Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

Don Draper

Badass junkie
Ik heb een andere manier gevonden om te stimmen met m'n onrust wat me in mijn hoofd rustig maakt maar nu zit ik op het punt dat ik shit ineens verwerk.

Ik merk door het stimmen dat het me lukt om zonder nicotinepleister door het leven te gaan. Gisteren ging dat echt goed. Had er echt vertrouwen in.

Maar nu merk ik dat ik op een rustige manier doormaak wat ik normaal in ernstige paniek en angst meemaak. Dat ik dood wil zijn.

Ik heb het nooit verteld waarom ik zo'n nicotine junk ben omdat ik het diep heb weggestopt dat ik zelf niet meer wist maar als ik stop met roken en geen nicotinevervangers neem dan raak ik zo erg in paniek dat ik dood wil gaan. En dat stopt wanneer ik weer rook. Roken is ook dodelijk zegt zo'n pakje dus dan rook ik er graag 40 van op een dag.

Maar nu ik niet volledig op tilt sla ga ik op een rustige manier, stimmend de hele dag door, er doorheen. En ik verwerk alle shit wat ik zelden heb kunnen verwerken in mijn leven. En het doet me pijn. Zo veel pijn. Maar dat bespaar ik jullie want dan wordt het een lultalk.

Ik hoef geen 113 waarschuwing en ben niet in levensgevaar. Maar ik vind het echt kut en heftig dat ik hier doorheen moet gaan.

Ik vind het helemaal klote dat blijven doorroken bij professionals een advies is die aan me wordt gegeven in plaats van me helpen om dit te fixen. Wat het voor mij alleen maar erger maakt. Zometeen slapen mijn ouders en dan ga ik maar echt een potje huilen. Terwijl Feyenoord nu speelt en zometeen een spel lanceert waar ik maanden naar uitkijk. En dan zal je zien dat wanneer 00:00 het spel is gelanceerd ik weer helemaal happy ben. En dan wanneer mijn gedachten weer leeg zijn ik weer shit verwerk en door deze gedachten moet gaan.

Tyfus GGZ. Uitbehandeld vinden ze me. Ik merk er geen tyfus van.

Dirkjan

DF-koning
Ik heb een andere manier gevonden om te stimmen met m'n onrust wat me in mijn hoofd rustig maakt maar nu zit ik op het punt dat ik shit ineens verwerk.

Ik merk door het stimmen dat het me lukt om zonder nicotinepleister door het leven te gaan. Gisteren ging dat echt goed. Had er echt vertrouwen in.

Maar nu merk ik dat ik op een rustige manier doormaak wat ik normaal in ernstige paniek en angst meemaak. Dat ik dood wil zijn.

Ik heb het nooit verteld waarom ik zo'n nicotine junk ben omdat ik het diep heb weggestopt dat ik zelf niet meer wist maar als ik stop met roken en geen nicotinevervangers neem dan raak ik zo erg in paniek dat ik dood wil gaan. En dat stopt wanneer ik weer rook. Roken is ook dodelijk zegt zo'n pakje dus dan rook ik er graag 40 van op een dag.

Maar nu ik niet volledig op tilt sla ga ik op een rustige manier, stimmend de hele dag door, er doorheen. En ik verwerk alle shit wat ik zelden heb kunnen verwerken in mijn leven. En het doet me pijn. Zo veel pijn. Maar dat bespaar ik jullie want dan wordt het een lultalk.

Ik hoef geen 113 waarschuwing en ben niet in levensgevaar. Maar ik vind het echt kut en heftig dat ik hier doorheen moet gaan.

Ik vind het helemaal klote dat blijven doorroken bij professionals een advies is die aan me wordt gegeven in plaats van me helpen om dit te fixen. Wat het voor mij alleen maar erger maakt. Zometeen slapen mijn ouders en dan ga ik maar echt een potje huilen. Terwijl Feyenoord nu speelt en zometeen een spel lanceert waar ik maanden naar uitkijk. En dan zal je zien dat wanneer 00:00 het spel is gelanceerd ik weer helemaal happy ben. En dan wanneer mijn gedachten weer leeg zijn ik weer shit verwerk en door deze gedachten moet gaan.

Tyfus GGZ. Uitbehandeld vinden ze me. Ik merk er geen tyfus van.
Maat ik schrik me de tyfus wou je appen?

