Show me your rocks .....

zaagmans

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ok beste slikkers,

Ik wil de mdma toch weer een kans geven, het was vroeger voor mij een zeer fijne drugs.
Helaas is de kwaliteit de laatste jaren beneden bagger peil.

Dus op zoek naar iets zuivers voor de privevoorraad ..... daar gaan we dan.

Witte MDMA cristallen

Bruine MDMA cristallen

Mitsubishi's

Alles gaat morgen naar het testcentrum kost me dus weer iets van 50 euro ..... maar goed ik moet het gewoon 100% zeker weten.

Dan zou ik over 2 weken aan de mdma kunnen, ik dacht er een poedertje van te maken en een capsule te vullen met 180 mg.

:rolleyes:

:hearteyes:

Dat wordt klappetanden

Stonie

Kost me weer 50 euro. Hoe kom je daar toch bij? Het kost weinig of niets, maar wie gaat nou 50 euro betalen om pillen te testen?

Jeller

Badass junkie
zommes zei:
Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.

Everio zei:
naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)

Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.

Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.
ok cola is idd niet zo goed maar je moet echt niet zo overdrijven hoor :rolleyes:

je kan zelfs een beetje alcohol hebben bij mdma en dat droogt ook uit, maar zolang je dat beperkt ga je nie uitdrogen.. het is nog altidj beter om bier of cola te drinken ipv niets hoor :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zaagmans zei:
Kost me weer 50 euro. Hoe kom je daar toch bij? Het kost weinig of niets, maar wie gaat nou 50 euro betalen om pillen te testen?

JE moet leren lezen en beter leren quoten Zaagmans verdiep je eerst in iets voordat je gaat blaten als een schaap met een rotje in zijn reet.

Dank u

Stonie

zaagmans

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
zaagmans zei:

JE moet leren lezen en beter leren quotemn Zaagmans verdiep je eerst in iets voordat je gaat blaten als een schaap met een rotje in zijn reet.

Dank u

Stonie

Nu klap ik echt helemaal dicht. De hele wereld zat ech te wachten op jouw opmerking. Hou toch lekker je bek met je paternalistish gelul. Daarnaast: geweldig die foto's die je van iemand anders gejat hebt. Je valt dus al helemaal door de mand. Ik denk dat ik een poll begin met de keuze: wel laten zien waar je je foto's van gejat hebt/Niet laten zien waar je je foto's van gejat hebt.

MetaalKonijn

Badass junkie
zaagmans zei:
lysergine25 zei:
zaagmans zei:

JE moet leren lezen en beter leren quotemn Zaagmans verdiep je eerst in iets voordat je gaat blaten als een schaap met een rotje in zijn reet.

Dank u

Stonie
De hele wereld zat ech te wachten op jouw opmerking.

lol. :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Sommige gebruikers blaten alleen maar ....

Wat veel belangrijker is ! De brokken MDMA liggen in de vriezer, ik ben erg content. :grin: Het volgende festival wordt 5 dagen nonstop compleet tripping.
Helaas niet dezelfde bruine cristal van 77% maar een andere bruine cristal van 85% blaat blaat blaat .... dat moet natuurlijk eerst allemaal uitgezocht worden door een instantie die daar kaas van gegeten heeft.

150 mg ga ik nemen en ik zorg voor een lege maag ...
Ik twijfel of ik naar een GOA feest zou moeten gaan of thuis moet gaan spacen.

Als het tegen valt heb ik een reserve capsule van 150 mg , wanneer die niet kickt dan zet ik de 40 mg 2-CB in.

J0rrit

Badass junkie
Ik heb een vraag. . . .

Ik heb dus kristallen gehaald bij een dealer voor de 1e keer, maar ik weet niet zeker of het wel kristallen zijn. Het is 10 gram en tis best een aardig klompje. Maar de vorige keer had ik echt bruinige kristallen ( bij andere dealer ), en deze waren ook best groot ofzo, een soort bruine suiker leek t wel, het was dus geen poeder maar allemaal kleine harde stukjes, als je t crushte werd het een bruin/wit achtige poeder.

