Site pedo-partij gehacked

Kim

Wijs gebruiker
Als je respect hebt voor twee randdiebelen die een massaslachting aan richten op een school, dan heb je toch denk ik wel een steekje los zitten in je harses..... Ook al word je nog zo gepest.

Zelfde geld voor al die hypocriete politici die met boetes allen maar willen verbiden. Geen drank, niet roken, geen videogames...Dat is allemaal maar onzin.

OUDERS MOETEN WEER LEREN OPVOEDEN

zommes

Badass junkie
Kim zei:
Als je respect hebt voor twee randdiebelen die een massaslachting aan richten op een school, dan heb je toch denk ik wel een steekje los zitten in je harses..... Ook al word je nog zo gepest.

Zelfde geld voor al die hypocriete politici die met boetes allen maar willen verbiden. Geen drank, niet roken, geen videogames...Dat is allemaal maar onzin.

OUDERS MOETEN WEER LEREN OPVOEDEN

Helemaal mee eens, vooral die eerste regels.

Maar ik denk wel dat het ouders lastig gemaakt wordt als kinderen allemaal rotzooi aangeboden krijgen, dus het moet wel van twee kanten komen. Maar je hebt wel gelijk dat het geen zin heeft om de schuld buiten de opvoeding te gaan leggen.

Kim

Wijs gebruiker
In de jaren 60 waren we zo ereg tegen het communisme zoals dat in oost duitsland, alles werdt bepaald door de staat, je mogt niks zelf kiezen leek het in onze ogen............ Moet je nou eens kijken in ons land. :rolleyes:

zommes

Badass junkie
Ja, het is het tegenovergestelde effect. Mensen denken nu dat ze alles zelf mogen kiezen maar ondertussen worden ze tot dezelfde keuzes gedwongen als die inwoners van Oos-Duitsland in die tijd.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Het wordt ouders zeker moeilijk gemaakt kinderen goed op te voeden. Nou ja, niet zo zeer moeilijk gemaakt. Je kan je kind heel erg goed opvoeden, maar je kan niet voorkomen dat ze door vrienden in aanraking komen met allerlei zaken die je liever niet hebt, zoals drugs, roken, drank, videogames en al die onzin.
Je kan als niet-ouder heel makkelijk oordelen van: ouders moeten weer leren opvoeden.
Wat weet jij als niet-ouder van de verleiding, gevaren die een kind kan krijgen? Hoe weet jij als niet-ouder dat iemand zijn kinderen juist wel heel goed opvoedt, maar dat het daadwerkelijk aan de maatschappij ligt.
Jij kan je kinderen de normen en waarden geven die jij goed vindt, waarmee jij de mooie persoon geworden bent die je bent. Maar dat wil niet zeggen dat je kinderen die verleidingen niet weerstaan.

bedenk heel goed dat alles aan de veranderingen van de maatschappij is onderheven. Jouw grootouders hebben jouw ouders de normen en waarden gegeven die zij belangrijk vinden. En die hebben jouw ouders weer doorgegeven aan jou. Heeft je dat ervan weerhouden om geen drugs te gebruiken en niet te drinken? Als je die verleiding niet hebt weerstaan, kun je zelfs zeggen dat je ouders gefaald hebben in jouw opvoeding!!!

En oude mannen die iets hebben met jonge meiden, is punt 1 niet natuurlijk, punt 2 idioot, want ze zouden elkaar toch nooit begrijpen want ze leven in een andere generatie met andere gedachtes, manieren van handelen, en beleving.

shihuandgi

Belezen gebruiker
owja nog iets,

meisje kleed zich uit voor de webcam, jongen had het gevraagd,

ouders van het meisje hebben het opgemerkt en klagen de jongen aan

jongen krijgt gevangenis straf en boete,

WTF

het meisje kleed zich uit voor de cam, ze moest dit niet doen, het werd haar gwn gevraagd, ze wou het zelf, jongen krijgt een fucking straf!!!!

vinden jullie dat die jongen het verdient????

in onze school,

meisje maakt naaktfoto's zet ze op internet, jongen van haar klas vind ze, stuurt ze door, iedreen die de foto's heeft moet ze wegdoen en krijgt een strafstudie,

vinden jullie dit ook normaal????

