lucifer in the sky
Bewuste gebruiker
Vrijgezel.... best geen probleem,
maar zou toch leuk zijn als er iemand die lege plaats in men hart opvult.
maar zou toch leuk zijn als er iemand die lege plaats in men hart opvult.
MiNiMaLiSDope zei:single.. ze maakte het net uit na anderhalfjaar samen zijn![]()
![]()
![]()
Shit voor je, veel sterkte!MiNiMaLiSDope zei:single.. ze maakte het net uit na anderhalfjaar samen zijn![]()
![]()
![]()
De geheimen van het huwelijkbelg_limburger zei:Getrouwd sinds november 2007!
Alleen weet ze nog altijd niets van gebruik!
wel van verleden!
Psychedelicwarrior zei:Ik heb al een anderhalf jaar een relatie met mijn vriend Jeffrey![]()
We wonen samen en we zijn hartstikke gelukkig!
Alleen we zouden wel wat meer vrienden willen hoor..
Mensen hebben altijd vooroordelen als ze weten dat er 2 mannen samen wonen en ook heel vaak feesten hebben![]()
Psychedelicwarrior zei:Ik heb al een anderhalf jaar een relatie met mijn vriend Jeffrey![]()
We wonen samen en we zijn hartstikke gelukkig!
Alleen we zouden wel wat meer vrienden willen hoor..
Mensen hebben altijd vooroordelen als ze weten dat er 2 mannen samen wonen en ook heel vaak feesten hebben![]()
Vanadesse zei:Sinds het weekend weer vrijgezel. Nu probeer ik Ivo te verleiden![]()

dat is ook zeker zo...een goede relatie is juist ontzettend openbarend en fijn. geniet ervan, want kan niet veel dingen bedenken die leuker zijn dan compleet in love zijn.[SF] Safiertje zei:een goede relatie is alles behalve verstikkend![]()
Serenity zei:Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
![]()
Oom Klaas zei:@drientje:
Hoe bedoel je de zelfontwikkeling, dat je je zelf aan het (her)ontdekken bent of je aan het ontwikkelen naar de persoon die je wilt zijn?
Waarom zou seks dit in de weg staan, of bedoel je dat ook niet?
En zijn je wensen zó exclusief dan, dat klinkt interesant![]()
Oom Klaas zei:Serenity zei:Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
![]()
Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
En onbewust kan ik mezelf niet toestaan om verliefd te worden, bang dat ik weer zo enorm gekwetst wordt en weer mezelf 3 maanden lang in slaap ga huilen.