Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

Complicity

Belezen gebruiker
Inmiddels alweer bijna anderhalf jaar vrijgezel en niet op zoek, bevalt me bijzonder goed eigenlijk :grin:. Maar het is natuurlijk moeilijk te voorspellen hoe het loopt als je iemand tegen komt natuurlijk.

Flameon

Badass junkie
MiNiMaLiSDope zei:
single.. ze maakte het net uit na anderhalfjaar samen zijn :( :( :(
Shit voor je, veel sterkte!
Hoe gaat het inmiddels met je?

belg_limburger zei:
Getrouwd sinds november 2007!
Alleen weet ze nog altijd niets van gebruik!
wel van verleden!
De geheimen van het huwelijk :wink:

OT: Sinds een jaartje is mijn relatie van dik 2 jaar helaas stuk gegaan. De laatste maanden van 2007, en de eerste maanden van dit jaar wat gelopen met een meisje maar helaas is dit uiteindelijk op niks uitgedraaid. Dus still single, niet op zoek want zoeken doe ik niet. Het komt zoals het komt, en het komt wel goed :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelicwarrior zei:
Ik heb al een anderhalf jaar een relatie met mijn vriend Jeffrey :hearteyes:
We wonen samen en we zijn hartstikke gelukkig!
Alleen we zouden wel wat meer vrienden willen hoor..
Mensen hebben altijd vooroordelen als ze weten dat er 2 mannen samen wonen en ook heel vaak feesten hebben :cry:

Mja zo'n bullshit is dat.. Het gaat er toch om dat je gelukkig bent? En of dat nou met een man of een vrouw is, zou niet uit moeten maken.

Ik ben nog steeds single en t begint nu wel een beetje te kriebelen, mis het wel een relatie. Maar dat komt vanzelf wel weer :)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Psychedelicwarrior zei:
Ik heb al een anderhalf jaar een relatie met mijn vriend Jeffrey :hearteyes:
We wonen samen en we zijn hartstikke gelukkig!
Alleen we zouden wel wat meer vrienden willen hoor..
Mensen hebben altijd vooroordelen als ze weten dat er 2 mannen samen wonen en ook heel vaak feesten hebben :cry:

Jammer dat je in zoon conservatief mulieu zit. In mijn kennissen kring is homoseksualiteit al vrij aanvaard hoor. Mn zuster is lesbisch en heeft sinds 3 jaar een vaste relatie. Nooit scheef bekekend door haar vrienden.
Veel succes nog!

Suntablet

Bewuste gebruiker
Vanadesse zei:
Sinds het weekend weer vrijgezel. Nu probeer ik Ivo te verleiden :grin:

gek eh, de één wordt verliefd, bij de ander eindigt het juist
precies of alles in balans is :sunglasses:

je hebt het er niet moeilijk mee?

Drientje

DF-koning
Ik weet het eigenlijk niet... Volgens mij vrijgezel maar denk dat als ik met en ander scharrel hij het niet echt tof zal vinden

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Weer vrijgezel na 6 maanden eigen keus heb het zelf uitgemaakt. Het was echt een heel erg leuke meid maar Onze ideeen over het leven botsten te erg. Vaak kleine ruzies om niks. Jaloezie van haar kant en dat soort shit.
We hebben supervette tijden samen beleefd.

Het was uitgeweest maar na 2 dagen besloten we om toch weer bij elkaar te komen, zo van ja ik wil nog 1 laatste keer praten en je weet wel hoe dat dan gaat teveel emoties je zoekt troost bij elkaar begint weer te zoenen hebt weer sex en zegt dan oke laten we het maar proberen.
Dus besloten we we gaan er toch mee door.
Dit was op een vrijdag(dat we weer bij elkaar kwamen) zaterdag hadden we allebei besloten iets anders te gaan doen aangezien we uit elkaar waren. we waren dus weer bij elkaar maar de afspraken die we hadden ingepland bleven staan.
Dit hield voor haar in een avond spacen met haar beste maat en nog wat vrienden van die gozer.
En voor mij hield dat in spacen met een meid die ik via haar heb leren kennen en haar vriend haar zus, en een maat van me in eindhoven.

Oke allemaal leuk en aardig ze deed er eens minder moeilijk over normaal deed ze altijd jaloers als ik en die meid gesmst hadden ofzo. Ze had ook gezegd ik ga er niet meer over zeuren je doet maar dus ik denk oke lekker ik ga flink spacen.
Vet goeie spaceavond gehad daar was een supernacht, dus toen ik weg ging en ik zat in de trein had ik ff gesmst zo van bedankt dikke knuffel voor jou en je zus en groeten aan je vriend.