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nutsss

Wijs gebruiker
shihuandgi zei:
owja nog iets,

WTF

het meisje kleed zich uit voor de cam, ze moest dit niet doen, het werd haar gwn gevraagd, ze wou het zelf, jongen krijgt een fucking straf!!!!

in onze school,

meisje maakt naaktfoto's zet ze op internet, jongen van haar klas vind ze, stuurt ze door, iedreen die de foto's heeft moet ze wegdoen en krijgt een strafstudie,

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA

Als je weet dat iets fout is moet je er verre van blijven. Simpel toch?

shihuandgi? ben je in slaap gevallen op je keyboard bij het intikken van je naam? Heel apart. Welk werelddeel/land komt de naam vandaan? Betekent het nog iets? En hoe moet je dat in Godsnaam uitspreken?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
nutsss zei:
shihuandgi zei:
owja nog iets,

WTF

in onze school,

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA

Als je weet dat iets fout is moet je er verre van blijven. Simpel toch?

shihuandgi? ben je in slaap gevallen op je keyboard bij het intikken van je naam? Heel apart. Welk werelddeel/land komt de naam vandaan? Betekent het nog iets? En hoe moet je dat in Godsnaam uitspreken?

Hij heeft igg zwarte nagels en houdt ervan om te kijken naar iemand die sex met lijken en/of ingewanden heeft.....

Zal wel naam zijn van een of andere satanist.. :smilingimp:

caatje

Badass junkie
Shihuangi, als je deze naam op google intikt krijg je alleen site's te zien waar hij lid is. Niks dat er op wijst dat het ook daadwerkelijk iets betekend.

Met een d tussen de n/g komt de naam voor als 1ste keizer van China.

nutsss

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Hij heeft igg zwarte nagels en houdt ervan om te kijken naar iemand die sex met lijken en/of ingewanden heeft.....
Zal wel naam zijn van een of andere satanist.. :smilingimp:

ooooh nee dan is het goed. Ik maakte me al ongerust.

zommes

Badass junkie
shihuangdi was de eerste ware keizer van China..

Deze man heeft het alleen verkeerd overgenomen, om ff ontopic te blijven.

shihuandgi

Belezen gebruiker
zommes zei:
shihuangdi was de eerste ware keizer van China..

Deze man heeft het alleen verkeerd overgenomen, om ff ontopic te blijven.

zoals hij zei, ik heb het idd verkerd

als kind las ik in geschiedenis boeken over deze keizer uit de quin dynastie die wrede wetten oplegde, zoals tongen uittrekken of ruggegraten breken en armen enzo, van dieven,

heb et als kind verkeerd geschreven en heb het zo mr gelaten,

het is idd SHIHUANGDI

en wrm heb ik het verkeerd geschreven om on topic te blijve :confused:

en zeg me nu niet dat er hier niemand is die me op sommige standpunten gelijk geeft!

als een meiske zich voor de cam uitkleed en die kerel ziet da word hij beschuldigd en die hoer van een kutwijf mag gwn blijve doordoen, wtf!!!!

zommes

Badass junkie
shihuandgi zei:
en zeg me nu niet dat er hier niemand is die me op sommige standpunten gelijk geeft!

als een meiske zich voor de cam uitkleed en die kerel ziet da word hij beschuldigd en die hoer van een kutwijf mag gwn blijve doordoen, wtf!!!!

Dit is weer van dat hypothetische geouwehoer, als een meisje zich vrijwillig uitkleed voor een webcam, dan is er niemand die daar een straf voor kan krijgen hoor...

Wat is nu precies je probleem? Wil je gaan beweren dat vrouwen in onze samenleving bevoorrecht zijn en voorgetrokken worden? GET A GRIP MAN!

nutsss

Wijs gebruiker
shihuandgi zei:

Die kutwijven van jou die worden dus door die kerels van jou uit de kleren gepraat. En dat mag dus niet als je met minderjarige meisjes praat. Dan moet je het allemaal niet omdraaien. Of is het ook jouw sport dan?

zommes

Badass junkie
nutsss zei:
Die kutwijven van jou die worden dus door die kerels van jou uit de kleren gepraat. En dat mag dus niet als je met minderjarige meisjes praat. Dan moet je het allemaal niet omdraaien. Of is het ook jouw sport dan?

Zo klint het wel een beetje of niet?

nutsss

Wijs gebruiker
zommes zei:
nutsss zei:

Zo klint het wel een beetje of niet?

dat wij m nou doorhebben he. Hij weet het toch goed te verbloemen.

zommes

Badass junkie
nutsss zei:
dat wij m nou doorhebben he. Hij weet het toch goed te verbloemen.

