denk dat pure of in elk geval bijna pure mescaline beter werkt dan als het ergens in verwerkt zit.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dat is dan ook meteen een heel stuk lastiger he :wink:
Helaas kan ik je niet helpen, maar ik ben benieuwd of iemand nog ideeën heeft!

Adreno

raging_bull

Bewuste gebruiker
Is mescaline extracten niet in verhouding met DMT extracten? meen ooit een half recept ergens gelezen te hebben..

Bovenaan