Don Draper

Badass junkie
Ik moet jou niet gebruiken voor m'n problemen. Ben van m'n smartphone en aandacht verslaving af en ik moet hier doorheen gaan. Ik heb m'n problemen alleen maar weggestopt met letterlijk alles wat afleiding te bieden had en met drugs in de breedste zin van het woord maar ik moet deze shit gewoon eens een keer fixen.

Het gaat nu door m'n hoofd wat ik allemaal in mijn leven heb gedaan om dit gevoel niet te voelen. Maar ik moet het maar accepteren. Er is geen ander keus. De opties raken op of alternatieven zijn nog destructiever dan maar beetje dit voelen gedurende het leven. Voor nu is het te doen.

Dirkjan

DF-koning
Ik moet jou niet gebruiken voor m'n problemen. Ben van m'n smartphone en aandacht verslaving af en ik moet hier doorheen gaan. Ik heb m'n problemen alleen maar weggestopt met letterlijk alles wat afleiding te bieden had en met drugs in de breedste zin van het woord maar ik moet deze shit gewoon eens een keer fixen.

Het gaat nu door m'n hoofd wat ik allemaal in mijn leven heb gedaan om dit gevoel niet te voelen. Maar ik moet het maar accepteren. Er is geen ander keus. De opties raken op of alternatieven zijn nog destructiever dan maar beetje dit voelen gedurende het leven. Voor nu is het te doen.
Ik schrik hier echt van maar als je denkt dat dit het beste is voor je dan vertrouw ik je
Je gaat hier wel doorheen komen
Als ik iets kan doen laat het me weten en geef niet op maat
Sorry als ik soms verkeerde dingen zei ik bedoelde het niet slecht
Hoop dat je je erdoorheen slaat je bent een prima gozer

Don Draper

Badass junkie
En inderdaad m'n spel kwam 00:00 uit en nu wil ik energy's drinken en genieten van het spel en voel ik me een blij kind. 😂

Och wat een gekke brein heb ik.

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Vandaag de hele dag flinke craving naar 6-APB gehad, de afgelopen dagen vooral in de positieve zin een lekkere afterglow gehad met vooral zin in dansen en (harde) muziek maar vandaag was het vooral een vervelende craving. Extreem veel zin om dat gevoel van afgelopen zaterdag terug te voelen. Gelukkig is het ondertussen alweer wat minder maar vond het mentaal lastig vandaag.

Dirkjan

DF-koning
Mijn frustraties op dit moment:

arpeggios (gebroken akkoorden)
Toonladders
Coda’s die eigenlijk net iets te moeilijk vind maar ik wil gewoon meteen de mooiste stukken leren.

Don Draper

Badass junkie
Last van brain fog.

Ugh. Dat ik door deze afkick nog een keer doorheen moet! 😡

En ik heb huishoudboekje aangepast dat ik net genoeg geld heb voor NRT en niet m'n kettingroken. Hoop dat het helpt.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ik wil godverdomme me eigenlijk helemaal kapot snuiven aan de dexamfetamine en alles overhoop gooien.

Maar dan verlaat me vriendin me, dus nu een sigaret :thumbsup1:

Don Draper

Badass junkie
Ik wil niet roken maar moet wel door deze afkick heen gaan.

M'n hoofd doet echt rare dingen, m'n lichaam is ziek en mijn zelfbeeld is heel laag.

Godzijdank is er nu CS:GO eSports dat me vermaakt.

Ik weet gewoon dat ik over anderhalf maand high on life ben als ik doorzet. Dit is maar tijdelijk. Ik moet hier echt doorheen!

Don Draper

Badass junkie
Laatste weken als ik me enigszins kut voelde nam ik een lorazepam.

Maar ik ben het weer zat me te verdoven. Ik heb ook geen goeie reden om kut te voelen behalve overprikkeld zijn.

Ik laat het er zijn.

Cardboard

Bewuste gebruiker
Ik trek de trek niet meer. Heb na een kleine 2 maanden de handdoek in de ring gegooid, voor tijdelijk (is het voornemen, zal mensen hier niet onbekend klinken). Zo veel heftige omstandigheden dat ik het heb heb laten vieren. Drank en Kratom voornamelijk, die laatste is er eigenlijk sinds alcohol abstinentie ingeslopen.
Heb onlangs nog met een vriend gesproken die ook worstelt en heb ons gezamenlijke goede voornemen nu al verbroken. :facepalmman1:

Le Duc

Belezen gebruiker
Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
Goed gedaan...!

