San Pedro kweek

Gabber39

Experimenterende gebruiker
Hej

Ik heb al enige tijd interesse in de San Pedro cactus, ik zou deze dus graag op mijn vensterbank willen laten groeien, kweet alleen nog niet echt hoe ik hem moet laten groeien, en wat ik nou moet bestellen!

Is dit de Cactus die ik moet bestellen http://www.cactusplaza.com/trichocereus ... p-897.html , enzoja moet ik dan ook nog speciale cactusgrond erbij kopen, wat voor grote pot, en hoeveel water per week dag geven?

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik zou eentje van marktplaats.nl kopen en hij groeit gemakkenlijk met veel water in de zomer (lees 1 keer per week klein beetje water) en geen water in de rest van de seizoenen. ook werd mij verteld dat hij voor geen meter groeit zonder wat cactus voeding (vrij goedkoop dacht ik). maar eigenlijk hoef je er niks voor te doen

Gabber39

Experimenterende gebruiker
He

Waarom zou ik de Cactus op Marktplaats bestellen, is de kwaliteid van Cactusplaza niet goed?

Tevens als ik hem dan toch op marktplaats ga kopen welke raad je me dan aan, ze moeten trouwens wel verstuurd worden via de post, woon namelijk in een uithoek van Nederland ""ZEELAND''

Ik hoor het wel

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
ja ik heb hem ook met de post gekocht en het is gewoon super handig goedkoop en volgens mij koop je anders stukken zonder wortel enzo en ik heb hem gewoon via marktplaats met pot en al gekocht.

Bovenaan