En ik kom dus weer terug in Limburg spreek af met men meisje alles leuk en aardig tot we de volgende morgen opstaan en ze weer jaloers als een motherfucker begint te doen.
Maar ik als jongen mag niet jaloers zijn en ben het ook niet ik moet maar ook erop vertrouwen dat er niks gebeurd terwijl ze daar zit te spacen met 7 gasten . En ik vertrouw haar ook hierin dus maak er geen zeik om.
Dit was dus weer de zoveelste jaloerse actie die eigenlijk weer een druppel erbij deed. Toen we ook de dag erna nog een ruzietje kregen om niks mevrouw wilde liever binnen tv kijken herhalingen en stomme filmpjes kijken dan lekker buiten in de zon zitten. Terwijl ik al zoveel had gedaan voor haar en maar haar zin gedaan wist ik genoeg.

Ik had geen zin meer in gestress en gezeik, we pastten gewoon totaal niet bij elkaar eigenlijk. En ik moet maar moeite doen terwijl als er van haar kant ingeschikt moest worden er gestress van kwam . Dit werktte gewoon niet meer.

Vandaag kwam ze nog ff spullen ophalen, maar ze deed vet kortaf durfde me niet eens in men ogen aan te kijken en was zo weer weg, ik vond het echt wel moeilijk want ik hield echt van die meid :( Ze doet toch nog wel wat met me .
Maarja ik ben nu weer single tis beter zo life goes on liefde is een bitch !
En ik Doe lekker toch wat ik wil !!!

Ensenata

Experimenterende gebruiker
Nu 4 jaar vrijgezel, daarvoor stuk of 6 vriendinnen gehad, de 1 vlak na de ander zonder dat ik zelf ook maar iets ervoor heb hoeven doen.
Daarna had ik er genoeg van en heb ik mijn "charisma" maar uitgezet. :tearsofjoy:

Nu heb ik een relatie met muziek, en dat bevalt me best. En mocht ik ooit eens het "tijd staat stil" moment meemaken, ja dan is het nog maar 50/50 met de muziek....

nicolai

Wijs gebruiker
gefeliciteerd...verliefd zijn is heerlijk.

zelf single, en weet niet of ik een relatie zou willen. denk het niet, geniet nog te veel van mijn vrijheid.

Mindgamer

Badass junkie
Een relatie xD

Je laat jezelf toch ook niet vrijwillig dood knuffelen door een grote reus? Een relatie werkt verstikkend en liefde spant draadjes om de aderen in je hersens en zet daar een flinke knoop in, want rationeel denken als ik me junk voel en niet kan eten; is mij nog nooit gelukt!

Alleen liefde en warmte, is wel waar een mens het meest naar verlangt, als dat niet voorkomt in zijn of haar leven. Onze ouders hebben ons hier aan laten wennen en nu word dat als koop/verkoop middel gebruikt voor het nageslacht. Tenminste; dat is mijn theorie er een beetje achter :stoned:

nicolai

Wijs gebruiker
[SF] Safiertje zei:
een goede relatie is alles behalve verstikkend :)
dat is ook zeker zo...een goede relatie is juist ontzettend openbarend en fijn. geniet ervan, want kan niet veel dingen bedenken die leuker zijn dan compleet in love zijn.

cronos

Wijs gebruiker
ik ben single,maar ik twijfel wel veel over het hebben of niet hebben van een relatie...soms zie ik een koppel,die ruzie maken over iets banaals(dan prijs ik mij gelukkig dat ik alleen ben),ik zou tevens mijn uitgaansleven na een tijd missen vrees ik :( ,wel is het zo,dat ik alleen ben,dat ik het soms wel mis dat ik geen partner heb(samen iets doen,praten met elkaar,....)ik weet het soms echt niet...het heeft voordelen en nadelen hé :confused:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Vrijgezel en niet op zoek, ik kom tegen. :wink:

Nee, even serieus: ik heb niemand nodig om me "gelukkig" of "ongelukkig" te voelen, ik laat me niet zo beïnvloeden door zoiets als verliefdheid.
Ik ga m'n gangetje gewoon en liefde/seks/andere vormen van intimiteit zijn allemaal optioneel vind ik. :grin:
Ik teer wel op speciale vriendschappen en liefde voor andere dingen, muziek en zo, ik vind liefde maar iets vreemds.
Waarom niet romantisch zijn met "gewone" vrienden/vriendinnen? :hearteyes:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Donderdag heb ik alweer 2 maanden een super fijne relatie met de meest geweldige persoon ever :hearteyes:

Oom Klaas

Badass junkie
M'n beste vriendin (nee niet degene die nu naast me staat te springen omdat ze hard gaat :P ) heb ik nu eigenlijk na 4 jaar een soort van relatie mee, we houden onvoorwaardelijk van elkaar sinds het begin dat we elkaar kennen en mensen om ons heen dachten altijd al dat we stiekem een relatie hadden maar dat is nooit zo geweest.
Tot nu!
Ik zie d'r bijna iedere dag en als we bij elkaar zijn is het zó liefdevol dat heb ik nog nooit met iemand mee gemaakt, als we elkaar in de ogen kijken smelten we samen tot 1 grote wolk van liefde...Knuffelen met haar is alsof ik op een wolk zit, af en toe zoenen we dan wat maar dat is eigenlijk bij zaak...voor ons is het geestelijk, seks wil ik niet eens met haar. Niet dat ze niet aantrekkelijk is, in tegendeel, maar ik heb het gevoel dat we dan deze vriendschap verbreken en verder gaan, te ver waardoor het begin van het einde in zicht is...
We hebben eigenlijk gewoon de mooiste relatie die ik me kan voorstellen, eigenlijk zijn we gewoon elkaars beste vrienden met af en toe (het knuffelen was altijd al) beetje zoenen...We gunnen elkaar ook gewoon de vrijheid om met anderen te gaan, zij zelf is nog maagd en zoent alleen met andere jongens, en ik heb af en toe gewoon seks met een andere meid...
Als ik 's avonds in bed lig en ik kijk terug op de tijd die ik met haar heb dan denk ik zelfs dat we nog met elkaar zouden gaan trouwen...alhoewel ik zelf niet al te graag aannames maak over de toekomst maar dat terzijde...

Misschien is het een heel onduidelijk verhaal maar ik wou het gewoon kwijt en laten zien wat voor, in mijn ogen, speciale relatie ik heb met mijn lief :hearteyes:

Serenity

Badass junkie
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
:rockband:

Oom Klaas

Badass junkie
Serenity zei:
Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.

Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...

Drientje

DF-koning
Ben vrijgezel en heb genoeg mensen om me heen waar ik mee kan seksen maar heb er geen behoefte aan. Ben een beetje aan het zelfontwikkelen op het moment, seks is er ook nog als ik klaar ben met ontwikkelen, bovendien heb ik zulke exclusieve wensen dat er weinig mannen zijn die ze met plezier voldoen.

Oom Klaas

Badass junkie
@drientje:
Hoe bedoel je de zelfontwikkeling, dat je je zelf aan het (her)ontdekken bent of je aan het ontwikkelen naar de persoon die je wilt zijn?
Waarom zou seks dit in de weg staan, of bedoel je dat ook niet?
En zijn je wensen zó exclusief dan, dat klinkt interesant :grin:

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik, heb de "vrijgezel, wel op zoek" optie aangevinkt.

Ik betwijfel echter of ik er veel tijd voor heb, dus ze zal moeten accepteren dat ik veel voor school moet werken.
Al heb ik soms echt nood aan een vriendin om je lief en leed me te delen. En aangezien ik een man ben, ook voor de sex ( al komt dat er natuurlijk gwn bij en is dat echt niet het belangrijkste ).

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
@drientje:
Hoe bedoel je de zelfontwikkeling, dat je je zelf aan het (her)ontdekken bent of je aan het ontwikkelen naar de persoon die je wilt zijn?
Waarom zou seks dit in de weg staan, of bedoel je dat ook niet?
En zijn je wensen zó exclusief dan, dat klinkt interesant :grin:

Ah meneer is nieuwsgierig? Spit mijn posts maar door...

Serenity

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Serenity zei:

Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...

Ik heb net een lange en vrij intensieve relatie met Dreamweaver achter de rug, dus heb nu even nergens behoefte aan. Ik zie het nut op het moment ook niet van een relatie, als je elkaar toch geen eeuwige trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelens heb voor bep. mensen ofzo. Afgelopen zaterdag wel een leuke jongen tegen het lijf gelopen, maar het is niet zo dat ik daar een relatie mee wil. Gewoon hier en daar wat rondkloten, lekker sletten. Gewoon lol hebben zonder dat er iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen en valse beloftes maakt.

Drientje

DF-koning
^precies hoe ik er over denk. Don't promiss me the world when you can't even handle a little grain of sand....

In 2006 ging mijn ex vreemd en heb daarna geen echte serieuze relatie gehad. Gezien het feit dat ik pas nog over hem droomde blijkt wel dat ik nog steeds van hem hou. Ongewild houdt hij me nog steeds in zijn greep, ik wil wel graag samen zijn met iemand maar onder de voorwaarde dat ik verliefd ben. En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen. Ik zal denk ik nooit meer zoveel van iemand houden als ik van hem gehouden heb, hij was mijn eerste echte liefde en ik ben zo gek van die gozer geweest dat ik alles voor hem aan de kant schoof. Stom natuurlijk, nu zou ik dat nooit meer doen, maar het tekent wel hoe enorm verliefd ik op hem was...

Ach ja, ook dat komt ooit wel weer goed.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.

Je kunt beter verdriet hebben om iets dat je kwijt bent geraakt, dan mooie dingen missen omdat je bang bent voor de pijn die er misschien zou kunnen komen.

Bovenaan