Salvia kopen

GanjaLove

Newbie
Hee. Het lijkt me wel leuk om binnenkort met een vriend wat salvia te gaan proberen in zijn waterpijp :stoned: Alleerst ben k officieel natuurlyk minderjarig (16) en heb nog geen ervaring met tripmiddelen en harddrugs (dit laatste ben k owk niet van plan :grin: ).

Heb verder een tijdje erg veel over salvia gelezen. Alleen mijn vraag is nu, hoe kom ik eraan? :wave: Is het gewoon bij de smartshop tekoop? en zit er een minimale leeftijd aan? Of kan je het alleen via internet bestelle (wat niet werkt omdat ik nog thuiswoon). :wave:

:stoned:

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
ik ben er 35 euro aan kwijtgeraakt, ik heb dat te danken omdat ik een waterpijp kocht van 15 euro terwijl iedereen die niet die waterpijp bestelde hem gratis kreeg.

als je het probeert koop dan minstens 10x extract, en anders 15x.

en dit koop je gewoon in de smartshop minimum leeftijd is 12 ofzo

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
En als Salvia een harddrug is, wil je het dan nog doen? Ik vind iets dat zo gigantisch heftig kan zijn wel een harde drug namelijk.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Via internet bestellen kan toch best zolang je weet dat het verzonden wordt in een neutrale verpakking? Tenzij je ouders alles wat je ontvangt openen natuurlijk.

Anyway, ik sluit me aan bij ExceptionalInsight. De beleving op Salvia kan toch echt zeer intens zijn en moet niet onderschat worden onder het motto "het is legaal het zal dus wel weinig voorstellen".

Enkele van de trips op Salvia die ik heb gehad brachten een zekere staat van verwarring na de trip met zich mee. De trips op Salvia vallen onder de meest verwarrende trips die ik heb gehad.

Autsider

Belezen gebruiker
Ik zou Salvia zeker geen hard drug noemen, het is amper schadelijk noch verslavend, de meeste mensen schrikken zo van het sterke effect dat ze soms zelfs stoppen met drugs.

Salvia is denk ik ook een van de kortst durende drugs. Je zou klimmende blauwe winde kunnen overwegen, duurt paar uur en is stukken minder sterk, Salvia trips duren vaak seconden tot een paar minuten.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het is meer dan genoeg, ik heb heftigere trips gehad op 5× dan op 10×. Onderschat het niet, ook met 5× extract kun je volledig worden losgerukt van deze realiteit.

Veel plezier ermee, hopelijk kun je er van genieten. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ook dat inderdaad, daarom adviseer ik om eerst een klein hijsje te nemen, lees 0,05gram. En dan een uur later pas een hit van 0,15 tot 0,2 gr te nemen. Vaak moet je eerst wat van de stof binnen hebben voordat je echt wil gaan trippen van een goeie hijs.

GanjaLove

Newbie
tja, khad uitgebreid met die vent uit de smartshop zitte praten, en hij zij dat je gewn 1/6 deel kon doen :wink:

DUs nu weet k niet egt wat k het beste kan doen, want heb eigenlijk weinig zin om eerst een minihijsje te neme, ik denk dat k gewn 1/10 eerst doe, maar wel gewn grote hijs enso :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Tjah kun je doen, maar grote kans dat het niet werkt. Maar ik zou zeggen try it. Misschien heb je geluk, zelf heb ik gemerkt dat die tolerantie de ene keer dr wel is, de andere keer niet. Heel appart, maar weet ook niet waar het aan ligt.

timmaniac

Bewuste gebruiker
ook zorgen voor goede aansteker, het werkzame ingredient komt pas vrij bij zeer hoge temperatuur.

storm aanstekertje halen :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Jokkelshizzle zei:
van 5x voel je niks wat zij ik nou minstens 10x

Het is juist zeer verstandig om ligt te beginnen. Niet iedereen reageert er het zelfde op, de een is meer gevoelig dan de ander. Dus raad mensen niet steeds domme dingen aan. :openmouth:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Jokkelshizzle zei:
van 5x voel je niks wat zij ik nou minstens 10x

