Ik ben niet seniel hoor, ik begrijp echt wel dat als je je er onderuit wil ouwehoeren je het beste een advocaat in kunt huren en die het voor je op kan laten lossen. Maar uiteindelijk is dat, als je erover nadenkt, gewoon heel krom. TS is toch de persoon die vercrackt achter dat stuur plaatsneemt en verantwoordelijk is voor het gevaar dat ze sticht? Waarom moet een ander persoon dat dan voor haar op gaan lossen? Ik ben van mening dat je de consequenties en het leed dat gepaard gaat met je acties dan maar moet incasseren, hoe moeilijk dat ook is. Je redeneert als iemand die totaal niet inziet dat er ook vanuit een ander perspectief geredeneerd kan worden en mensen daarom op andere conclusies uitkomen. Daarbij slaat het nergens op om het hier over 'naaiende politie' te hebben, want TS geeft gewoon duidelijk aan dat ze een misdrijf heeft gepleegd en dat ze nu naar een makkelijke manier zoekt om er onderuit te komen. Als je daadwerkelijk genaaid wordt is het natuurlijk een heel ander verhaal.