Lijkt bijna vakwerk hoe sterk deze Shinkaugo ons op het verkeerde been wist te zetten met zijn doordachte praatjes.

shihuandgi

Belezen gebruiker
lol, nee ik doe dit niet,

mr da meiske moet zich niet uitkleden punt uit!!!

dammn, toch....

wat een wereld, heb toch fatsoen, zit je niet uit te kleden voor jan en alleman!!!!

zommes

Badass junkie
Hoeveel meisjes ken jij die zich zonder aankondigen of zonder dat jij IETS hoeft te vragen zich gewoon uitkleden?

candy

Bewuste gebruiker
vandaag voor de eerste keer met mijn ex man gepraat over df.en na de verkiezingen kwamen we zeker op dit onderwerp. hij is voor niemand, geen intresse voor politiek, een heel goed leven, aannemer in de bouw van beroep al 20 jaar, heeft het gemaak, hard gewerk en geluk gehad.hij heeft zeker geen problemen!! maar kon ni geloven da dit kon gebeuren, een party die staat voor pedo's. ik heb hem dat dan eerst moeten laten lezen,hij zei alleen;kan ni ,is ni waar , wie doet da nu.ja ni iedereen zit op df he!!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Is ook niet te geloven,ik denk dat de rechter die toen uitspraak deed er ook zo 1 is...dat kan haast niet anders..

We hebben hier in nld helaas wel meer van die rechters die er zelf niet vies van zijn...Toninio bv......en vast nog wel meer...

Die rechter zet ons dus zwaar voor schut in europa...

Niet te bevatten.....

Play_bunny

Wijs gebruiker
In de wet staat dat seks met minderjarige niet mag.
Iedereen is vrij om een partij op te richten die ergens voor staat, dus ook die hiervoor staan. Dat die ideeen nooit uitgevoerd zullen worden is een ander verhaal, maar een verbod op vereniging of partij vorming bestaat niet in de wet. Het zal denk ik ook niet gebeuren dat die er wel komt.

Het heeft dus helemaal niets met die rechters te maken. Wat zij in hun priveleven doen staat los van dit onderwerp. Zij voeren de wet uit en dit is de wet in nederland

candy

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Is ook niet te geloven,ik denk dat de rechter die toen uitspraak deed er ook zo 1 is...dat kan haast niet anders..

We hebben hier in nld helaas wel meer van die rechters die er zelf niet vies van zijn...Toninio bv......en vast nog wel meer...

Die rechter zet ons dus zwaar voor schut in europa...

Niet te bevatten.....
hier in belgie ook hoor!!ze leggen een eed af! maar komen ze niet na!!

sjaartrol

Bewuste gebruiker
WildChild zei:
die mensen hebben een handicap aangezien dit soort
dingen ook niet in de natuur voor komen.

pedofilie komt wel voor in de natuur, ik heb al een ouwe ram (mannetjesschaap voor de mindere onder ons) wete een lam te verkrachten... net zoals ook homofilie in de natuur voorkomt... men kan dan natuurlijk welz eggen, het is een genetisch afwijking, maar het is wél natuurlijk
maar ik keur het ook helemaal niet goed. ik snap ook de vergelijking niet tussen pedofilei en homofilie? homofilie is met wederzijdse liefde, dus dan maakt het toch niet uit dat ze seks hebbe, die mense zien elkaar graag.... pedofilie daarentegen is steeds tegen de wil van het kind in, dus ik snap niet waarom mense pedo's begrijpe, die mense zijn echt ziek in hun hoofd, ze zijn verslaafd aan kinderseks, aan de macht die ze dan voelen...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
WildChild zei:
die mensen hebben een handicap aangezien dit soort
dingen ook niet in de natuur voor komen.

pedofilie komt wel voor in de natuur, ik heb al een ouwe ram (mannetjesschaap voor de mindere onder ons) wete een lam te verkrachten... net zoals ook homofilie in de natuur voorkomt... men kan dan natuurlijk welz eggen, het is een genetisch afwijking, maar het is wél natuurlijk
maar ik keur het ook helemaal niet goed. ik snap ook de vergelijking niet tussen pedofilei en homofilie? homofilie is met wederzijdse liefde, dus dan maakt het toch niet uit dat ze seks hebbe, die mense zien elkaar graag.... pedofilie daarentegen is steeds tegen de wil van het kind in, dus ik snap niet waarom mense pedo's begrijpe, die mense zijn echt ziek in hun hoofd, ze zijn verslaafd aan kinderseks, aan de macht die ze dan voelen...

Is dat pedofilie?Volgens mij komt dat doordat dieren niet zo goed na kunnen denken waar ze op springen,net zoals een konijn die een pantoffel pakt..... :wave:

Daarbij komt nog dat dieren sneller geslachtsrijp zijn dan mensen,dus het onderscheid tussen een lam en een schaap zou een ram niet perse snel kunnen maken als ie geil wordt. :wave:

Bovenaan