Dude, spam je nou echt telkens zo? Je roept vanuit het niets dat 5x niks voorstelt en dat 10x wel iets is. En dan verwacht je gelijk dat iemand dan maar geen 5x gaat halen? Grootheidswaanzin?
Besides, door anderen wordt er nog een fatsoenlijk verhaal getypt. Nee, dan kom jij, patsboem! 5x stelt niks voor, 10x moet je hebben..... Right

Aan de topicopener:
Veel succes en plezier :)
Laat de bevindingen maar weten

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
En als Salvia een harddrug is, wil je het dan nog doen? Ik vind iets dat zo gigantisch heftig kan zijn wel een harde drug namelijk.

+1

denk er nou niet te licht over

ruben545

Newbie
Hallo,
Ik ben 15 jaar en ik zal graag wel een keer salvia proberen. Maar mijn vraag was welke leeftijd moet je daarvoor zijn om het te halen in de smartshop? Of kan ik het gewoon online bestellen?

Dank

timmaniac

Bewuste gebruiker
ik heb het paar jaar terug makkelijk kunnen kopen als 15 jarige (2004/2005) bij de smartshop.
denk niet dat ze er een probleem van maken.

JJJ

Bewuste gebruiker
Waarom zou je dat willen, als eerste psychedelische ervaring en al helemaal, als 15-jarige? Als je 15 bent vind ik dat je beter gewoon nog even kunt wachten met psychedelica, je hebt nog alle tijd. Zeker als je salvia wil nemen alleen om lol mee te hebben. Het is door dat soort gebruik en de gevolgen er van dat salvia nog wel eens een keer verboden zal worden. Wil je een interessante of fijne ervaring, dan is salvia ook helemaal niet zo'n goede keuze, het geeft meestal vooral een verwarrende en niet zo positieve trip. Dan kun je beter eerst eens een lichte dosis paddo's proberen.

Chemical

Belezen gebruiker
JJJ zei:
Waarom zou je dat willen, als eerste psychedelische ervaring en al helemaal, als 15-jarige? Als je 15 bent vind ik dat je beter gewoon nog even kunt wachten met psychedelica, je hebt nog alle tijd. Zeker als je salvia wil nemen alleen om lol mee te hebben. Het is door dat soort gebruik en de gevolgen er van dat salvia nog wel eens een keer verboden zal worden. Wil je een interessante of fijne ervaring, dan is salvia ook helemaal niet zo'n goede keuze, het geeft meestal vooral een verwarrende en niet zo positieve trip. Dan kun je beter eerst eens een lichte dosis paddo's proberen.

Ik ben ook 15, vrij filosofisch aangelegd, en mijn drang naar spirituele ervaringen is onbeschrijflijk... Rationeel gezien kan ik misschien best wel een paar jaartjes wachten, maar hoe meer trip reports ik lees hoe groter de drang wordt.

afraidtech

Bewuste gebruiker
Ik zou inderdaad ook oppassen met salvia, het is inderdaad vrij heftig...
alhouwel ik weet niet hoe het is met 15x...

zelf gebruik ik om de zoveel tijd 30x maar dat is inprincipe voor mij al te...

cropp

Badass junkie
Exceptional Insight zei:

dat het hard is wil niet zeggen dat het harddrugs is, ik vind het machtig spul, maar ik wil er echt geen uur op een avond in zitten...

niet verslavingsgevoelig als je het mij vraagt, waardoor het buiten het vakje harddrugs valt...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
cropp zei:
Exceptional Insight zei:

dat het hard is wil niet zeggen dat het harddrugs is, ik vind het machtig spul, maar ik wil er echt geen uur op een avond in zitten...

niet verslavingsgevoelig als je het mij vraagt, waardoor het buiten het vakje harddrugs valt...

+1 Ook geeft het geen onomkeerbare schade aan de gezondheid waardoor het gewoon legaal is.
Geen harddrugs of softdrugs, gewoon legaal dus.

Bovenaan