Rookvrij bazentopic!!!

bier

Badass junkie
Dreuge zei:
bier zei:
Ik hoef toch niet zo oud te worden...

please, hou op met je standaard puber gepraat. ik heb het ook wel eens gezegd, maar het is bullshit.

Wat standaard puber gepraat? Ik sterf liever eerder dan dat ik straks oud en ziek en op ben als een kasplantje in het bejaardentehuis, waar ze me moeten helpen met wassen en me kont afvegen als ik naar het toilet ben geweest...

bier

Badass junkie
Dreuge zei:
ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw

Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...

Sadpanda

Bewuste gebruiker
bier zei:
Dreuge zei:
ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw

Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...

Lekker ben jij, je voegt nu al niks toe en dan maak je ook nog eens rotzooi als je dr vandoor gaat. :wave:

bier

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Eigenlijk zou voor iemand als jou bier, een badtrip van paddo's/truffels perfect zijn.
Daar ga je het leven zo veel meer door waarderen :wink:

Ja, misschien zie ik het leven op het moment wat somber in...

bier

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Ach, verstand komt met de jaren zeggen ze dan.. :wave:

Ach verstand. Ik zit momenteel gewoon niet zo lekker in m'n vel. Voordat ik 60 ben ofzo duurt nog lang zat, ik zie dan wel...

bier

Badass junkie
Maar vertel, ga je door een badtrip op truffels je leven echt veel meer waarderen? Bekijk je het leven dan voorgoed op een andere manier?

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Ik in ieder geval wel.
Want je denkt écht dat je dood gaat/dood bent, en op dat moment voel je zo veel spijt voor elk moment dat je hebt gedacht niet meer te willen leven/ dat het leven niks waard is.
Op het moment dat je een badtrip hebt is het absoluut geen pretje, maar ik ben echt blij dat ik 'm heb gehad. Ik heb er ook zeer zeker geen spijt van.
Maar nog een keer hoeft niet.. :P
Mijn vriend is er overigens ook een stuk verstandiger van geworden, hij was eerst erg impulsief (dingen kopen, terwijl het geld er eigenlijk niet voor is) en erg snel boos, maar dat is nu ook stukken minder.
Mijn leven heeft het in ieder geval wel veranderd :hearteyes:

pascal828

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Ik in ieder geval wel.
Want je denkt écht dat je dood gaat/dood bent, en op dat moment voel je zo veel spijt voor elk moment dat je hebt gedacht niet meer te willen leven/ dat het leven niks waard is.
Op het moment dat je een badtrip hebt is het absoluut geen pretje, maar ik ben echt blij dat ik 'm heb gehad. Ik heb er ook zeer zeker geen spijt van.
Maar nog een keer hoeft niet.. :P
Mijn vriend is er overigens ook een stuk verstandiger van geworden, hij was eerst erg impulsief (dingen kopen, terwijl het geld er eigenlijk niet voor is) en erg snel boos, maar dat is nu ook stukken minder.
Mijn leven heeft het in ieder geval wel veranderd :hearteyes:
same here! Ik ben stukken beter gaan leven/gebruiken na de mijne.

Al was er wel 500 mics voor nodig om het in mn botte hersens door te laten dringen.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Bij mij was 1 portie Dragon's Dynamite (de nieuwe, die schijnen nog iets sterker te zijn volgens het doosje?) en buiten zijn al genoeg. Tering wat een drukte.. :P

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
En beter gaan leven heeft voor mij niks met stoppen met drugs of te minderen te maken.
Ik waardeer het leven meer, ik ben een stuk eerlijker en opener geworden en ik hecht veel meer waarde aan alledaagse dingen.
Heb sinds mijn badtrip ook een ontzettende fascinatie voor de lucht en de wolken... wauw wat kan ik daar van genieten :hearteyes:

bier

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Bij mij was 1 portie Dragon's Dynamite (de nieuwe, die schijnen nog iets sterker te zijn volgens het doosje?) en buiten zijn al genoeg. Tering wat een drukte.. :P

Ik wil truffels binnenkort wel een keer proberen... Ik hoop niet dat ik de eerst kee al een bad trip krijg. :mrgreen:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
@bier
Vast niet. :P
Zorg er gewoon voor dat je geen para mensen bij je hebt, en dat je gewoon positief blijft.
Ik wou dat er iets bestond als een bad trip zonder dat je je zo slecht voelt.. :tearsofjoy:
Truffels zijn echt super tof :hearteyes:

bier

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
@bier
Zorg er gewoon voor dat je geen para mensen bij je hebt, en dat je gewoon positief blijft.
Ik wou dat er iets bestond als een bad trip zonder dat je je zo slecht voelt.. :tearsofjoy:

Eerste keer sowieso met maar één persoon lijkt me. :wink:

bier

Badass junkie
Dreuge zei:
jullie spammen mn topic wel lekker onder... als jullie nou stoppen met roken

Doe ik toch niet, ik rook niet veel, en ik heb geen behoefte aan meer, en ook geen behoefte om te stoppen, zeker op dit moment niet...

pascal828

Badass junkie
bier zei:
funky_skunk_junky zei:
@bier

Eerste keer sowieso met maar één persoon lijkt me. :wink:
Zodat niemand je kan redden van jezelf? :wink:

Chris Pontius

Badass junkie
bier zei:
Dreuge zei:
bier zei:
Ik hoef toch niet zo oud te worden...

please, hou op met je standaard puber gepraat. ik heb het ook wel eens gezegd, maar het is bullshit.

Wat standaard puber gepraat? Ik sterf liever eerder dan dat ik straks oud en ziek en op ben als een kasplantje in het bejaardentehuis, waar ze me moeten helpen met wassen en me kont afvegen als ik naar het toilet ben geweest...

Dát is standaard puber praat en het klopt ook nog eens van geen kant.

Compressie van morbiditeit:

Tegelijk met de toename van de levensverwachting verschuift het optreden van ernstige beperkingen naar steeds hogere leeftijden. Als gevolg hiervan neemt het aantal jaren in goede gezondheid toe, terwijl het aantal jaren in slechte gezondheid ongeveer constant blijft en dus verder naar achteren in het leven wordt verschoven.

En ja, in Nederland en andere landen van de EU is hier sprake van.

Elohtibbar

Badass junkie
Wat heb ik er een hekel aan als mensen dat zeggen. Alsof je op je 65e zegt "ooh, nu kan ik wel doodgaan, nu heb ik een fijn leven gehad, al was het wat kort". Nee, op je 65e heb je een heel leven opgebouwd dat je niet achter wil laten, terwijl je er op je 85e meer vrede mee kunt hebben omdat je alles eruit hebt gehaald wat erin zat, én een fatsoenlijke leeftijd hebt bereikt.

Dreuge

Badass junkie
ik denk dat je op je 85ste nog steeds niet dood wil.. mn opa is 87 en hij is echt bang om te sterven

Elohtibbar

Badass junkie
Dreuge zei:
ik denk dat je op je 85ste nog steeds niet dood wil.. mn opa is 87 en hij is echt bang om te sterven

Dat verschilt per persoon. Maar ik denk dat de meeste mensen op hun 85e wel meer 'klaar' zijn voor de dood (voor zover je daar ooit klaar voor bent) dan iemand die 65 is.

Bovenaan