Show me your rocks .....

zaagmans

Bewuste gebruiker
vogel zei:
zaagmans zei:
DarkScope zei:
zaagmans zei:
[quote="

Als jij dus witte kristallen hebt zit je goed.

wauzzie zeg die info wist ik niet
maar is dat spul wat dus bruine kleur heeft die MDP2P
is dat slecht voor je voel je daar nog wat van
?????????????????????

Nee hoor, slecht niet en je voelt er ook niets van. Je kunt de MDP2P met aceton eruit wassen, maar ik zou zoiets zelf nooit doen. Ik heb zelf trouwens altijd ook bruine kristallen en die doen het ook goed.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
To night i will take the MDMA cristals, they will bring me home ...

The MDMA used to cure me from my closed soul, it opened up my mind and made me call my mum, to tell her i love her so deeply.

Bring that shit on ....

That is the true sence of the MDMA cristals...

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
In the test bench !!

78% MDMA candijsuiker ...... ze zijn al getest maar toch even 100 mg afgeschraapt en Maandag even laten testen.

U never know !!

Hard rocks from heaven or canonballs from hell.

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou het is een klein batterijtje ... geen 230 Ah accu van 30 kilo.

Nee joh dit klompje ligt nog ver binnen de EIGEN gebruik hoeveelheid.

Valt echt mee, ik schat hem op 10 gram.

:wink:

:mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:
nou het is een klein batterijtje ... geen 230 Ah accu van 30 kilo.

Nee joh dit klompje ligt nog ver binnen de EIGEN gebruik hoeveelheid.

Valt echt mee, ik schat hem op 10 gram.

:wink:

:mrgreen:

haha grote knipoog zeker :wave:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Re: In the test bench !!

lysergine25 zei:
78% MDMA candijsuiker ...... ze zijn al getest maar toch even 100 mg afgeschraapt en Maandag even laten testen.

U never know !!

Hier gaat mijn hart echt harder van kloppen... damn :hearteyes:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Heeft hij echt een paarse schijn of is dat enkel op de foto?

En van waar komt die paarse kleur dan (kenners?)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dat is de belichting, die is niet goed en er lagen rode kussen om heen.

Volgens mij zit er niets paars hoor ...

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ah ok

Ik heb ooit eens kristallen met een lila-achtige schijn in gehad.. Is iemand anders hier al eens paarse kristallen tegengekomen?

Delirium

Badass junkie
Re: In the test bench !!

lysergine25 zei:

U never know !!

Pluggen die shit, dat hele brok! :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
vogel zei:
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen

Aah, vogel ik dacht dat jij geen chemische dingen tot je nam? Of maak je hiervoor een uitzondering?

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Nee lysergine25 zeg dat nou niet jongen!!! Dat blokje van jou is toch 10gram??? :grin: dan zit ik op de 0.5 ofzo :P (en dan haal ik 't nog niet eens)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Lektroluv zei:
Nee lysergine25 zeg dat nou niet jongen!!! Dat blokje van jou is toch 10gram??? :grin: dan zit ik op de 0.5 ofzo :P (en dan haal ik 't nog niet eens)

@ Eletroluv,

Misschien was het wel een reuze stuiver die je ernaast ligt ......

Maar goed je moet het gewoon bij je buurvrouw in de vriezer leggen dan is er ook niets aan de hand.

Eckster C

Bewuste gebruiker
vogel zei:
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen

zijn IDD knallers als ze al niet nagemaakt zijn :rolleyes: gooooooooo bolle onderkant

lysergine25 zei:
Lektroluv zei:

@ Eletroluv,

Misschien was het wel een reuze stuiver die je ernaast ligt ......

Maar goed je moet het gewoon bij je buurvrouw in de vriezer leggen dan is er ook niets aan de hand.

.. en dan aanbellen en vragen of je wat MAG hebben :wave:
(its LECTROLUV, forget the E, one of the best electro dj´s from belgium, love them GREEN :mrgreen: )

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb wat van deze gekocht en dat wordt nu getest.

Ik wou eigenlijk iets wat er zo uit zou zien, omdat het gewoon een harde geile cristal is.

Poeder versus harde cristal ..... cosmetisch gezien is het poeder een drama.

De test moet het bewijzen 80% + of niet ?

Stonie

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik geloofde het niet anders had ik ze wel gekocht.
Maar het zijn ''de legendarische'' pillen ik dacht dat er wel iets meer in ging zitten.

troebadoer

Bewuste gebruiker
huh stonie, op je laatste pic onderscheidt je MDMA kristallen van poeder, maar ik dacht altijd dat wat jij poeder noemt gewoon kristallen zijn... het is niet 1 groot kristalblok oke,, maar het zijn toch gewoon kleine kristalletjes? poeder is volgens mij echt heel fijn wit spul zoals coke bijvoorbeeld,,

of heb ik het altijd mis gehad? :hearteyes:

troebadoer

Bewuste gebruiker
huh stonie, op je laatste pic onderscheidt je MDMA kristallen van poeder, maar ik dacht altijd dat wat jij poeder noemt gewoon kristallen zijn... het is niet 1 groot kristalblok oke,, maar het zijn toch gewoon kleine kristalletjes? poeder is volgens mij echt heel fijn wit spul zoals coke bijvoorbeeld,,

of heb ik het altijd mis gehad? :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tsja het hoort gewoon een klont keiharde cristal te zijn, maar als iemand dan met een zakje kleine korreljtes komt dan mag jij zelf invullen wat wat is.

Het is MDMA ..... das zeker.

Als je de brosse klont aanraakt werdt ie kleine korretljes, inderdaad jem oet wel even doormalen wil je het poeder noemen.

Stonie

Provenzano

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
tsja het hoort gewoon een klont keiharde cristal te zijn, maar als iemand dan met een zakje kleine korreljtes komt dan mag jij zelf invullen wat wat is.

Als je de brosse klont aanraakt werdt ie kleine korretljes, inderdaad jem oet wel even doormalen wil je het poeder noemen.

Stonie

Stonie, toch maar eens een poging om te kijken of MDMA nu wel effect bij je heeft? Dacht dat je ermee gestopt was. Of heb je het voor iemand anders geregeld? :wink:

troebadoer

Bewuste gebruiker
jaa klopt stonie... ik heb het wel eens gehaald bij iemand.. en die vent had dus een grote dikke brok waar hij dan voor de klanten iets afschraapte tot het een grammetje was.. dus het komt van 1 grote kristalblok af maar het zijn kleine kristalletjes.. en als je dat nog verder doormaalt noem je het poeder. het is mij duidelijk :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok de uitslag is definitief binnen.

84% zuiver spatzuivere MDMA cristallen !!! Maximaal haalbaar

Mijn god alweer een uberproduct ,... laten we bidden tot Shiva godin van de dope.

Stonie Bonie Mahonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Goeie moggel allemaal,

lysergine25 zei:

Stonie

Nieuwe tijden betekenen nieuwe kansen.

Uitslag duurt wederom 2 geduldige weken.

Bovenaan