Nu heb ik dus gewoon een heel wit poeder, niks harde brokken, maar het lijkt gwn precies op sos. Als je in het licht kijkt, zie je als je goed kijkt af en toe zon bruin klein stukje harde brok erin ( zoals mijn vorige kristallen helemaal waren ).

Betekent dit dat alleen die harde brokjes mdma is, en de rest versnijmiddel? Dat kan ik haast niet geloven maar ik weet niet wat ik ervan moet denken, het ruikt niet echt naar anijs, wel beetje zon geur, mijn vorige kristallen roken sterk naar anijs, ik weet niet of geldt : hoe sterker de geur hoe beter?

Het smaakt wel echt chemisch en bitter, net zoals mijn vorige kristallen. Kan het witte poeder ook gwn mdma zijn ( bijvoorbeeld helemaal gecrusht ), of is het gewoon flink vies versneden? En moet ik dan in het licht overal glinsterende deeltjes zien?

Ellesdee

Badass junkie
DarkScope zei:
Ik heb een vraag. . . .

Ik heb dus kristallen gehaald bij een dealer voor de 1e keer, maar ik weet niet zeker of het wel kristallen zijn. Het is 10 gram en tis best een aardig klompje. Maar de vorige keer had ik echt bruinige kristallen ( bij andere dealer ), en deze waren ook best groot ofzo, een soort bruine suiker leek t wel, het was dus geen poeder maar allemaal kleine harde stukjes, als je t crushte werd het een bruin/wit achtige poeder.

Nu heb ik dus gewoon een heel wit poeder, niks harde brokken, maar het lijkt gwn precies op sos. Als je in het licht kijkt, zie je als je goed kijkt af en toe zon bruin klein stukje harde brok erin ( zoals mijn vorige kristallen helemaal waren ).

Betekent dit dat alleen die harde brokjes mdma is, en de rest versnijmiddel? Dat kan ik haast niet geloven maar ik weet niet wat ik ervan moet denken, het ruikt niet echt naar anijs, wel beetje zon geur, mijn vorige kristallen roken sterk naar anijs, ik weet niet of geldt : hoe sterker de geur hoe beter?

Het smaakt wel echt chemisch en bitter, net zoals mijn vorige kristallen. Kan het witte poeder ook gwn mdma zijn ( bijvoorbeeld helemaal gecrusht ), of is het gewoon flink vies versneden? En moet ik dan in het licht overal glinsterende deeltjes zien?

tis wasmiddel

J0rrit

Badass junkie
Ellesdee zei:
kom op
je 'kent' (leest) me langer dan vandaag

nee eig niet, maar goed, ik was dr zelf wel echt over aan het twijfelen of het geen troep was, of een of ander geneesmiddell, want ik kan me niet voorstellen dat mdma - kristallen uit kunnen zien als een heus poeder, net als sos of speed.

J0rrit

Badass junkie
Ellesdee zei:
lieve schat
voor de laatste keer
je weet alleen wat t is als je t laat testen

dat is logisch natuurlijk. Maar ik wil het eig nu weten.

Dus mijn vraag luidt is er ieman die al eens kristallen heeft gehad die helemaal op sos leken ofzo, met bruinige deeltjes erin en wel een geur ma niet sterk,?

Ellesdee

Badass junkie
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
lieve schat
voor de laatste keer
je weet alleen wat t is als je t laat testen

dat is logisch natuurlijk. Maar ik wil het eig nu weten.

Dus mijn vraag luidt is er ieman die al eens kristallen heeft gehad die helemaal op sos leken ofzo, met bruinige deeltjes erin en wel een geur ma niet sterk,?
:rolleyes:
wasmiddel versnede met sos

J0rrit

Badass junkie
lysergine, behoren kristallen altijd een anijs-achtige geur te hebben, mijne hebben wel een geur maar ik weet niet precies wat, want het is maar heel klein beetje, en kan het ook gewoon heel wit poeder zijn?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Das wel typerend de cristallen die ik heb gekocht ruiken inderdaad zoetig ik heb meerdere malen goed moeten ruiken en kwam tot de conclusie dat het naar coconut oil ruikt.

Vaag he ....