Hoe heb je jezelf uiteindelijk weten af te leiden?

LucidLucy

Herstelgoeroe
Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
Lekker bezig!

Heerlijk is dat hè! Precies op dat moment dat je wilt gaan slapen en dat dit dan zo sterk op kan komen. Alsof er ruimte in je hoofd ontstaat omdat je tot rust komt en dat dan inneens dat stemmetje denkt; hè die ruimte kan ik mooi gebruiken!

Ook erg vaak last van en hiermee kan ik nog steeds lastig omgaan.
Focus op de ademhaling en niet aan de gedachten vasthouden lijkt voor mij nog steeds het beste te werken. Maar is vaak wel verrekte lastig.

PsyTekz

DF-koning
Tripreporter
Lekker bezig!

Heerlijk is dat hè! Precies op dat moment dat je wilt gaan slapen en dat dit dan zo sterk op kan komen. Alsof er ruimte in je hoofd ontstaat omdat je tot rust komt en dat dan inneens dat stemmetje denkt; hè die ruimte kan ik mooi gebruiken!

Ook erg vaak last van en hiermee kan ik nog steeds lastig omgaan.
Focus op de ademhaling en niet aan de gedachten vasthouden lijkt voor mij nog steeds het beste te werken. Maar is vaak wel verrekte lastig.

Ja het zou op elk moment van de dag kunnen maar toch steeds weer als de rust en stilte in de avond valt. Gebruik vroeger was ook steeds op de momenten dat er tijd voor rust en "verveling" was. Tijdens de avond en nacht.

Er mee omgaan gaat al een pak beter dan vroeger maar het blijft idd soms een lastige.

Don Draper

Badass junkie
Last van mannengriep van het stoppen met roken.

Gisteren was het echt heel erg. Nu alleen maar mist in mijn hoofd.

Tot dit jaar was dit het moment dat ik zwak werd en terugging naar het roken. Maar begin dit jaar ontdekt dat met doorzetten en geduld (afkicken mag maanden en jaren duren) ik er boven op kom en het resultaat vergelijkbaar is als van een depressie afkomen. Nu komt het erop aan!

Don Draper

Badass junkie
Ben nu ook kneiter euforisch ervan geworden. Echt lekker gevoel maar vind het ook eng. Wil er gekke dingen van doen.

Don Draper

Badass junkie
M'n energiecompensatie (mijn gedeelte) is gestort op mijn rekening. Wou het uitgeven aan Black Friday of mezelf eindelijk weer verwennen op thuisbezorgd maar nu wil ik het eigenlijk aan THC wiet weer uitgeven.

Don Draper

Badass junkie
Of je houdt het voor....eh ...de energie rekening als die komt?
Is maar een suggestie hé 😅
Dit staat haaks op dat ik deze zomer heb gepost maar blijkbaar heeft de hoofdbewoner het niet nodig waardoor het verdeeld is over de familie. Dus voor mij is het extra geld lol.

Maar de cravings is opgelost. :) Had hele rare mood swings vanochtend waardoor ik lorazepam maakte maar het erger maakte. Nu mijn nicotine dosis van mijn pleisters verhoogd naar het hoogste en gaat weer prima met me. :)

CuriousExplorer

DF-koning
Dit staat haaks op dat ik deze zomer heb gepost maar blijkbaar heeft de hoofdbewoner het niet nodig waardoor het verdeeld is over de familie. Dus voor mij is het extra geld lol.

Maar de cravings is opgelost. :) Had hele rare mood swings vanochtend waardoor ik lorazepam maakte maar het erger maakte. Nu mijn nicotine dosis van mijn pleisters verhoogd naar het hoogste en gaat weer prima met me. :)
Oooh je krijgt het gewoon?
Heerlijk!

(Had je bericht deze zomer niet gelezen door afwezigheid)

Blij dat het weer prima gaat!

Don Draper

Badass junkie
Zieke cravings. Wil van alles gebruiken.

Normaal ga ik dan kettingroken maar ik rook niet meer.

3 mg lorazepam opgezet en heavy metal muziek aan nu.

Bovenaan