bier zei:Ik hoef toch niet zo oud te worden...
Dreuge zei:bier zei:Ik hoef toch niet zo oud te worden...
please, hou op met je standaard puber gepraat. ik heb het ook wel eens gezegd, maar het is bullshit.
Dreuge zei:ja en vroeg dood gaan gaat zonder ziekte wou je zeggen?
Dreuge zei:ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw
funky_skunk_junky zei:1 troost bier, tegenwoordig mag je al blij wezen als je tot je 60e gezond bent![]()
bier zei:Dreuge zei:ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw
Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...
bier zei:Dreuge zei:ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw
Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...

funky_skunk_junky zei:Jij wil toch vroeg dood?
funky_skunk_junky zei:Eigenlijk zou voor iemand als jou bier, een badtrip van paddo's/truffels perfect zijn.
Daar ga je het leven zo veel meer door waarderen![]()

funky_skunk_junky zei:Ach, verstand komt met de jaren zeggen ze dan..![]()
same here! Ik ben stukken beter gaan leven/gebruiken na de mijne.funky_skunk_junky zei:Ik in ieder geval wel.
Want je denkt écht dat je dood gaat/dood bent, en op dat moment voel je zo veel spijt voor elk moment dat je hebt gedacht niet meer te willen leven/ dat het leven niks waard is.
Op het moment dat je een badtrip hebt is het absoluut geen pretje, maar ik ben echt blij dat ik 'm heb gehad. Ik heb er ook zeer zeker geen spijt van.
Maar nog een keer hoeft niet.. :P
Mijn vriend is er overigens ook een stuk verstandiger van geworden, hij was eerst erg impulsief (dingen kopen, terwijl het geld er eigenlijk niet voor is) en erg snel boos, maar dat is nu ook stukken minder.
Mijn leven heeft het in ieder geval wel veranderd![]()
funky_skunk_junky zei:Bij mij was 1 portie Dragon's Dynamite (de nieuwe, die schijnen nog iets sterker te zijn volgens het doosje?) en buiten zijn al genoeg. Tering wat een drukte.. :P

Hey! Mag ik!?!Dreuge zei:grappig dat de 2 die zeggen beter te zijn gaan leven (volgens mij) elke dag blowen![]()
funky_skunk_junky zei:@bier
Vast niet. :P
Zorg er gewoon voor dat je geen para mensen bij je hebt, en dat je gewoon positief blijft.
Ik wou dat er iets bestond als een bad trip zonder dat je je zo slecht voelt..
Truffels zijn echt super tof![]()
Dreuge zei:jullie spammen mn topic wel lekker onder... als jullie nou stoppen met roken
Zodat niemand je kan redden van jezelf?bier zei:funky_skunk_junky zei:@bier
Vast niet. :P
Zorg er gewoon voor dat je geen para mensen bij je hebt, en dat je gewoon positief blijft.
Ik wou dat er iets bestond als een bad trip zonder dat je je zo slecht voelt..
Truffels zijn echt super tof![]()
Eerste keer sowieso met maar één persoon lijkt me.![]()
pascal828 zei:Zodat niemand je kan redden van jezelf?![]()
bier zei:Dreuge zei:bier zei:Ik hoef toch niet zo oud te worden...
please, hou op met je standaard puber gepraat. ik heb het ook wel eens gezegd, maar het is bullshit.
Wat standaard puber gepraat? Ik sterf liever eerder dan dat ik straks oud en ziek en op ben als een kasplantje in het bejaardentehuis, waar ze me moeten helpen met wassen en me kont afvegen als ik naar het toilet ben geweest...
Tegelijk met de toename van de levensverwachting verschuift het optreden van ernstige beperkingen naar steeds hogere leeftijden. Als gevolg hiervan neemt het aantal jaren in goede gezondheid toe, terwijl het aantal jaren in slechte gezondheid ongeveer constant blijft en dus verder naar achteren in het leven wordt verschoven.
Dreuge zei:ik denk dat je op je 85ste nog steeds niet dood wil.. mn opa is 87 en hij is echt bang om te sterven