Groet

Stonie

Funky Monkey

Badass junkie
Als je je dealer niet vertrouwt zou ik het toch gewoon laten testen, leuk voorbeeltje. Er zijn meerdere drugs die kristalformen hebben... Zo kan je DMT, methamfetamine en MDMA in kristalvorm krijgen bijvoorbeeld :beer:

alberthoffman

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Als je je dealer niet vertrouwt zou ik het toch gewoon laten testen, leuk voorbeeltje. Er zijn meerdere drugs die kristalformen hebben... Zo kan je DMT, methamfetamine en MDMA in kristalvorm krijgen bijvoorbeeld :beer:
DMT dus ook.. ik heb het alleen in bruin poeder gezien.. heeft het dan ook een sterkere dosis ofzo?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??

MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie

alberthoffman

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:

MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Toch ?

Zo ver ik weet komt MDMA uti de reactor in 1 grote steen/brokken
Dit wordt verpoederd tot een fijne poeder die dan weer gemixt wordt met bindmiddel en kleurstof en een coating rond de pil als hij gedrukt wordt .
correct me if im wrong :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik stem mee ....

1 brok steen ...

ALTIJD

en met de pep ? komt daar dan pap uit ?

Iemand met een pephabbit ?

Funky Monkey

Badass junkie
pep komt er inderdaad uit als pap :mrgreen: Ze hebben en keer het hele syntheze proces laten zien op Nederland 3 (bij een anti meth aflevering iets :P)

zaagmans

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:

Toch ?

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin

vogel

Bewuste gebruiker
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen

alberthoffman

Belezen gebruiker
laat hem gratis testen bij een testcentrum bij je in de buurt :wink: dan weet je precies wat wat is...
ik ken ze iig niet en nog nooit van gehoord...

MetaalKonijn

Badass junkie
vogel zei:
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen

Ik heb 4 weken terug 2 van die dingen tegelijk naar binnen gemieterd, ben nog nooit zo scheef geweest, dus mijn ervaring; positief.

Maar dat is uiteraerd geen garantie dat 't dezelfden zijn, maar de omschrijving voldoet bijna 100%.

J0rrit

Badass junkie
zaagmans zei:
lysergine25 zei:

Toch ?

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin

Uhm oke, wat is MDP2P dan als ik vragen mag? Mijn kristallen zijn een wiet poeder, glimende kristallen erin lijkt een beetje op sneeuw kristallen van iets verder af, en dan af en toe een klein bruin brokje erin ( de kristallen die ik hiervoor had waren helemaal van die zelfde bruine brokjes ), dat betekent dus dat er opzich weinig fout is gegaan met de synthese aangezien er maar weinig MDP2P is overgebleven?

Groet.

zaagmans

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
zaagmans zei:
lysergine25 zei:

Toch ?

Uhm oke, wat is MDP2P dan als ik vragen mag? Mijn kristallen zijn een wiet poeder, glimende kristallen erin lijkt een beetje op sneeuw kristallen van iets verder af, en dan af en toe een klein bruin brokje erin ( de kristallen die ik hiervoor had waren helemaal van die zelfde bruine brokjes ), dat betekent dus dat er opzich weinig fout is gegaan met de synthese aangezien er maar weinig MDP2P is overgebleven?

Groet.

Je hebt gelijk. Je kunt overigens niet echt spreken van "misgaan" bij de synthese door de illegale produktie. Ze hebben vaak niet eens de equipment om het perfect te doen.

Ik schreef in een ander topic al:

MDP2P is een voorsynthesis van MDMA. De bruin kleur wijst op de aanwezigheid van 3,4 methyleendioxy-fenyl-2propanon ook wel bekend als MDP2P wat een voorsynthesis is van MDMA of MDA. Als de de tempratuur tijdens het destileren stijgt vormt zich mdp2p met de MDMA. Het kookpunt van MDP2P ligt iets hoger. MDMA is een bijna witte olie, MDP2P is goudkleurig (bruin). Als er MDP2P achterblijft heb je dus de wat bruine kleur in je kristallen.

Als jij dus witte kristallen hebt zit je goed.

Bovenaan